خرید چرم بزی صادراتی به صورت عمده

چرم به عنوان یک محصول مورد نیاز برای تولید بسیاری از اشیا مورد استفاده قرار می گیرد که بیش ترین مصرف آن در تولید پوشاک است چرم ها انواع مختلفی دارند که معروف ترین آنها چرم های گاوی، بزی و گوسفندی و کفش چرم اسپرت مردانه هستند که هر کدام بنابر خاصیت هایی که دارند کاربرد های مختلفی دارند. چرم های بزی نوعی از چرم است که هم استحکام خوبی دارد و هم انعطاف پذیری بالایی دارد و همچنین قابلیت طرح و رنگ گیری زیادی دارد به همین دلیل کیفیت بالایی دارد. چرم بزی صادراتی به صورت عمده می توان از طریق مراکز فروش و تولید این محصول خریداری کرد.

خرید چرم بزی صادراتی به صورت عمده

طرح جدید چرم بزی مخصوص لباس

طرح جدید چرم بزی مخصوص لباس چرم بزی بنا بر رنگ ها و طرح هایی که دارد به گروه های مختلفی تقسیم می شوند بعضی از آنها ساده و بعضی طرح دار و بعضی دیگر مخملی هستند و در تولید انواع لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند. چرم های گاوی چون ضخامت بالایی دارند و ساختار بافتی آن ها محکم است سنگین تر است و غالبا در تولید کیف و کفش کاربرد دارد اما چرم های بزی نسبت به چرم های گاوی ضخامت کمتری دارند و همچنین انعطاف پذیری بالایی نسبت به چرم های گاوی دارند به همین دلیل سبک تر هستند و از آنها برای تولید آنواع لباس استفاده می شود. البته زمانی که گفته می شود چرم بزی ضخامت کمتری دارد منظور این نیست که مقاومت کمتری هم دارد این چرم به علت ساختار درون بافتی محکمی که دارد استحکام بالایی دارد و به سختی دچار پارگی یا آسیب می شود. کیف مدارک مردانه چرم دست دوز در رنگبندی مختلف به فروش می رسد.

علاوه بر موارد ذکر شده چرم های بزی بسیار نرم هستند و بخشی از مواد آن را روغن تشکیل می دهد به همین دلیل ظاهری روشن دارند و رنگ پذیری و قابلیت طرح پذیری بیشتری دارند. وقتی به این نوع چرم دست بزنید حالت روغنی آن کاملا پدیدار می شود و سطح آن کاملا صاف است.

بازار فروش چرم بزی صادراتی

بازار فروش چرم بزی صادراتی فروشنده چرم بزی پس از تولید چرم طی فرآیندی از پوست بدن حیوانات مختلف، آن را به نقاط مختلف کشور توزیع می کنند علاوه بر آن این چرم را به به کشور های همسایه نیز صادر می کنند که به دلیل کیفیت بالای چرم ایرانی مورد استقبال در این کشور ها قرار گرفته است. سالانه مقدار زیادی چرم بزی عمده به کشور های دیگر صادر می شود اما مشکلی که وجود دارد فرآوری آن است که اکثرا در کشور های دیگر انجام می شود و فروش ما فقط به صورت خام است که کمک زیادی به اقتصاد کشور نمی کند چون زمانی می تواند کمک کننده باشد که محصولات خام صادر نشود و فرآوری شده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما