تولید بهترین چرم مبلی سفید

چرم بدون شک بهترین انتخاب برای مبلمان خانه می باشد کارگاه های تولید کننده چرم گاوی مبلی در اکثر نفاط کشور وجود دارد و فروش این محصول را به صورت متری انجام می دهند چرم مبلی سفید از پوست طبیعی گاو برای تولید مبل، یک زیبایی منحصر به فرد را ایجاد می کند وسبب جذابیت بیشتر دکوراسیون خانه می شود تولید کنندگان دارای نمایندگی هایی در داخل شهرها می باشند که این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند.

تولید بهترین چرم مبلی سفید

بررسی میزان دوام چرم مبلی

بررسی میزان دوام چرم مبلی از زمان های دور یکی از روکش های مبلمان و صندلی ها از چرم بوده است چرم نه تنها دارای ظاهری زیبا برای مبل می باشد بلکه دارای دوام بیشتری نیز می باشد البته خود چرم دارای انواع مختلف می باشد چرم ها در دو نوع طبیعی و صنعتی می باشند که بهترین چرم مبلی نوع اصل و طبیعی آن است که دارای قیمت بالاتری می باشد از مزیت های روکش چرمی برای مبل می توان به:

1- تمیز کردن آسان آن می باشد:چرم در برابر هر گونه لکه و چرک مقاوم می باشد و به راحتی با یک پارچه نخی تمیز می شود و هیچ بو و رطوبطی بر روی آن باقی نمی ماند.

2- دارای دوام بیشتری نسبت به سایر پارچه های مبلی می باشد:چرم در برابر سایش و پارگی ماندگاری بالایی دارد.

3- مد روز:مبلمان چرمی از زمان های دور در دکوراسیون خانه ها وجود داشته و هیچ گاه از مد نمی افتد پس با خیال راحت می توانید آن را استفاده کنید.

ولی همین مبلمان چرمی ممکن است زود دچار ترک شود و همچنین نشستن در روی مبل چرمی احساس راحتی نمی کنید ممکن است سر بخورید و یا در فصل سرد احساس سرما کنید و این مبلمان دارای قیمت بالایی می باشند مبل های چرمی ارزان قیمت دارای ماندگاری کمتر می باشند برای استفاده و دوام بیشتر مبلمان چرمی بهتر است استفاده درست از آن را داشته باشید.

چگونگی محافظت از چرم مبلی سفید

چگونگی محافظت از چرم مبلی سفید برای محافظت از مبل های چرمی باید آن ها را تمیز کنید برای تمیز نگه داشتن مبل های سفید چرمی ابتدا به وسیله جارو برقی تمام قسمت های مبل را تمیز می کنید تا عاری از هر گونه گرد و خاک شود.

سپس به وسیله یک پارچه نم دا که با آب و سرکه سفید و یا آب و چکاندن چند قطره پاک کننده چرم در آن و یا به وسیله آب و مایع ظرفشویی شروع به لکه گیری و تمیز کردن مبل می کنید اگر مبل چند تیکه بود آن را زیرو رو و تمیز کنید سپس که خوب مبل را تمیز کردید یک حوله خشک بر دارید و خوب مبل را خشک کنید تا اثری از لک بر روی آن باقی نماند.

بعد می توانید از محصولات تمیز کنندگی چرم که نگهدارنده برای این محصول می باشند نیز استفاده کنید بهتر است بر روی دستمال اسپری کرده و آن را به تمام نقاط مبل بمالید تا از لکه دار شدن مبل به زودی جلوگیری کند اگر از این مواد نگهدارنده مبل در منزل نداشتید می توانید از از سرکه و روغن کتان یا روغن لیمو مایعی درست کنید و آن را در روی مبل بمالید و بگذارید تا یک شب کامل بر روی آن قرار گیرد صبح تمام مواد را پاک کنید.

برای این که خش را از روی مبل برطرف کنید می توانید از روغن بچه استفاده کنید پارچه ای را به آن آغشته کنید و در محل به صورت دایره وار بمالید تا اثری از خش باقی نماند سعی کنید برای پاکیزه کردن مبل زیاد از آب استفاده نکنید و آن را با مواردی که گفتیم تمیز کنید که باعث ماندگاری بیشتر مبلمانتان شود دوام چرم مبلی طبیعی از نوع مصنوعی بیشتر است در صورتی که در نگهداری آن کوشا باشید.

مراکز خرید چرم مبلی طبیعی سفید

مراکز خرید چرم مبلی طبیعی سفید یک چرم خوب برای تولید مبل، چرم های گاوی می باشد برای خرید چرم سفید می توانید به یکی از مراکز چرم فروشی مراجعه کنید و چرم مورد نظر خودتان را انتخاب کنید چرم های گاوی دارای تنوع رنگ می باشند. اگر چرم سفید خوب و با کیفیت می خواهید بهتر است از مراکز معتبر چرم طبیعی آن را تهیه کنید این محصولات به صورت سایت های اینترنتی در حال حاضر نیز به فروش می رسد نمایندگی های فروش چرم در سراسر کشور وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما