تولید انواع چرم گاوی ممتاز در ایران

در حقیقت چرم گاوی ماده ای طبیعی در ساخت کفش چرم اسپرت مردانه برخوردار می باشد که از دباغی پوست گاو به دست می آید. دباغی عملیاتی است که طی آن با استفاده از عصاره ی گیاهان، روغن، نمک و… پوست گاو را به ماده ای طبیعی و انعطاف پذیر تبدیل می کند. چرم گاوی ممتاز دارای تراکم و بافت متراکمی می باشد که این امر سبب شده مقاومت بالایی داشته باشد.

تولید انواع چرم گاوی ممتاز در ایران

کاربرد انواع چرم گاوی ممتاز

کاربرد انواع چرم گاوی ممتازتولید چرم گاوی ممتاز و کیف مدارک مردانه چرم دست دوز در انواع مختلفی صورت می گیرد که در مصارف گوناگونی از آنها استفاده می شود. البته امروزه این چرم در صنعت پوشاک و مبلمان نقش به سزایی دارد و تولیدکنندگان با به کار بردن این نوع چرم زیبایی خاصی به محصولات خود می دهند که باعث فروش بالاتر محصولات خود می شوند. چرم گاو در تولید کیف و کفش زنانه و مردانه مشتریان زیادی به سمت خود کشانده است زیرا علاوه بر زیبایی، استحکام این نوع چرم در این تولیدات مورد توجه قرار می گیرد.

چرم گاوی در حکاکی، انواع تابلوها و صحافی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی آنها را دوچندان می کند. انواع چرم گاوی که از نظر دباغی با هم متفاوتند به صورت چرم جیر، اشبالت، نبوک، ورنی و… تولید می شوند و بسته به نوع آن و اینکه کدامیک برای چه تولیدی مناسب تر است از آنها استفاده می شود. تولیدکنندگان محصولات مختلف که از صنعت چرم بهره می گیرند سعی بر آن دارند تا از این چرم در تولیدات خود استفاده کنند زیرا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است.

تولیدکننده برتر چرم گاوی در کشور

تولیدکننده برتر چرم گاوی در کشوردر حقیقت بهترین نوع چرم گاوی در ایران تولید می شود و در اکثر شهرهای ایران به فروش می رسد علاوه بر این بخش قابل ملاحظه ای از این چرم به صادرات اختصاص می یابد. از گذشته تا به امروز بازار چرم گاوی رونق بسیاری داشته است و این نوع چرم با توجه به جایگاه و ارزش خاصی که میان چرم ها دارد فروش بالاتری نسبت به محصولات مشابه به خود اختصاص داده است.

تولیدکنندگان برتر چرم گاوی در شهرهای مختلف دارای نمایندگی های بسیاری هستند تا بتوانند محصولات خود را به راحتی به دست مشتریان خود برسانند. فروشندگان این نوع چرم فروش خود را به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می دهند تا مشتریان بدون در نظر گرفتن محدودیت زمان و مکان خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند و به طور کلی می توان گفت این نوع فروش با حذف هزینه های اضافی می تواند سود بسیاری برای خریدار و فروشنده داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما