فروشنده برتر چرم مبلی ضخیم

چرم دارای انواع گوناگون طبیعی و مصنوعی می باشد. استفاده از آن در بسیاری از صنایع از جمله صنعت مبلمان کاربرد زیادی دارد. چرم ها برای رویه مبل استفاده شده و دارای جنس نازک و ضخیم می باشند. این محصول به سبب رنگ‌های بی نظیر، مقاومت زیاد و حالت کشسانی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.چرم مبلی ضخیم یکی از انواع پر فروش آن می باشد. تولید کنندگان چرم مبلی درجه یک، آن را از دامپروران سراسر کشور خریداری کرده و یا ازطریق مرزها به کشور وارد می کنند‌. فروشنده برتر این چرم ها دامپروران و دامداران می باشند.

فروشنده برتر چرم مبلی ضخیم

نحوه استفاده از چرم مبلی ضخیم

نحوه استفاده از چرم مبلی ضخیم مبلمان با رویه چرم همیشه دارای بازار پر فروشی بوده و طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از مبل های با رویه چرم ضخیم در منزل، زیبایی آن را دو چندان کرده و در کنار مبل های استیل، ست جذابی به وجود می آورد. نگه داری از چرم مبلی به سادگی رویه های پارچه ای نبوده و احتیاج به مراقبت بیشتری دارد. مبلی که رویه آن از چرم ضخیم است یا هر وسیله دیگری که از آن تهیه می شود، نباید در کنار وسایل گرمایشی مانند شوفاژ، شومینه و بخاری قرار گیرد. گرما زیاد به این چرم آسیب جدی می زند. خانه ای که این چرم در وسایل ان استفاده شده است، باید دارای تهویه مناسب بوده زیرا چرم به طور طبیعی بوی خاصی دارد.اگر در مکانی در بسته از این محصول استفاده شود، بوی ناخوشایندی به وجود می آید.

چرم مبلی ضخیم احتیاج به رسیدگی زیادی دارد تا سلامت بماند. برای تمییز کردن آن از آلودگی ها، بهتر است از الکل استفاده شود، زیرا محلول پاک کننده ای مانند آب و صابون، در طولانی مدت باعث خشکی آن شده و چرم را پاره می کند. اگر حیوان خانگی در منزل باشد، چرم مدت زیادی دوام نیاورده و به دلیل رفتن آن حیوان بر روی مبل و پاره کردن ان، از بین می رود. چرم به دلیل حالت کشسانی که دارد، ممکن است به سبب استفاده زیاد از ان، شکل اصلی خود را از دست داده و حالت چروک و شل پیدا کند. باید سریعا به ترمیم آن همت گمارد. این نوع محصولات نباید نزدیک میز غذا خوری گذاشت زیرا ممکن از چربی های غذا روی آن ریخته و به آن اسیب بزند.

مرکز صادرات چرم مبلی ضخیم

مرکز صادرات چرم مبلی ضخیم چرم های مبلی ضخیم، استفاده ای زیادی در صنایع گوناگون داشته و از آن ها استفاده های بسیاری می شود. این محصول نه تنها مصرف داخلی دارد، که کالای مناسبی برای صادرات محسوب می شود. تولید و صادرات چرم مبلی مشکی یکی از انواع ان است. بسیاری از شرکت ها این محصول را به صورت خام از دامپروری ها خریداری کرده و پس از فرآیند عمل اوری، اقدام به صادر کردن آن می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما