فروشنده عمده چرم طبیعی صادراتی

فروشنده عمده چرم طبیعی صادراتی انواع این محصول را با کیفیتی درجه یک و منحصر به فرد عرضه می کند، بنابراین امکان خرید چرم طبیعی عمده برای همه مشتریان در سراسر کشور وجود داشته و از طریق لین فروشنده معتبر می توانند هر حجم از این محصول را سفارش دهند، صادرات چرم یکی از سودآورترین تجارت ها بوده و بخش زیادی از تولیدات چرم طبیعی و با کیفیت کشور به سایر کشورها صادر می شود، امکان سفارش غیر حضوری انواع چرم طبیعی عمده برای همه خریداران مهیا می باشد.

فروشنده عمده چرم طبیعی صادراتی

معرفی انواع چرم طبیعی

معرفی انواع چرم طبیعی چرم طبیعی از جمله محصولاتی است که از گذشته تا کنون مورد استفاده بشر قرار می گرفته و در ساخت لوازم مورد نیاز انسان بکار می رفته است، اگر بخواهیم انواع چرم طبیعی را معرفی کنیم، می توانیم از چند منظر آن را دسته بندی کنیم، انواع چرم طبیعی بر اساس منشا شامل دو نوع چرم حلال و چرم حرام می شود، چرم حرام چرمی است که از حیوانات حرام گوشت ساخته شده و چرم حلال محصولی می باشد که از پوست حیوانات حلال گوشت تهیه شده باشد.

چرم طبیعی بر اساس میزان ضخامت و استحکام نیز به دسته های چرم سبک، سنگین و نیمه سنگین تقسیم می شود، چرم سبک از حیواناتی مانند گوسفند و بزغاله تولید شده و تا حدودی نازک و نرم است، از این محصول برای تهیه کلاه، لباس و دستکش چرمی استفاده می کنند، چرم سنگین از حیواناتی مثل گاو، شتر و گوساله تهیه شده و مرغوب ترین انواع چرم می باشد که آن را برای تولید کیف و کفش بکار می برند.

چرم نیمه سنگین هم از پوست حیواناتی چون شترمرغ و کروکودیل به دست می آید و از این رو یک چرم خاص و ویژه محسوب می شود که کیفیت بالایی داشته و غالبا از آن برای تولید کالاهای لوکس و گرانقیمت استفاده می شود، چرم طبیعی از لحاظ شکل ظاهری هم شامل انواعی می شود که چرم ورنی، ابر و بادی، الگانت و نبوک نمونه ای از این اقسام می باشند.

مزایای چرم طبیعی نسبت به مواد مصنوعی

مزایای چرم طبیعی نسبت به مواد مصنوعی مزایای چرم طبیعی نسبت به مواد مصنوعی بسیار زیاد است و به همین دلیل محصولات ساخته شده از چرم طبیعی از قیمت بیشتری هم برخوردار می باشند، یکی از مهم ترین مزیت های چرم طبیعی میزان استحکام و مقاومت بالای این محصول است، چرم طبیعی در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و به همین دلیل در گذشته برای ساخت غلاف های شمشیر، کلاه سربازان و لباس های مخصوص تیراندازی از این چرم استفاده می شده است.

یکی دیگر از ویژگی های بارز چرم طبیعی نسبت به مواد مصنوعی، خاصیت انعطاف پذیری فراوان این محصول می باشد، محصولاتی که از مواد مصنوعی تولید می شوند بعد از مدتی استفاده دچار ترک و شکنندگی می شوند اما محصولات چرم طبیعی کاملا منعطف و حالت پذیر هستند، یکی از مزایای شگفت انگیز و فوق العاده چرم طبیعی ویژگی تنفس پذیری این محصول است و همین امر سبب می شود که از ایجاد تعرق و بوی بد در محیط بسته و در وسایلی مثل کفش، دستکش و کیف جلوگیری شود.

شرکت پخش چرم طبیعی عمده

شرکت پخش چرم طبیعی عمده شرکت پخش چرم طبیعی عمده انواع نمونه ها و مدل های این محصول را به صورت انبوه و کاملا مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد، چرم طبیعی عرضعه شده با استفاده از مرغوب ترین مواد تهیه شده و جزو با کیفیت ترین نمونه های این محصول است که با ضمانت اصل بود به مشتریان ارائه می شود.

قیمت فروش چرم طبیعی با توجه به نوع آن متفاوت است اما از طریق این مرکز پخش می توانید درجه یک ترین انواع چرم را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید زیرا شیوه فروش و پخش این محصول به شکل بی واسطه بوده و واسطه گران نقشی در توزیع چرم طبیعی ندارند، برای خرید این محصول کافیست به سایت تخصصی فروش و پخش چرم طبیعی مراجعه کرده و سفارش خود را به روش آنلاین انجام دهید.

1

  1. سلام . نکته مهم این مقاله فرق چرم طبیعی و مصنوعی بود. طبیعی انعطاف پذیر و ضد بوی بد و تعرق و همینطور استحکام و مقاومتش بود. ممنون از اطلاعات جامع و کاملتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما