بازار خرید چرم گاوی عمده رنگی

بازار خرید چرم گاوی عمده رنگی بهترین و متنوع ترین رنگ های مختلف از این نمونه چرم را در بهترین کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب در معرض فروش قرار داده است و از آنجایی که به عنوان بازار عرضه کننده این محصول می باشد آن را با کیفیت عالی و قابل قبولی در اختیار خریداران، تولید کنندگان و فروشندگان این محصولات در سراسر کشور قرار می دهد.

بازار خرید چرم گاوی عمده رنگی

روش صحیح رنگ کردن چرم گاوی

روش صحیح رنگ کردن چرم گاوی چرم گاوی به عنوان یکی از انواع چرم های سبک در کشور می باشد که برای تولید محصولات مختلف مانند انواع پوشاک مورد استفاده قرار گرفته و دارای مدل های مختلف با تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده که هر کدام از آنها دارای زیبایی و کیفیت بی نظیری می باشند. روش صحیح رنگ کردن چرم گاوی بسیار ساده و راحت می باشد و کافی است که واحد تولید کننده یا هر فرد با فراهم کردن لوازم مورد نیاز، چرم‌ های دباغی شده طبیعی را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن با رنگ دلخواه خود رنگ آمیزی نمایند.

برای رنگ کردن چرم گاوی بهتر است که رنگ مورد نظر، اسفنج مرطوب، اسفنج خشک و پوشش اکریلیک براق را تهیه نمایید، سپس چرم طبیعی که با بهترین روش ممکن باغی شده است را روی یک سطح صاف قرار داده و با استفاده از اسفنج مرطوب سطح آن را مرطوب نمایید، سپس با اسفنج دیگر که کاملا خشک می باشد آن را به طور کامل درون رنگ موردنظر فرو برده و در جهات مختلف بر روی سطح چربی آن را کشیده و پس از پایان رنگ‌ آمیزی اجازه دهید تا رنگ کاملاً خشک شود سپس می توانید با استفاده از پوشش اکریلیک براق سطح آن را پوشانده و اجازه دهید تا به طور کاملاً خشک و آماده استفاده گردد.

خصوصیات بارز چرم گاوی طبیعی

خصوصیات بارز چرم گاوی طبیعی خصوصیات بارز چرم گاوی طبیعی بر استفاده گسترده و محبوبیت بالای این محصول تاثیر گذاشته است و سبب گردیده تا بسیاری از تولید کنندگان با شناخت ویژگی های خاص و برتر این محصول از آن در تولیدات مختلف و گوناگون استفاده نمایند.

در این بخش از مقاله به ذکر مهمترین خصوصیات بارز چرم گاوی می پردازیم تا با این محصول و ویژگی های آن آشنا گردید.

  1. یکی از خصوصیات چرم گاوی طبیعی کیفیت بالای آن می باشد و با توجه به طبیعی بودن و روش دباغی کاملاً طبیعی از کیفیت بسیار خوب و قابل توجهی برخوردار می باشد.‌
  2. این نمونه چرم جزو چرم های سبک و مرغوب به شمار می رود که عمدتاً برای تولید انواع کیف و کفش و پوشاک های مختلف قابل استفاده می باشد.
  3. از کیفیت مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار است.
  4. چرم مذکور در برابر سایش، کشش و عوامل مختلف محیطی و زیست محیطی بسیار مقاوم می باشد.
  5. یکی دیگر از خصوصیات این محصول مقاومت آن در برابر سرما و گرما و دما و رطوبت می باشد و این ویژگی بر بازار فروش و استفاده های بینهایت آن موثر بوده است.

فروشنده عمده چرم گاوی رنگی

فروشنده عمده چرم گاوی رنگی تنوع بالایی که در چرم‌ گاوی رنگی وجود دارد سبب شده است تا فروشنده این محصول تمام رنگ‌ های تولید شده از آن را در اندازه و ضخامت های مختلف و با کیفیت عالی به فروش برساند و امکان خرید و سفارش را برای مشتریان خود در هر نقطه از کشور فراهم کند.

فروشنده چرم رنگی گاوی با ارائه رنگ های مختلفی از این محصول مانند رنگ های زرد، قرمز، سبز، آبی، مشکی، قهوه ای، عسلی و سایر رنگ های مختلف دیگر آنها را به صورت عمده به فروش می‌ رساند و سبب اشباع بازار داخلی در خصوص استفاده و خرید این محصول می گردد.

قیمت چرم رنگی گاوی که توسط این فروشنده عرضه می‌ شود با توجه به فروش عمده آن بسیار پایین و مقرون به صرفه بوده و با توجه به اینکه به صورت عمده خرید و فروش می شود با قیمتی بسیار مناسب و با حاشیه سود بالا در اختیار خریداران قرار می گیرد ‌‌.

3

  1. من چرم سفارش دادم و لباس دوختم به شدت زیبا شده خیلی دوسش دارم چرمش خیلی قشنگه و تعریفی

  2. من دوره کیف دوزی با چرم رفتم حالا میخوام کار کنم از این چرم ها بگیرم خوبه یا برای شروع کار چرم مصنوعی بگیرم؟
    شما خورده فروشی هم دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما