خرید مستقیم چرم گوسفندی ضخیم

چرم گوسفندی ضخیم مقاومت و طول عمر بالایی دارد که امروزه از آن استفاده های زیادی می شود این چرم در دو نوع ضخیم و نازک تولید و از آن استفاده می شود.

اگر تمایل به خرید این محصول دارید میتوانید به سایت و کارشناسان ما مراجعه کنید و این محصول را با بهترین کیفیت و مرغوبیت و مناسب ترین قیمت با خرید مستقیم چرم گوسفندی ضخیم از سایت ما از آن استفاده کنید.

خرید مستقیم چرم گوسفندی ضخیم

کاربرد چرم گوسفندی ضخیم پالتویی

کاربرد چرم گوسفندی ضخیم پالتویی تنهای گوسفندی ضخیم مثل دیگر چرم ها دارای سطحی صاف و براق است و ضرر عمر بسیار طولانی و مدت زیادی می توان از آن استفاده کرد. معمولاً این چرمها نازک و سبک هستم ولی به طور استثنا در این میان برخی از آنها دارای ضخامت بیشتری می باشند و برای من موارد خاصی کاربرد دارند.

از ویژگیهای چرم گوسفندی ضخیم می توان به چند مورد اشاره کرد از جمله این چرم ها نسبت به دیگر چرم ها تراکم و الیاف آن کمتر است و مثل چرم های گاو و گوساله مقاومت ندارند همچنین بسیار لطیف و سبک هستند و سطح صاف و یکدست دارند و از آنها برای تهیه کیف و لباس و دستکش استفاده می‌شود.

این چرم به دلیل ساخت پروتئینی که در آن وجود دارد باعث دوام و ماندگاری بیشتر آن می‌شود و کمتر آسیب می بیند و برای تهیه لباس بسیار لطیف و نرم است و به خاطر وزن کمی که دارد این چرم لباس های که از آن تولید می شوند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

همچنین از روکش پشمی این چرم به عنوان آستر در انواع تولید پوشاک مثل کاپشن ،دستکش و چکمه استفاده می شود و همچنین کاربرد این چرم در پالتو نیز به همین صورت می باشد و چرم گوسفند در برابر حرارت و الکتریسیته مقاومت بسیار خوبی دارد و حالت انعطاف پذیری زیادی دارد.

از خصوصیات دیگر این چرم ها می توان به تنظیم کردن دمای طبیعی و کنترل رطوبت بدن اشاره کرد و همچنین در برابر گرد و خاک و انواع آلودگی ها بسیار مقاوم است و ماندگاری بسیار خوبی دارد وبه مدت طولانی نو و تازه می ماند.

تولیدکنندگان برتر چرم گوسفندی ضخیم

تولیدکنندگان برتر چرم گوسفندی ضخیم تولیدکنندگان برتر چرم گوسفندی ضخیم این محصول را به بهترین کیفیت و مرغوبیت تولید و عرضه مصرف می رسانند این محصول در دو نوع ضخیم و نازک تولید می شود و در انواع رنگ های مختلف برای انواع لباس به کار برده می شود چرم گوسفندی مشکی یکی از انواع آن می‌باشد.

امروزه این محصول در بازار با طرفداران زیادی روبرو شده است و تولید این محصول در کشور بسیار زیاد است من چرم را به کشورهای خارج صادر می‌کنند چرم گوسفندی صادراتی یکی از انواع بهترین چرم ها است که در تولید آن بسیار تلاش و زحمت فراوان می‌کشند و یک محصول خوب و با کیفیت را به دست مصرف کننده می رسانند.

برای خرید این محصول می توانیم آن را از طریق اینترنتی و با کیفیتی بسیار عالی و مرغوب سفارش دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما