فروشنده عمده چرم مبلی ضخیم

کانون توجه مطلب پیش ِ رو فروشنده عمده چرم مبلی ضخیم، چرم مبلی عمده، بهترین چرم مبلی و چرم مبلی درجه یک می باشد. فروشندگان عمده چرم های مبلی ضخیم آن دسته از مراکزی هستند که ورقه های چرمی مناسب مبل ها را یا خود تولید می کنند و یا علاوه بر آن که تولید کننده هستند، به فروش نیز می‌ رسانند. در این مبحث، ابتدا به بررسی ضخامت چرم‌ های مبلی می پردازیم و سپس مشخصه های بهترین نوع چرم طبیعی برای مبل را از نظر می‌ گذرانیم.

فروشنده عمده چرم مبلی ضخیم

بررسی ضخامت چرم مبلی طبیعی

بررسی ضخامت چرم مبلی طبیعی

پیش از آن که به بررسی ضخامت چرم مبلی طبیعی بپردازیم، لازم است ابتدا به طبقه بندی انواع چرم در بازار چرم اشاره ‌ای داشته باشیم. ورقه های چرمی موجود در بازار در درجه اول به دو دسته ورقه های چرم مصنوعی که به چرم صنعتی شهرت دارند و ورقه های چرم طبیعی که به چرم حیوانی شناخته شده ‌اند طبقه‌بندی می ‌شوند. این ورقه های چرمی از ضخامت و رنگ بندی های مختلف و متنوعی در هر دو طبقه برخوردار می باشند. ورقه های چرم طبیعی معمولاً از پوست حیواناتی نظیر گاو، بز، شتر و شتر مرغ تهیه می شود. این ورقه های چرمی در قیاس با ورقه های چرم مصنوعی طیف رنگ بندی متنوعی ندارند، اما ضخامت، مقاومت و استحکام بسیار بالایی داشته و از درجه کیفی بالا و مرغوبیت فراوانی برخوردار می باشند.

ورقه های چرم طبیعی به دلیل برخورداری از ویژگی استحکام و مقاومت بالا معمولاً در تهیه و تولید کالاهایی نظیر انواع مبلمان، کیف های سامسونت، پالتو های چرمی مردانه زمستانی و روکش های صندلی اتومبیل مورد استفاده قرار می ‌گیرند. این ورقه ها بسته به این که از چه نوع حیوانی تهیه شده باشند دارای ضخامت متفاوتی هستند. به عنوان نمونه، ضخامت چرم گاو اغلب در میان سایر انواع چرم طبیعی بیشتر بوده و به همین علت از ورقه های چرم ایت حیوان در تهیه انواع روکش مبلمان و روکش صندلی اتومبیل استفاده می شود.

از چرم طبیعی شتر مرغ در تهیه انواع پالتوهای پوست و همچنین برخی از انواع مبلمان نیز ممکن است استفاده شود، اما چون چرم شتر مرغ از انواع چرم های لاکچری حیوانی به شمار می ‌رود که این امر به علت درخشندگی و سطح برجسته و شکیل این چرم می باشد، کمتر از آن در تهیه انواع روکش وسایل خانگی یا اداری استفاده می شود و بیشتر در تهیه انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. در حقیقت، چرم مبلی که از پوست حیوان ساخته شده باشد، ضخامت بالایی دارد و رنگ آن معمولاً تیره از نوع قهوه‌ ای است.

بهترین نوع چرم طبیعی برای مبل

بهترین نوع چرم طبیعی برای مبل

همان ‌گونه که در بخش پیشین به آن اشاره کردیم، چرمی که برای انواع روکش مبلمان و صندلی اتومبیل استفاده می شود بایستی چرم بسیار ضخیم می باشد و چنانچه قرار است از چرم حیوانی ساخته شود، از میان چرم های موجود، معمولا از چرم گاو برای تهیه انواع روکش مبلمان استفاده می گردد که ضخیم ترین ورقه چرم طبیعی به شمار می ‌رود.

چرم گاو چرمی می باشد که علاوه بر آن که ضخامت و استحکام بالایی دارد، بسیار مقاوم در برابر رطوبت، عرق و شست و شوهای مکرر بوده و دیرتر دچار پارگی، زدگی، سوراخ شدگی و به طور کلی از بین رفتن می شود. هم چنین کمتر مواقعی پیش می آید که ورقه های چرم گاو دچار چروک خوردگی یا شکستگی شوند. لازم به ذکر است که در زیر چرم گاو نیز از نوعی لایه آستری استفاده می شود.

خرید عمده چرم مبلی درجه یک

خرید عمده چرم مبلی درجه یک

به منظور تهیه و خرید عمده چرم مبلی درجه یک لازم است به مراکزی مراجعه شود که تولید کننده عمده این ورقه های چرمی به شمار می‌ روند و یا پخش کننده و توزیع کننده این محصول هستند. برخی از تولید کنندگان ورقه های چرم مبلی درجه یک علاوه بر آن که به تولید این محصول مبادرت می ورزند، خود توزیع ‌کنندگان عمده آن نیز به حساب می آیند و این ورقه ها را در اختیار تولید کننده ها و کارگاه های انواع کارگاه های سازنده انواع روکش مبلی قرار می ‌دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما