بازار توزیع چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی ضخیم از جمله محصولاتی است که توسط تولید کنندگان مجموعه تولیدی ما تولید و به صورت گسترده به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. این محصول به وسیله تولیدکنندگان با تجربه و باسابقه انجام می شود و طی فرایند های پیچیده و تخصصی به چرم قابل مصرف تبدیل می گردد. شما می توانید با مراجعه به مراکز تولیدی این مجموعه محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بازار توزیع چرم گاوی ضخیم

مراحل تولید چرم گاوی ضخیم چگونه است؟

مراحل تولید چرم گاوی ضخیم چگونه است؟

چگونگی تولید چرم طی چند هزار سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. همانطور که گفته شد، کل روند در دسترس قرار دادن چرم برای تولید مطمئناً ساده نیست. در حقیقت، تبدیل پوست به چرم به طور متوسط 10 روز کاری طول می کشد. صنعتگران ماهر از دانش بالایی برخوردارند و وظایف خود را با نهایت دقت انجام می دهند. روند تولید چرم طولانی و پیچیده است، که به توضیح قیمت بالای خرده فروشی مرتبط با کالاهای چرمی کمک می کند. ما دقیقاً نحوه ساخت چرم را در چند مرحله به شما نشان خواهیم داد:

  1. خیساندن: پوست چرم گاو را به مدت چند ساعت الی چند روز در آب ولرم خیس می کنند تا برای اهک زنی و تمیز کردن آن از هرگونه مو آماده شود.
  2. آهک زدن: در حالی که آهک گذاری اهداف مختلفی دارد، عملکرد اصلی این مرحله از بین بردن موهای ناخواسته از پوست از طریق وارد کردن مواد قلیایی است. پس از برطرف شدن موها، پوست خام حیوانات برای ما باقی می ماند.
  3. رنگرزی: بسته به نوع مورد استفاده برای چرم تمام شده، در این مرحله ممکن است تعداد رنگی اعمال شود. به این ترتیب چرم در انواع سیاه، قرمز، قهوه ای و حتی سفید ساخته می شود.
  4. بسته بندی: با توجه به نیاز مشتری در حجم بالا نیاز است تا تولید کنندگان این محصول را به طور ویژه ای بسته بندی کنند تا احتمال هرگونه آسیب احتمالی به طور قطع از بین برود.
  5. ارسال محصول به دست مشتریان: تولید کنندگان مجموعه تولیدی ما با هدف ارائه خدمات به مشتری و رساندن محصول به دست مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن، سعی کرده اند شبکه وسیعی از ارتباطات را با مشتری برقرار کنند و این کالا را در مدت کوتاهی به دست مشتریان خود برسانند.

قیمت ارائه چرم گاوی ضخیم

قیمت ارائه چرم گاوی ضخیم

قیمت چرم اصل با توجه به شاخصه های گوناگونی از جمله چرم به کار گرفته شده، هزینه های آماده سازی و اینکه توسط چه کسی تولید شود متفاوت است. بنابر این تنها چیز ی که می توان به صورت قیمت از این کالا ارائه داد کاملا تقریبی می باشد. البته اشاره به این نکته ضروری است که قیمت چرم گاوی ضخیم نسبت به دیگر نمونه های دیگر چرم کمتر است.

چرم طبیعی گاوی علاوه بر قیمت پایین خود ماندگاری بالایی نیز دارد و طی استفاده های متعدد در سال های طولانی دچار خرابی نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما