صادرکننده چرم مبلی طبیعی ایرانی

چرم مبلی ایرانی دارای کیفیت مطلوب و هم تراز با استانداردهای بین المللی است که به دلیل قیمت ارزان آن مورد توجه ویژه مشتریان خارجی قرار دارد. صادرات چرم مبلی علاوه بر سودآوری تولیدکنندگان، موجب ارزآوری برای کشور شده و صادرکننده قادر است شرایط اشتغالزایی بیشتری را برای جوانان کشور فراهم کند.

صادرکننده چرم مبلی طبیعی ایرانی

مقاومت چرم مبلی در برابر سایش و کشش

مقاومت چرم مبلی در برابر سایش و کشش تولید چرم مبلی در کشور از سالها پیش آغاز شده و با توجه به مجهز بودن کارخانه های بزرگ چرم سازی به پیشرفته ترین ماشین آلات و فناوری های روز دنیا، کیفیت چرم مبلی ایرانی بسیار بالا بوده و به شکل گسترده ای در صنایع مبل سازی به کار گرفته می شود. خرید چرم ایرانی از دو جهت برای مشتریان خارجی اهمیت دارد؛ اول دریافت کالایی مرغوب و درجه یک، دوم پرداخت هزینه ای نسبتا کم برای تهیه آن.

چرم مبلی را عموما از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش و در برخی مناطق خاص مانند آمریکای جنوبی و مرکزی از پوست بوفالو تولید می کنند. در کشور ما بخش عمده چرم مبلی گرفته شده از پوست گاو است. این حیوان به دلیل مصرف گوشت قرمز آن در دامپروری های بزرگ در تعداد زیاد پرورش داده می شود و به همین دلیل همواره ماده اولیه که همان پوست گاو است، به راحتی در دسترس کارخانه های چرم سازی قرار دارد.

چرم گاوی از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و در گروه چرم های نیمه سنگین قرار می گیرد. این نوع چرم را در ضخامت های مختلف تولید می کنند که به نوع دباغی صورت گرفته بر روی پوست بستگی دارد. چرم گاوی ضد آب است و در برابر سایش مقاومت خیلی خوبی دارد.

چرم گاوی مرغوب را می توان برای روکش انواع مبلمان به شکل های مختلفی تا و یا خمیده کرد. این قابلیت انعطاف پذیری موجب شده تا کشش مناسبی برای پوشاندن تمامی سطح مبل داشته باشد. مصرف کننده چرم گاوی می تواند اطمینان داشته باشد درصورت نگهداری اصولی از آن، حتی با استفاده مکرر از مبلمان هم چرم دچار رنگ پریدگی، پوسیدگی و یا پارگی نخواهد شد.

نحوه تولید چرم مبلی طبیعی

نحوه تولید چرم مبلی طبیعی برای تهیه چرم مبلی طبیعی مانند هر نوع چرم دیگری در ابتدا پوست سالم، بدون زدگی و یا بیماری حیوان را با دقت انتخاب می کنند. پوست باید به خوبی شستشو داده شود و برای ممانعت از خراب و یا فاسد شدن، آن را با نمک و برخی مواد شیمیایی دیگر می پوشانند. این کار به طول عمر چرم تولید شده هم کمک می کند.

در مراحل بعدی این نمک و مواد اضافی از روی پوست پاک خواهد شد. سپس مرحله زدودن موهای حیوان از روی پوست آغاز می شود. در این مرحله رنگ طبیعی و اصلی پوست، خود را نشان می دهد. مراحل بعدی شامل آهک زنی، جداسازی کامل بافت های گوشتی از روی پوست، اضافه کردن آنزیم هایی که موجب نرمی پوست می شود، چربی زدایی و در نهایت دباغی پوست می شود.

نحوه دباغی در کارخانه های مختلف با کیفیت های متفاوتی انجام خواهد شد. اینکه ضخامت چرم تولید شده در تمامی سطح یکنواخت باشد به چگونگی دباغی آن مربوط می شود. پس از این مرحله چرم طبیعی تولید شده و آماده اضافه کردن رنگ و دیگر مواد تثبیت کننده خواهد بود.

خرید مستقیم چرم مبلی گاوی ایرانی

خرید مستقیم چرم مبلی گاوی ایرانی برای خرید چرم ایرانی باید به شرکت های بازرگانی فعال در حوزه پخش انواع چرم طبیعی مراجعه شود. می توان برای خرید عمده این محصول مستقیما با کارخانه تولیدکننده وارد مذاکره شد و از شرایط استثنایی پرداخت هزینه در فروش های انبوه بهره برد. برای خرید چرم مبلی گاوی ایرانی باید از راهنمایی و مشاوره افراد متخصص بهره برد تا این افراد به انتخاب بهترین محصول کمک کنند.

می توان چرم مبلی را از طریق سایت های اینترنتی فروش بصورت غیرحضوری خریداری کرد. این کار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، مشتری را با دیگر محصولات چرمی تولید شده هم آشنا می کند. با توجه به نوسانات بازار، قیمت چرم مبلی در انواع و طرح های مختلف بر روی سایت قرار داده شده و بطور مداوم به روز رسانی می شود.

مشتریان خارجی هم از طریق همین سایت های اینترنتی با چرم مبلی ایرانی آشنا شده و با ثبت سفارش خرید موجب رونق گرفتن صادرات این محصول در کشورمان می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما