فروشنده چرم گاوی ممتاز برای مبل

فروشنده چرم گاوی ممتاز برای مبل با فروش بهترین چرم گاوی ، توانسته است نیاز مشتریان صنعت مبلمان را به بهترین شکل ممکن، برآورده سازد . آیا می دانید بهترین چرم گاوی برای مبل چه مشخصاتی دارد؟ نحوه خرید این چرم ها چگونه است؟ آیا عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول را می دانید؟ تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا به پاسخ همه این سوالات برسید.

فروشنده چرم گاوی ممتاز برای مبل

مشخصات بهترین چرم مبلی گاوی

مشخصات بهترین چرم مبلی گاوی استفاده از چرم حیواناتی مانند گاو ،گوسفند و بز از گذشته تا به حال در بین انسان ها بسیار مرسوم بوده است و در گذشته به عنوان لباس از این چرم ها استفاده می شده است ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی موارد استفاده این محصولات افزایش یافته است و علاوه بر صنایع پوشاک، چرم ها در صنعت کیف و کفش و مبلمان نیز به کار رفته می شوند.

استفاده از چرم گاو در صنعت مبلمان، محصولی شیک و لوکس را تولید می کند که می تواند زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون محل کار یا منزل شما دهد و به همین دلیل استفاده از این محصول در تولید مبل، بسیار پرطرفدار است.

حال این سوال مطرح می شود که مشخصات بهترین چرم مبلی چیست؟ اگر بخواهیم به طور اجمالی به بیان این ویژگی ها بپردازیم، می توانیم موارد زیر را یادآور شویم:

  • داشتن حالت کشسانی و انعطاف خوب
  • داشتن ضخامت مناسب
  • فرآیند رنگ آمیزی صحیح

در اینجا لازم است بگوییم ضخامتی که در تولید مبلمان استفاده می شود چیزی بین 1.2 تا 2.5 میلی متر است و اگر ضخامت به درستی انتخاب نشود، انعطاف چرم مبلی کم شده و در هنگام نشستن، به خوبی حالت نمی گیرد.
همچنین پروسه رنگ آمیزی نیز بسیار مهم است چرا که اگر این کار به شکل درست انجام نشود، ممکن است رنگ مبلمان با گذشت زمان تغییر یابد و این در صورتی است که خود مبلمان سالم باشد و بدین ترتیب جلوه خوبی به دکوراسیون شما نمی دهد.

بررسی میزان مقاومت چرم مبلی گاوی

بررسی میزان مقاومت چرم مبلی گاوی با توجه به ویژگی های چرم گاوی ممتاز که در بالا به آن اشاره کردیم، لازم است یادآور شویم این محصول از مقاومت خوبی در برابر نورخوشید و تغییرات گرما و سرما برخوردار بوده و دلیل این امر را می توان الیاف متراکم این محصول دانست و چرم گاوی خاصیت ضد آب بودن نیز دارد و به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای تولید مبلمان می باشد.

همچنین چرم گاوی مبلی می تواند به صورت طرحدار یا ساده مطابق با سلیقه مشتریان، تولید شود و به همین دلیل تولید کنندگان این محصول، برای تولید انواع چرم گاوی مبلمان باید سلایق مشتریان خود را در نظر گرفته تا بتوانند در بازار های فروش به حداکثر سودآوری برسند.

در اینجا بهتر است یادآور شویم قیمت این محصول به دلیل نوسانات بازار ارز، با تغییراتی مواجه شده است ولی به طور کلی می توان نوع چرم و کیفیت آن را از عوامل تاثیرگذار در افزایش یا کاهش قیمت ها، معرفی نمود.

پخش عمده چرم گاوی برای مبل

پخش عمده چرم گاوی برای مبل مراکز پخش چرم گاوی برای رفاه حال مشتریان خود علاوه بر خرید خدمات فروش حضوری، امکان خرید غیر مستقیم را از طریق مراکز آنلاین فراهم نموده اند و بدین ترتیب خریداران عمده می توانند به راحتی به این سایت ها مراجعه نموده و با دیدن کاتالوگ محصولات و بررسی مشخصات و کیفیت آن ها، محصول موردنظرشان را بدون نیاز به مراجعه حضوری، در اسرع وقت خریداری نمایند.

همچنین این مراکز امکان خرید برای مشتریان خارج از کشور را نیز فراهم نوده اند و سالانه مقادیر قابل توجهی از چرم گاوی ایران، به سایر کشورهای اروپایی صادر می شود که می تواند برای تولیدکنندگان، بسیار سودآور باشد.

شما اگر جزو خریداران عمده این چرم حیوانی هستید و به دنبال راهی مطمئن برای خرید مناسب و مقرون بصرفه می گردید، بهتر است سری به سایت فروش ما بزنید و بعد از مشاهده نمونه های مختلف این محصول، لیست قیمت به روز را از کارشناسان متخصص سایت، درخواست کنید تا بعد از مقایسه بتوانید، بهترین خرید را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما