فروشنده بهترین چرم گوسفندی درجه یک

پرورش گوسفند از گذشته تا به امروز از شغل های پر درآمد می باشد که تولید پشم و پوست گوسفندان بسیار مورد توجه بازاریان بوده است. چرم گوسفند که با کیفیت، طبیعی و پرفروش می باشد از پوست گوسفندان تهیه می گردد، و این چرم اصل که به بازار ارائه می شود از آن محصولات دیگری تهیه می گردد به گونه ای که این محصولات از شهرت و محبوبیت جهانی برخوردار می باشند.فروشگاه معتبر ما به عنوان بهترین فروشنده، چرم گوسفندی درجه یک و باکیفیت را با قیمت بسیار مناسب و به صورت اینترنتی و حضوری به خریداران محترم در سراسر کشور ارائه می دهد.

فروشنده بهترین چرم گوسفندی درجه یک

معیارهای انتخاب چرم گوسفندی درجه یک

معیارهای انتخاب چرم گوسفندی درجه یک

چرم و صنعت چرم سازی دارای قدمت تاریخی می باشد که از دیر باز تا کنون انسان در این صنعت فعالیت نموده است، از کاربرد این محصول می توان به کیف، کفش، انواع لباس، زین، روکش صندلی، ظروف، چادر… اشاره نمود، چرم طبیعی از حیواناتی مانند بز، گوسفند، گاو، گاومیش… تهیه می گردد.چرم در صنعت چرم سازی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که دسته اول چرم طبیعی که از حیوانات تهیه می شود و دسته دوم چرم مصنوعی می باشد که از چندین مواد شیمیایی بدست می آید که البته قابل قیاس با چرم طبیعی نمی باشد.

کاربرد استفاده از چرم متفاوت است مثلا از چرم زخیم یا سنگین برای تهیه زین و از چرم نازک یا سبک تر مثل چرم گاو و گوسفند برای تولید کیف و کفش استفاده می کنند، چرم گوسفند و بز در دسته سبک محسوب میشود زیرا چرم گوسفند نرم تر است و خیلی راحت چروک می شود و امکان ساییدگی و آسیب در آن بیشتر است به همین دلیل محصولاتی که از این چرم تهیه می شود در نگهداری آن نیاز به دقت بیشتری است.

چرم گوسفند به دو شکل قابل تولید است که شامل چرم گوسفندی کیفی و چرم گوسفند لباسی است، چرم گوسفند کیفی برای دوخت کیف های چرمی شل و چرم گوسفندی لباس برای دوخت دستکش، پالتو و کاپشن استفاده می شود.

چرم گوسفند یکی از پر کاربرد تربن چرم خام طبیعی محسوب میشودکه با توجه به کاربرد و استفاده فراوان این محصول باید در انتخاب آن معیارهایی را مد نظر گرفت، یکی از این معیارها کیفیت چرم گوسفند می باشد که این کیفیت در طول عمر محصول موثر است، از معیارهای مهم دیگر چرم گوسفند درجه یک و مرغوب این می‌باشد که بسیار ظریف و کم ضخامت باشد.

معیار دیگر چرم گوسفند درجه یک و مرغوب این است که کاملا سالم بوده و هیچ نشانی از بریدگی و بیمار ی یا به اصطلاح کارد مالی در سطوح پوست دیده نشود و در سطح خارجی آن اثری از جراحت، مرض و علامت گندیدگی و فساد وجود نداشته باشد و در صورت وجود ضایعات، این ضایعات حدود یک تا دو مورد باشد و فاصله این ضایعات تا لبه چرم بیشتر از سه سانتی متر نباشد و پشت چرم لش دار باشد و در کل چرم فرم اصلی خود را حفظ کرده باشد.

شرکت ها ی زیادی در سراسر جهان و ایران وجود دارند که به تولید انواع چرم گوسفندی می پردازند که قیمت های این محصول با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت است، که این مراکز با هدف بالا بردن کمیت و کیفیت و همچنین جلب رضایت مشتری به فروش چرم گوسفندی اقدام نموده اند.

بررسی تفاوت چرم گوسفندی و چرم گاوی

چرم گوسفند و انواع آن که برای تولید لباس بسیار مناسب است دارای استحکام و مقاومت بالایی است و به دلیل مرغوبیت و ممتاز بودن، لباس های زیبا، مناسب و حتی مجلسی با قیمت مناسب از آن تهیه می گردد، این محصول علاوه بر تهیه لباس در تولید کیف، کفش و کمربند هم استفاده می شود که از این تولیدات استقبال زیادی به عمل آمده است.

چرم ها در صنعت چرم سازی به سه نوع تقسیم می شوند که میتوان به چرم سبک، چرم سنگین و چرم نیمه سنگین اشاره نمود، چرم سبک دارای وزنی سبک و نازک می باشد که به دلیل ظرافت و نازکی از این چرم برای تهیه لباس به کار می برند که این چرم از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره تهیه میشود.

چرم نیمه سنگین که کمیاب هم هستند در تهیه محصولات تزیئنی استفاده می شود که این محصول از پوست شترمرغ و کروکودیل درست می شود و چرم سنگین که از مقاومت بالایی برخوردار است برای ساختن تسمه های ماشین آلات، زیره و رویه کفش چرمی … به کار می رود، که تهیه این چرم سنگین از پوست حیوانی چون گاو و گوساله تهیه می گردد.

اگر بخواهیم تفاوت چرم گوسفندی و چرم گاوی را مورد بررسی قرار دهیم میتوان گفت چرم گاوی از قدرت و مقاومت بیشتری برخوردار است در صورتی که چرم گوسفندی درقیاس با چرم گاوی کشش و انعطاف پذیری بیشتری دارد و از نظر وزن، چرم گوسفندی سبک تر از چرم گاوی می باشد، چرم گاوی گرمای بیشتری نسبت به چرم گوسفندی دارد و نرمی، لطیفی و دوام چرم گوسفند بیشتر و بهتر می باشد.

الیاف چرم گاوی متراکم بوده ولی تراکم الیاف گوسفندی کم میباشد و چرم گاوی با توجه به کاربرد آن به شکل نرم و خشک در ضخامت های متفاوت عرضه می شود ولی چرم گوسفندی لطیف و نرم میباشد، اما هردوی آنها دارای سطوحی صاف و بدون گرین می باشد و در نهایت هر نوع چرمی با توجه به ویژگی خاص خود دارای کاربردی متفاوت می باشد و نمی توان یکی نوع چرم را بر ما بقی برتری دانست.

نکاتی برای خرید چرم گوسفندی درجه یک

نکاتی برای خرید چرم گوسفندی درجه یک چرم ماده ای طبیعی و بادوام است که با دباغی کردن پوست خام حیوانات به دست می آید که برای تولید محصولات مختلفی مانند کیف، مبل…به کار می رود، ظاهر زیبا و چشم نواز چرم باعث شده هر کسی به خرید این محصول ترغیب و تشویق شود.چرم گوسفند درجه یک با داشتن عایق بسیار عالی و بدون ایجاد آلرژی و حساسیت و با دارا بودن دوام و استقامت خوب و وجود نرمی و لطافتی عالی محصولی بسیار مناسب برای تهیه انواع کیف و کفش و کابشن و دیگر لوازم می باشد.

برای خرید چرم اصل و مرغوب باید به مهمترین فاکتور یعنی کیفیت آن توجه نمود و در خرید چرم گوسفندی تاریخ مصرف، طول عمر و کاربرد آن و استفاده بهینه از آن، بسیار حائز اهمیت می باشد.نکات دیگری علاوه بر کیفیت که قبلا ذکر نمودیم در خرید این محصول دارای اهمیت است و آن به کار بردن مواد اولیه و درجه یک در تولید انواع چرم گوسفندی است و نکته دیگر در خرید به روز بودن تکنولوژی ها برای تولید چرم گوسفندی است.

در خرید این محصول مرغوب و باکیفیت باید به قیمت آن هم توجه نمود زیرا نرخ چرم گوسفندی و مقرون به صرفه بودن آن دارای اهمیت بسیاری است که با یافتن مراکز فروش و کارخانه هایی میتوانید بهترین چرم گوسفندی را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود که این امر سود زیادی را نصیب صاحبان فروش میکند.

چرم گوسفندی مرغوب در اندازه های مختلف طراحی می شود و به شکل های مختلف به دست خریداران می رسد و انواع چرم گوسفندی با رنگ های مختلفی در بازار به فروش می رسد، که تولید این محصول سود آوری بالایی برای کشور دارد و به همین دلیل به عنوان یک صنعت غیره نفتی پر اهمیت به شمار می آید.

روش تشخیص چرم گوسفندی درجه یک

چرم با قدمت طولانی و تاریخی هنوز به عنوان محصولی ناب واصیل از آن یاد میشود، محصولی که طبیعی می باشد و ساخته دست بشر نیست که این محصول در تولید لباس، کفش، کیف، زین، صنعت… به کار می رود که با داشتن این همه کاریرد و فواید در چرخه اقتصادی نقشی موثر ایفا می کند.چرم علاوه بر زیبایی منحصر به فرد و کاربرد فراوان دارای مزیت هایی هم است که استفاده از آن هیچگاه خارش و خراش روی پوست ایجاد نمیکند و هنگامی که از چرم به عنوان پوشش استفاده میکنید کمی خنک است ولی به مرور زمان با دمای بدن هماهنگ می شود.محصولاتی که از چرم تهیه و تولید میشود با ارزش و در جایگاه بالاتری نسبت به محصولات مصنوعی می باشد، عرضه کننده چرم امروزه محصولاتی را به بازار عرضه می کنند که فقط بخشی از آن چرم میباشد ولی به عنوان چرم اصل به مشتری ارائه می دهند.

برای تشخیص یک چرم واقعی واصل راه های بسیاری وجود دارد و به بیان آن می پردازیم، که میتوان بر روی سطوح چرم اصل حفره ها و عدم یکنواختی را دید، چرم طبیعی دارای چین و چروک و خش است، وجود بوی طبیعی و کپک زده چرم که با بوییدن احساس می شود، از تست آتش استفاده کنید که نمی سوزد و بوی موی سوخته می دهد، ناهمواری در محصولات چرمی دیده میشود، اگر چرم به راحتی خم شد و تغییر رنگ داد طبیعی می باشد، چرم واقعی آب از آن به راحتی نفوذ میکند و قیمت ارزان هم مشکوک به این است که چرم اصل نیست ولیکن هیچگاه رنگ را برای اصل و مصنوعی بودن ملاک قرار ندهید.

چرم گوسفندی درجه یک و مرغوب دارای مشخصه های بارزی می باشد که یک خریدار باید با آگاهی از این ویژگی ها به خرید و تهیه این محصول بپردازند که یک چرم گوسفندی درجه یک باید دارای ثبات رنگ ، عدم سوراخ و بریدگی، وجود پرز های یکنواخت و یکدست، داشتن کشش و انعطاف پذیری، مقاوم بودن در برابر دما و حرارت، عدم نفوذ رطوبت، داشتن وزن سبک و در نهایت به روش صنعتی پوست از لاشه جدا گردد، این موارد از مشخصات یک چرم گوسفندی درجه یک و مرغوب می باشد.

توزیع مستقیم چرم گوسفندی درجه یک

توزیع مستقیم چرم گوسفندی درجه یک امروزه به دلیل انواع مدل ها و کاربرد های مختلف چرم گوسفندی این محصول محبوبیت بسیار زیادی در بین مردم کشور به دست آورده است که به همین خاطر مراکز های توزیع کننده چرم گوسفندی عمده بسیاری در ایران به وجود آمده است که برای خرید یک محصول خوب و با کیفیت باید از اعتبار آن مراکز توزیع کننده اطمینان حاصل نمود.

امروزه توزیع و پخش انواع چرم اصل به صورت اینترنتی انجام می گیرد که انواع چرم را در سایت می توان مشاهده نمود و و خریدار بدون حضور در مکان تولید چرم یا فروشگاه میتواند چرم دلخواه خود را انتخاب و سفارش دهد که این روش مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه ما با دارا بودن وب سایت یکی از مراکز معتبر اینترنتی به حساب آمده که چرم گوسفندی را با انواع سایز به صورت بسته بندی شده و با حفظ کیفیت و سالم به سراسر کشور در کمترین زمان به خریداران عزیز ارسال می نماید.

عمده فروشی چرم گوسفندی درجه یک

هر روز یک نوع پارچه و الیاف وارد بازار می شود ولیکن از گذشته های دور تا به امروز چرم و محصولات تهیه شده از آن در بین مردم سراسر دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد که واحد های تولید کننده، این محصول را با کیفیت بالا به صورت عمده به بازار عرضه می نماید.چرم اصل درجه یک به دلیل کیفیت بالا و تولید در حجم بالا و با انواع رنگ و مدل در کشور، این فرصت را ایجاد نموده تا این محصولات به تمام نقاط جهان به صورت عمده صادر نمود که این امر باعث اشتغال زایی و ارزآوری بالایی در کشور شده است.

شرکت معتبر ما به عنوان تولید کننده برتر چرم گوسفندی، انواع چرم را با رنگ بندی مختلف و جذاب و با کیفیت بالا به صورت اینترنتی و حضوری سفارش داده که در کمترین زمان و با قیمت بسیار مناسب به خریداران به صورت عمده عرضه می دارد.

خرید عمده چرم گوسفندی درجه یک

خرید عمده چرم گوسفندی درجه یک در سراسر کشور کارخانه های تولیدی بسیاری وجود دارد که در زمینه تولید چرم اصل و طبیعی به صورت سنتی و صنعتی فعالیت می نمایند، که متقاضیان این محصول می توانند چرم طبیعی را به صورت عمده با قیمت ارزان و با کیفیت و مرغوبیت بالا از این کارخانه های تولیدی خریداری نمایند که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد.

خرید عمده چرم گوسفندی، چرم گاوی… به دو صورت انجام میگیرد که در روش سنتی به صورت مستقیم و از درب کارخانه محصولات چرمی را خریداری نموده که در این روش با حذف دلالان و قیمت بسیار مناسب چرم با کیفیت را خریداری مینمایند.

روش دیگر که بهترین نوع خرید می باشد به این گونه است که بدون واسطه و مستقیم از طریق وب سایت ها ی معتبر با مشاهده نوع چرم و لیست قیمت ها ی ارائه شده و با ثبت سفارش بهترین محصول را انتخاب نموده و درنهایت توسط مراکز های تولیدی به مقصد مورد نظر ارسال می گردد.فروشگاه معتبر ما با راه اندازی سایت اینترنتی انواع محصول چرمی با کیفیت را به صورت عمده و بدون واسطه با نرخ ارزان و مناسب به خریداران محترم به تمام نقاط کشور ارسال می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما