صادرات انواع چرم گوسفندی مشهد به سراسر دنیا

صادرات چرم اشبالت گوسفندی مشهد به سراسر دنیا به صورت مستقیم و با صرف هزینه بسیار کمی صورت می گیرد. چرم گوسفندی یک نوع چرم طبیعی و بسیار با کیفیت می باشد که می توان از آن در صنایع مختلفی استفاده کرد. این نوع چرم طی فرایند دباغی به رنگ های مختلف و گوناگونی در می آید.

صادرات انواع چرم گوسفندی مشهد به سراسر دنیا

کاربرد چرم گوسفندی در صنعت پوشاک

کاربرد چرم گوسفندی در صنعت پوشاکچرم محصولی است که می توان از آن در تولید و دوخت لباس های مختلف استفاده شود. چرم های استفاده شده در این صنعت مدل های مختلفی دارند که از جمله این مدل ها می توان به چرم های طبیعی و مصنوعی اشاره کرد. چرم های طبیعی خود به مدل های متنوعی تقسیم می شوند که یکی از بهترین آنها، چرم گوسفندی می باشد. چرم دور دنده 206 در بازار خودرو دارای فروش بالایی برخوردار می باشند.

این نوع چرم بسیار منعطف و لطیف است و این ویژگی باعث شده تا از این محصول در صنعت پوشاک استفاده شود. از این کالا می توان برای دوخت انواع کت های چرم استفاده شود. نگه داری از چرم گوسفندی اصل در مقایسه با دیگر چرم های طبیعی بسیار ساده و راحت می باشد و دارای طول عمر بسیار زیادی است.

چرم های گوسفندی رنگ های طبیعی و ثابتی دارند و مشتریان گرامی می توانند هر یک از رنگ های این محصول را با توجه به سلیقه خود تهیه کنند. چرم های گوسفندی سبک بیشتر برای تولید آستر های لباس مورد استفاده قرار می گیرند. آستر های تهیه شده از این محصول میزان مقاومت بسیار زیادی در برابر پاره شدن دارند. نمونه های سنگین تر این مدل چرم برای سطح رویه لباس به کار گرفته می شوند. چرم گوسفندی استفاده شده در صنعت پوشاک وزن بسیار کمی دارد که این امر باعث شده تا حمل و نقل آن بسیار ساده و راحت باشد.

صادرکننده برتر چرم گوسفندی مشهد

صادرکننده برتر چرم گوسفندی مشهدایران یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده چرم با کیفیت در کشور می باشد که این محصولات را به صورت گسترده در داخل تولید می کند. تولید انبوه چرم گوسفندی در کشور باعث شده تا زمینه صادرات این کالا به نقاط مختلف جهان فراهم شود. تولید چرم گوسفندی مشهد به صورت انبوه به صنعت صادرات این کالا به کشور های دیگر کمک بسیار زیادی کرده است.

صادر کنندگان برتر چرم های گوسفندی مشهد این محصولات را به صورت عمده و مستقیم به کشور های خریدار ارسال می کنند. از کشور های وارد کننده این کالای ایرانی می توان به عراق، افغانستان و سوریه اشاره کرد. ارسال و صادرات این محصول ارزشمند با نرخ تعرفه های گمرکی صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما