ارائه مستقیم چرم مبلی عمده

چرم مبلی عمده از جمله چرم هایی است که به صورت انبوه تولید می‌شود. اینگونه چرم ها بسیار مناسب هستند و برای تولید انواع مبلمان های اداری و خانگی استفاده می‌شود. ارائه مستقیم چرم مبلی از طریق کارخانه هایی که به تولید انواع چرم با کیفیت های متفاوت و طرح های مختلف اقدام می نمایند، انجام می شود.

ارائه مستقیم چرم مبلی عمده

تاریخچه‌ی چرم از کجا شروع شد؟

تاریخچه‌ی چرم از کجا شروع شد؟

انسان های اولیه حیوانات دیگر را برای تهیه غذا شکار می کردند. همزمان از پوست حیوانات نیز به عنوان پوشاک و زیرانداز استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت آن ها از پوست حیوانات برای ساخت زره ،سپر و کفش های چرمی مقاوم استفاده می شد.بیشترین استفاده نظامی را کشورهای مصر و روم باستان از چرم‌ها می‌کردند. در قرن ۱۷ و ۱۸ میلادی استفاده کردن از چرم ها در صنایع مختلف به کار گرفته شد و بسیاری از صنعتگران از این گونه محصولات استفاده می کردند تا بتوانند محصولات با کیفیت تولید کنند.

اما استفاده از چرم طبیعی با یک محدودیت همراه بود و آن این بود که شکار حیوانات و تهیه چرم از پوست آنها روند بسیار سختی داشت. بنابراین چرم های مصنوعی را تولید کردند که بتواند همانند چرم های طبیعی از آن استفاده کنند.چرم های مصنوعی نسبت به چرم های طبیعی مقاومت و کیفیت کمتری داشت. در هر صورت استفاده از چرم در سال های اخیر در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود. از جمله این صنایع، صنعت مبل سازی است .

قیمت چرم مبلی بستگی به نوع و کیفیت چرم ها با یکدیگر متفاوت هستند. اگر از چرم های طبیعی در مبل استفاده شود، مسلماً قیمت آن بالا تر است و اگر از چرم های مصنوعی استفاده شود، قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

آشنایی با انواع چرم مبلی

آشنایی با انواع چرم مبلی

انواع چرم مبلی در سال های اخیر با کیفیت های مختلف و با رنگ های متفاوت تولید می شود.چرم طبیعی بصورت کاملاً طبیعی از پوست حیوانات و به خصوص گاو تهیه می شود. بسیار مناسب برای تهیه مبلمان های چرمی هستند.این‌گونه از چرم ها دارای ضخامت مناسبی می باشد. همچنین کشش و کیفیت خوبی برای روکش کردن انواع صندلی ها و مبل ها دارند.چرم های گاوی در رنگ‌های متنوعی تهیه می‌شود و افراد می‌توانند به راحتی این گونه چرم ها را از آلودگی پاک نماید.

بنابراین با خیال راحت افرادی که دارای کودکان کوچک هستند، می‌توانند از این گونه مبل ها استفاده نمایند.زیرا که رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و کثیفی و لکه بر روی مبلمان نمی افتد.همچنین افرادی هستند که تمایل به استفاده کردن از چرم های مبلی دارد اما هزینه آنها برای این افراد زیاد است و معمولاً از چرم های مصنوعی استفاده می کنند.

چرم های مصنوعی کیفیت چرم های طبیعی را ندارند اما در صنعت مبل سازی بسیار به کار می رود تا قیمت مبلمان را پایین بیاورد و افراد بیشتری بتوانند مبلمان چرمی را خریداری نمایند.برخی دیگر از مبلمان ها هستند که از تلفیق چرم های طبیعی و مصنوعی در آنها استفاده می‌شود. قیمت اینگونه مبل ها نیز مناسب است.

تولید عمده چرم مبلی باکیفیت

تولید عمده چرم مبلی باکیفیت چرم مبلی باکیفیت توسط کارگاه ها و کارخانه های تولیدی چرم های طبیعی تهیه می شود. البته کارخانه هایی هم هستند که چرم های مصنوعی با کیفیت را تولید می‌کنند. اما باید توجه داشت که هر چقدر چرم مصنوعی با کیفیت باشد، باز هم به پای چرم های طبیعی نمی رسد. تولید عمده چرم ها در طرح ها و رنگ های متفاوت صورت می‌گیرد و کارخانه ها و کارگاه های تولیدی مبل به خرید این گونه چرم ها به صورت عمده اقدام می‌کنند تا بتوانند محصولات با کیفیت تهیه کنند و وارد بازار نمایند. برخی از کارگاه های تولیدی چرم مبلی اقدام به طراحی سایت های معتبر و فروشگاه‌های اینترنتی نمودند تا بتوانند محصولات باکیفیت خود را از این طریق به مصرف کنندگان ارائه دهند. با استفاده از این روش واسطه‌ها حذف می‌شود و کارگاههای تولیدی مبل می‌توانند با قیمت مناسب تر این محصول را تهیه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما