خرید انواع چرم طبیعی عمده

برای خرید انواع چرم طبیعی عمده شما می توانید از تمام مرکز خرید های کشور انواع آن را به راحتی و با قیمت های مناسب بدست آورید، و یا برای خرید این نوع چرم ها شما می توانید از سایت ما برای خرید آن اقدام نمایید، ابتدا محصول مورد نظر تان را انتخاب کرده و با چند کلیک کوتاه مشخصات کامل آن را ثبت نمایید و بعد از پرداخت وجه آن درب منزل تان تحویل بگیرید.

خرید انواع چرم طبیعی عمده

مشخصات بهترین نوع چرم طبیعی

مشخصات بهترین نوع چرم طبیعی چرم امروزه به دو نوع وجود دارد چرم طبیعی و چرم مصنوعی می باشد که در ساخت بسیاری از محصولات کاربرد دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با بهترین مشخصات نوع چرم طبیعی آشنا بسازیم. پس با ما همراه باشید.

همانطور که می دانیم چرم طبیعی از پوست حیوانات مختلف بدست می آید و انواع مختلف دارد که از قبیل چرم سنگین، چرم نیمه سنگین، چرم سبک می باشد که هر کدام آن از پوست حیوان های مختلف بدست می آید. چرم سنگین در ساخت کمربند، کیف، کفش و دیگر محصولات استفاده می شود و دارای ضخامت بسیار بالایی بوده که در مدت زمان طولانی کاربرد دارد و از پوست حیوانات گاو، گاومیش، گوساله استفاده می شود. چرم نیمه سنگین نیز از مقاومت بالایی برخوردار بوده، اما نسبت به چرم سنگین در درجه پایین تر قرار دارد. و از پوست حیواناتی گوسفند، شتر مرغ استفاده می شود و در تولید کیف، پالتو، کفش و… کاربرد دارد. چرم سبک همانطور که از نامش پیداست دارای ضخامت کم بوده و نازک است و از پوست بره و دیگر حیوانات استفاده می شود و به دلیل نازک بودن آن در تولید دستکش، پالتو، کیف پول و… استفاده می شود.

چرم های طبیعی دارای سطح صاف و دارای خطوط های مختلف می باشد که هنگام لمس کردن متوجه آن خواهید شد. چرم های طبیعی دارای ضخامت های مختلف بوده و بافت آن نرم و لطیف می باشد. این نوع چرم ها دارای عطر بوی خاص می باشد که به خودی خود ثابت می کند. چرم های طبیعی به دلیل مرغوبیت و ماندگاری بالایی آن از قیمت بالایی برخوردار می باشد که ارزش خرید را دارد.

صادرات انواع چرم طبیعی عمده

صادرات انواع چرم طبیعی عمده امروزه در کشور ما انواع چرم های طبیعی با دباغی پوست انواع حیوانات تولید می شود، و نیز به سایری کشور های جهان صادر می گردد. عرضه چرم طبیعی امروزه باعث شده تا تولید کنندگان از آن انواع محصولات مختلف از قبیل کیف، کفش، پالتو، کاور صندلی و… تولید کنند. همچنین قیمت چرم طبیعی نسبت به مقاومت و کیفیت که دارد گران می باشد که شما می توانید متناسب با بودجه تان بهترین چرم طبیعی را بدست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما