تولید کننده عمده چرم گاوی مشکی طرح دار

بشر برای مدت هزاران سال از انواع مختلف پوست حیوانات از جمله چرم پوست گاو استفاده کرده است. با استفاده از کیف چرم اداری دیپلمات و چرم گاوی مشکی می‌توان محصولات مختلفی از جمله کفش، کیف، دف و… تولید کرد. تولید کننده عمده چرم گاوی مشکی طرح‌دار، این محصول درجه‌یک را پس از تولید به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند. بنابراین مشتریان سراسر کشور می‌توانند با خرید از این تولید کننده، از یک تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

 

تولید کننده عمده چرم گاوی مشکی طرح دار

راهنمای نگهداری صحیح از چرم گاوی مشکی طرح‌دار

چرم گاو، طی فرآیندهای مختلف از پوست این حیوان به دست می‌آید. دباغی پوست گاو از جمله این فرایندها می‌باشد. از این رو، نتیجه آن چرمی است که در فروشگاه‌‌های چرم فروشی می‌بینید. پس از اتمام دباغی، چرم گاوی برای ساخت محصولات مختلف استفاده می‌‌شود. این محصولات شامل کت و کاپشن چرمی، کیف و کفش، کمربند، مبلمان، صندلی ماشین و بسیاری موارد دیگر است.

از جمله ویژگی‌های این چرم عبارت است از:

  • مقاومت و دوام: این چرم اصل طرح‌دار، ساختار بسیار محکمی دارد. ضمنا ضخیم‌تر و قوی‌تر از سایر چرم‌های حیوانی می‌باشد. به همین دلیل به نسبت سایر چرم‌‌ها، کمتر دچار ترک خوردگی و پاره شدن می‌شود.
  • ضدآب بودن: این چرم گاوی در میان چرم‌های دیگر از قابلیت ضد‌آبی بسیار خوبی برخوردار است. همچنین اگر به درستی تولید شده باشد، می‌‌توان از آن به عنوان بارانی نیز استفاده کرد.
  • ضخیم بودن: این چرم مشکی گاوی معمولاً ضخیم‌تر و سنگین‌‌تر از چرم‌های متداول است. به همین دلیل است که در دوخت کت، کیف و کفش از این نوع چرم زیاد استفاده می‌شود.

 

راهنمای نگهداری صحیح از چرم گاوی مشکی طرح دار

پخش عمده چرم گاوی مشکی طرح‌دار

تولید دمپایی چرم تبریز و چرم مشکی طرح‌دار طی فرآیند‌های پیشرفته و کاملاً طبیعی انجام می‌شود. چرم تولید شده در اثر این فرآیند، چرم کاملاً طبیعی می باشد که دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است. پس از تولید این چرم با‌کیفیت، پخش عمده چرم گاوی مشکی طرح دار به صورت اینترنتی، عمده و جزئی انجام می‌شود.

قیمت چرم طبیعی گاوی مشکی در این فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان‌تر از قیمت آن در سایر فروشگاه‌های کشور می‌باشد. ضمنا مشتریان از هر کجای این کره‌خاکی می‌توانند این محصول طبیعی و بی نظیر را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب خریداری نمایند. برای خرید این محصول عالی فقط کافی است سفارش خود را در این وب سایت ثبت نموده و سپس منتظر بمانید تا همکاران ما این محصول را در اسرع وقت برای شما ارسال نمایند.

 

پخش عمده چرم گاوی مشکی طرح دار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما