عمده فروشان چرم گاوی عسلی درجه یک

چرم گاوی عسلی یکی از بهترین چرم های طبیعی موجود در بازار است که دارای کیفیت بالا و مورد توجه کشورهای خارجی دیگر است که در ایران با زحمت‌های فراوانی فرآوری و آماده شده است و مصارف بسیاری دارد.

عمده فروشان چرم گاوی درجه یک با ارائه این چرم گاوی با کیفیت و قیمت مناسب به صورت مستقیم و بدون واسطه سبب کاهش قیمت آن به طرز چشمگیری شده اند تا خریداران بتوانند آن را با قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کنند

عمده فروشان چرم گاوی عسلی درجه یک

بررسی ضخامت انواع چرم گاوی عسلی

بررسی ضخامت انواع چرم گاوی عسلی ضخامت انواع چرم گاوی عسلی بستگی به پوست اولیه گاو با نژادهای مختلف دارد و همچنین فرآوری آن بستگی دارد که تولیدکنندگان در ایران سعی شده است با بهترین تجهیزات به بهترین ضخامت آن دست یابند.

ضخامت چرم اصل باید به گونه ای باشد که با لمس دست و با چشم کاملاً مشخص باشد و حس شود البته با دستگاه های اندازه ضخامت آن ها به طور دقیق اندازه گیری می شوند و به خریداران اعلام می شود.

ضخامت چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر بیشتر است و همین ضخامت موجب ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فردی از جمله مقاومت در این چرم ها شده است که موجب افزایش تقاضا برای این چرم ها شده است.

ضخامت انواع چرم گاوی طبیعی موجب شده تا از آنها برای تهیه کیف های که نیاز به استحکام و مقاومت بالای نیاز است استفاده شود از آن جمله کیف ها، کیف های اداری و کیف های لب تاپ ها هستند.

ضخامت این چرم ها نقش بسیار مهمی در طول عمر لوازمی که با این چرم ها تهیه می شود دارد و موجب مقاومت فرسایشی در برابر عوامل محیطی و غیر محیطی می شوند. هرچه چرم ضخیم تر باشد کیفیت بالاتری دارد.

از چرم های ضخیم تر برای تهیه کفش ها و کیف های که نیاز به استحکام بالا تر دارند استفاده می شود تا در طول زمان استفاده عمر بیشتری داشته باشند و مدت زمان بیشتری قابلیت استفاده را داشته باشند.

در این مجموعه سعی شده است تا ضخیم ترین چرم های گاوی طبیعی تهیه شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود که در این بین بازارهای خارجی تمایل بسیار زیادی برای خرید این چرم های گاوی دارد.

تولید انبوه چرم گاوی عسلی درجه یک

تولید انبوه چرم گاوی عسلی درجه یک تولید و عرضه انبوه چرم گاوی درجه یک عسلی توسط تولید کنندگان با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این مجموعه صورت گرفته است و خریداران آن بتوانند خرید مقرون به صرفه داشته باشند.

برای تماس با این مجموعه می توانید از شماره هایی که در همین سایت به نمایش گذاشته شده است استفاده کنید و با مشاوران ما در مورد قیمت و نحوه دریافت این چرم های بی نظیر صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما