سفارش انواع چرم گاوی مرغوب با قیمت مناسب

گاو به عنوان یک حیوانی است که از تمام اجزای بدنش و چیز هایی که تولید می کند، می توان استفاده کرد. چرم گاو یکی از این اندام ها است.  چرم گاوی مرغوب از چرم گاوی نامرغوب قابل تشخیص است اما نه برای همگان. متخصصان و آشنایان به این حرفه به راحتی می توانند آن ها را از هم جدا سازی کنند، پس در هنگام خرید حتما به این نکته توجه کنید و از فروشگاه های مجاز اقدام به خرید کنید.

سفارش انواع چرم گاوی مرغوب با قیمت مناسب

کاربرد انواع چرم گاوی در صنعت

کاربرد انواع چرم گاوی در صنعتدر ابتدا لازم است بگویم که چرم در اصل ماده ای با دوام و طبیعی است که از دباغی پوست خام حیوانات مخصوصا گاو به وجود می آید. بیشترین کاربرد چرم گاوی در صنایعی مانند کیف سازی، کفش سازی و مبلمان سازی است. در تولید لباس و پا دری هم کاربرد دارد ولی چون دارای قیمت زیادی است، کمتر کسی سراغشان می رود. چرم گاوی به دلیل داشتن الیاف متراکم، دارای مقاومت بالایی هستند. به چرمی که لایه لایه نشده باشد و رویه یا رخ آن ساییده نشده باشد، گرین یا فول گرین می گویند. انواع چرم گاوی به صورت نرم و خشک تهیه می شوند و دارای ضخامت های گوناگونی نیز هستند. دباغی، فرآیندی است که پوست فاسد پذیر را به یک چرم پایدار و همیشگی تبدیل می کند. یکی دیگر از فر آیند هایی که باعث می شود پوست حیوانات در اختیار ما قرار بگیرند و فاسد نشوند؛ تاکسیدرمی می باشد. از دیگر کاربرد های چرم می توان در تولی کراوات و دستکش و کاپشن و کمربند نام برد. 

خرید عمده چرم گاوی مرغوب از تولیدکننده

خرید عمده چرم گاوی مرغوب از تولیدکنندهتولید چرم در دنیا به دو شیوه کلی انجام می گیرد؛ یا توسط مواد کرومی و دیگری استفاده از مواد گیاهی است. به دلیل اینکه کروم یک ماده ی آسیب رسان به طبیعت و انسان است، سازمان بهداشت جهانی به کشور های در حال توسعه و توسعه یافته پیشنهاد داده است که چرم خود را با استفاده از روش گیاهی تولید کند. خرید چرم گاوی مرغوب قبل از اینکه نیاز به اطلاعات شما در این زمینه داشته باشد، نیاز به جیب پر پول دارد. چون چرم گاوی مرغوب واقعا قیمت زیادی دارد ولی در برابر چرم گوسفندی و بزی دارای قیمت کمتری است زیرا این چرم چه در بازار های داخلی و چه در بازار های خارجی بسیار فراوان است اما نباید از این غافل شد که این چرم بیشترین استحکام را در برابر بقیه چرم ها دارا است. برای خرید اینترنتی می توانید از وب سایت www.charmestonebeko.ir استفاده نمایید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما