فروشگاه مرکزی چرم گاوی ضخیم درجه یک

برای خرید چرم گاوی ضخیم درجه یک با مناسب ترین قیمت از فروشگاه چرم اشبالت ابتدا با ویژگی های انواع چرم اصل و به ویژه چرم گاوی اشبالت آشنا شوید. سپس بهترین کارخانه ها و مراکز تولید چرم در ایران را شناخته و از مراحل تولید چرم و جنس آن و ویژگی های ظاهری به خوبی آگاه شوید.

بعد از آن فروشگاه های معتبر این محصول که اولین آنها همان تولید کنندگان هستند را جستجو کرده تا بتوانید در هنگام خرید چرم گاوی اشبالت اطلاعات بیشتری داشته باشید. امیدواریم مقاله ما اطلاعات شما را در این زمینه کامل تر کند، پس ما را همراهی کنید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم به صفحه چرم گوسفندی لباسی در ایران، نیز حتماً سر بزنید. چراکه علاوه بر چرم گاوی، چرم گوسفندی، به جهت اینکه لباسی که با آن تولید می‌شود، بسیار نرم و لطیف می‌باشد و دوام و ماندگاری بیشتری دارد، بسیار محبوب است.

 

فروشگاه مرکزی چرم گاوی ضخیم درجه یک

بررسی میزان مرغوبیت چرم گاوی ضخیم

چرم گاوی مرغوب چیست؟ زمانی که قسمت براق و صاف چرم گاوی حذف شده و برداشته می‌شود و به صورت سطحی پرزدار در می‌آید به آن اشبالت گاوی گفته می‌شود.
به عبارتی دیگر به لایه و سطح زیرین پوست گاو اشبالت گفته می‌شود. در واقع چرم گاو چندین قسمت دارد.
اولین قسمت سطح رویه چرم (full grain) است که بهترین قسمت بوده و محل روییدن مو است و در اصل چرم ‏‏‌های نبوک و رویه از این قسمت حاصل می‌شود. قسمت دیگر چرم گاو لایه بعدی و پایین تر از قسمت قبل است (top grain ).

 

قسمت آخری و در واقع زیرین و پایین ترین بخش چرم که معمولا کیفیت آن نسبت به دو بخش دیگر کمتر است جیر (suede ) نام دارد و چرم اشبالت از این بخش زیرین حاصل می‌شود و برای این کار روی این بخش چرم را صیقل می‌دهند تا حالتی شبیه مخمل پیدا کند و اشبالت به دست آید.
قابل ذکر است که در میان طبقه چرم های اشبالت طبیعی نوعی از آن وجود دارد که در تولید محصولاتی چون کیف و کفش کاربرد بسیار زیادی دارد و به آن چرم سوپر طبیعی اشبالت گفته می‌شود. اشبالت اگر اصل و طبیعی باشد اغلب سطحی ضخیم دارد و جنس آن هم بسیار محکم است.

 

برای اینکه ظاهر اشبالت زیبا و مناسب شود هنگام دباغی کردن عملیاتی خاص روی آن صورت می‌گیرد و سپس در کارخانجات تولید چرم رنگ آمیزی می‌شود تا جلوه‌ای بسیار زیبا به آن اضافه شود و برای کاربردها و تولید محصولات متفاوت مناسب و زیبا باشد.

بررسی میزان مرغوبیت چرم گاوی ضخیم

راهنمای جامع استفاده از چرم گاوی ضخیم

فروشنده چرم گاوی هم به صورت طرح دار و هم ساده تولید می‌شود و هر کدام رنگ های متنوعی دارد و هر یک مورد سلیقه و انتخاب افراد خاصی است و مشتری خود را دارد. چرم اشبالت گاوی نیز در مدل های ساده و طرح دار تولید می‌شود و هر دو نوع آن رنگ بندی دارد.

 

کارخانه چرم اشبالت معمولا بر اساس نیاز مشتری و بازار عمل می‌کند و می‌داند که خریداران علاوه بر چرم ساده چرم طرح دار هم نیاز دارند و می‌پسندند و دوست دارند در طیف رنگی گسترده‌ای آن را بیابند تا دستشان برای انتخاب باز باشد.
از این روی برای رفع نیاز خریدار و جلب اعتماد و رضایت او به تولید چرم گاو می‌پردازد و پس از عملیات دباغی آن را برای رنگ آمیزی آماده می‌کند. در کارخانه چرم سازی رنگ های متنوع روشن و تیره آماده می‌شود و برای رنگ آمیزی چرم به کار می‌رود.

 

معمولا رنگی هایی که بیشتر در ذهن و دیده خریدار ثبت شده است رنگ های تیره چرم مانند رنگ سیاه و به خصوص طیف رنگی قهوه‌ای است که از درجه روشن تا تیره آن بسیار بیشتر موجود است.
اگر چه رنگ های تیره فراوان است و قدمت بیشتری دارد ولی امروزه رنگ های دیگر و روشنی مانند رنگ قرمز، زرد، سبز، یاسی، نارنجی و مانند آن هم در بازار موجود و در دسترس است.

مرغوب ترین نوع چرم گاوی ضخیم

فروشنده چرم گاوی طرح دار اشبالت در چه مواردی است؟ به طور کلی انواع چرم های ساده یا طرح دار گاوی برای تهیه و ساخت انواع لباس و کیف ها و لوازم منزل و تزیینی و پالتوها به کار می‌رود. اگر کاربرد آن را به طور جزئی تر بخواهیم بیان کنیم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
چرم گاوی اشبالت هم در نوع ضخیم و هم نوع نازک آن موجود است و هر کدام کاربرد مخصوص دارد.

 

معمولا از نوع چرم اشبالت ضخیم برای تولید انواع کیف و کیف های زنانه و فانتزی و نیز کیف های مردانه کاربرد گسترده تری دارد. ولی این محصول گاهی برای تولید کیف های مدیران و کارمندان و دانش آموزان و یا کیف پول خانم ها و آقایان نیز استفاده می‌شود.
نوع ضخیم این چرم محکم و با دوام است برای تولید و تهیه رویه کفش های مردانه و زنانه استفاده می‌شود تا کفش جنس مرغوب و با دوامی و عمر طولانی تری داشته باشد.
گاهی از چرم اشبالت برای تولید بسیاری از کیف های لپ تاپ هم استفاده می‌شود.
لازم به ذکر است مجموعۀ ما با عرضه انواع چرم گاوی گیاهی خام کیفی به بازار، این نیاز را مرتفع ساخته است.

 

چرم اشبالت نازک هم کاربرد گسترده‌ای دارد و بیشترین استفاده آن برای تولید آستر و روکش درونی کیف های کوچک و بزرگ و یا آستر کفش ها و به خصوص کفش های ایمنی استفاده می‌شود.
برای تهیه این محصولات که درونی است نیازی به چرم ضخیم نیست. چرم اشبالت در صنعت هم کاربرد گسترده‌ای دارد که شناخته شده ترین آن استفاده از اشبالت به عنوان سمباده‌ای برای صیقل دادن و درخشان کردن ماشین و تجهیزات صنعتی است. همچنین برای تمیز و پاک سازی آنها هم استفاده می‌شود.

 

چرم اشبالت برای تهیه انواع کمربند های مردانه و زنانه نیز به کار می‌رود. برای تولید انواع روکش های ضخیم و نازک مبل هایی با طرح های گوناگون چرم اشبالت نازک و ضخیم گزینه مناسبی است.
در موارد کمتری از این نوع چرم برای تولید و ساخت وسایل تزیینی موجود در منازل و محل کار و یا مکان های عمومی نیز استفاده می‌شود و کارآیی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی کراست

برخی از لباس های درشت و کوچک یا نازک و کلفت و زمستانه مانند پالتوهای مردانه و پالتوهای زنانه نیز از چرم گاوی اشبالت تولید می‌شود که هم دوام و جنس خوب و هم ظاهر شیک و مدرنی دارد.

مرغوب ترین نوع چرم گاوی ضخیم

عوامل موثر بر کیفیت چرم گاوی ضخیم درجه یک

ویژگی مهم و اصلی چرم اصل عمده اشبالت کدام است؟
چرم اشبالت اصل مانند هزاران محصول دیگر که هم اصل آن و هم غیر طبیعی آن موجود است هم اصل و طبیعی دارد. در مواردی هم غیر طبیعی و مصنوعی است و چرم اصل نمی‌باشد که در ادامه به برخی ویژگی های چرم اشبالت اصل اشاره می‌شود تا به راحتی شناخته شود و قابل تشخیص باشد.

 

ضد آب نبودن: اشبالت طبیعی ضد آب نیست و آب در آن نفوذ می‌کند چرا که اشبالت طبیعی به طور مستقیم از پوست گرفته می‌شود و وقتی آب به آن برسد نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد و نشانه آن هم لکه دار شدن چرم اشبالت است.

در حالی که اشبالت غیر اصل ضد آب است و آب به آن نفوذ نمی‌کند. در واقع آب را پس می‌زند و لکه دار نمی‌شود.
اشبالت طبیعی شبیه چرم طبیعی است که با گذشت زمان کم کم یک حالت خاص به خود می‌گیرد و با وجود این که روی آن ترک و ناصافی و نقش وجود دارد باز هم زیبا است و جلوه خوبی دارد.

 

چرم اشبالتی که اصل نیست چنین نمی‌باشد و حالت اولیه خود را حفظ می‌کند و در طی زمان تغییر نمی‌کند و همچنان بافت و سطحی یکنواخت و صاف دارد.
دوام و استحکام و ظرافتی که در اشبالت طبیعی است در نوع غیر اصل آن وجود ندارد و درجه آن بسیار کمتر است. از این روی قیمت اشبالت اصل و غیر اصل هم متفاوت از یکدیگر است.

 

شکل اندام گاو در چرم گاوی طبیعی اشبالت معمولا و در اغلب موارد مشخص است. در حالی که در چرم درجه یک اشبالت مصنوعی چنین نبوده و در واقع طول و عرض معین و مشخصی دارد و بافت های اشبالت غیر طبیعی ساختاری منظم دارد.

عمده فروشان چرم گاوی ضخیم درجه یک

برترین ویژگی های چرم اشبالت ها را بشناسیم. عرضه چرم خصوصیات و برتری هایی دارد که باعث پر رونق شدن تولید و بازار خرید و فروش آن شده است.
اولین ویژگی اشبالت قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن آن است. دیگر اینکه به علت جنس این محصول که کشی است و بسیار کش می‌آید در نتیجه بریدن آن بسیار راحت است و هر جا نیاز به کشیده شدن آن باشد کش می‌آید.

بیشتر بخوانید: چرم طبیعی ارزان عمده

 

علاوه بر این می‌توان برای کش آمدن بیشتر این چرم از تقویت کننده های مخصوص استفاده کرد و در پشت اشبالت گذاشت تا هم کشش آن زیاد شود و هم در عین کش آمدن حالت و شکل اولیه خود را به خوبی حفظ کند و استفاده راحتی دارد و از این روی کاربرد بسیاری هم دارد.

 

دیگر ویژگی اشبالت گاوی نرم بودن زیاد آن است و دارای پرزهای زیاد و لطیف و نرمی است که هم باعث نرمی چرم شده و هم پوشش و ظاهر زیبا و جدابی به آن بخشیده است.
منعطف بودن و انعطاف زیاد چرم اشبالت گاوی از دیگر ویژگی های آن است که کاربرد و استفاده از آن را برای تولید محصولاتی چون انواع کیف چرم و لباس های مختلف و لوازمی چون مبل و روکش آن بسیار راحت و آسان می‌کند و بدون زحمت و دردسر زیاد به هر فرم و شکل و قالبی در می‌آید.

 

اشبالت طبیعی در اغلب موارد جنس و سطحی ضخیم و بسیار محکم دارد و در کارخانه های تولیدی طی عملیات خاص دباغی و نیز رنگ آمیزی ظاهر و جلوه‌ای بسیار زیبا پیدا می‌کند.
برای همین می‌توان از آن در تولید محصولات مختلفی چون صنعت چرم دوزی و کیف دوزی و تولید کفش و کیف و غیره استفاده کرد. چرا که محصولات حاصل از چرم اشبالت بسیار محکم و مرغوب و با دوام و زیبا خواهد شد.

 

همچنین نگهداری از محصولات حاصل از چرم گاوی اشبالت و تمیزکردن آن روش آسان است و روشی خاص دارد که بدان وسیله هم ظاهر محصولات زیباتر خواهد شد و هم عمر طولانی خواهد داشت. دلایل ذکر شده نیز از دیگر مزایای استفاده از چرم اشبالت است.

عمده فروشان چرم گاوی ضخیم درجه یک

توزیع مستقیم چرم گاوی ضخیم درجه یک

خوب است هر خریداری قبل از خرید هر محصولی از جنس، انواع و قیمت آن اطلاع لازم و کافی پیدا کند. چرم گاوی اشبالت طبیعی نیز شامل این موضوع می‌شود.
در دنیای مجازی امروز که به آسانی در دسترس همگان است دیگر این کار سخت نیست و با چرخشی کوتاه در فضای مجازی و صفحات اینستاگرام و اینترنت می‌توان از خصوصیات مرغوب چرم گاوی اشبالت با صرف کمترین هزینه و زمان و به راحتی مطلع شد.
چرا که این چرم خصوصیات و نشانه هایی دارد که از نوع مصنوعی و غیر طبیعی اش تشخیص داده می‌شود و باعث می‌گردد جنس تقلبی نصیب خریدار نشود.

 

افراد زیادی نیز وجود دارند که در کسب و کار و خرید و فروش انواع چرم و از جمله خرید و فروش چرم اصل باکیفیت مشغول هستند و در این شغل فعالیت و قدمت دارند و پر از تجربه می‌باشند و می‌توانند راهنمای بسیار خوب در شناخت چرم اشبالت طبیعی اصل و خوش جنس و آگاهی از ویژگی های آن باشند.
تولید کنندگان هر محصولی بهترین نوع آن را تحویل مشتریان می‌دهند.
همچنین به دلیل این که تولید کنندگان چرم نیز چرم اشبالت اصل را تولید و جنسی مرغوب و با قیمتی مناسب روانه بازار خرید و فروش می‌کنند، می‌توانند برای خرید گزینه بسیار خوبی باشند.

خرید انبوه چرم گاوی ضخیم درجه یک

بهترین کارخانه چرم مبلی اصل فروش چرم گاوی صادراتی اشبالت در ایران کدام است؟
اولین و شناخته شده ترین کارخانه چرم سازی در شهرستان تبریز پدید آمد اما در شهرهای دیگری چون اصفهان، تهران و مشهد و دیگر شهرها کارخانه چرم سازی معتبر و معروفی تأسیس شد که انواع چرم و از جمله چرم اشبالت را تولید و روانه بازار می‌کند.
چرم اشبالت تولیدی این مراکز به علت جنس بسیار خوبی که دارد و نیز قیمت مناسب آن بسیار مورد استقبال خریداران شهرهای داخلی ایران و حتی کشورهای خارجی می‌باشد چرا که نظیر آن در کمتر جایی پیدا می‌شود.

 

به طور کلی چرم خام تولیدی ایرانی از برترین و بهترین محصولات ایرانی است که توسط برخی شرکت های بزرگ و معتبر تولید و روانه بازار می‌شود زیرا ایران در نگهداری انواع طیور و دام موقعیت خوبی داشته و رسیدگی زیادی به آنها می‌کند. بنابراین کیفیت چرم گاوی ایرانی بسیار با کیفیت است و زبانزد جهانیان می‌باشد.

خرید انبوه چرم گاوی ضخیم درجه یک

74

  1. چرم گاوی ضخیم درجه یک واقعا درجه یک هست من از این چرم جهت ساخت کیف پول و در طراحی مبل استفاده کردم واقعا فوق العاده بوده و مانند چرم های نامرغوب نیست که پوست بیاندازد به شما پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید پشیمان نمیشوید

  2. با عرض سلام و خسته نباشید،مجموعه آبکو همیشه بهترینهای چرم رو به بازار عرضه میکند وفکر میکنم کاملا شناخته شده است و نیاز به معرفی ندارد ،به امید موفقیت هر چه بیشتر

  3. سلام وقت بخیر.
    شما کدوم طرح چرمو دارید؟چون عکسهایی که گذاشتین چند نوعه‌‌.
    چرم هایی که طرح های ریز برجسته دارن خیلی ظاهر قشنگی دارن.
    سوالم اینه که شما محصولات آماده چرم دارید؟مثل کیف و کفش؟

    • سلام سرکار خانم اکبری
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی نمایند.

  4. سلام وقت بخیرچیزکه عیان هست نیاز به تعریف نداره اگراستفاده بهترنبوکه این هم مشتری نداشت

  5. چرم گاو یکی از بهترین چرما هستش. اگرچه خیلیا بر این باورن که چرم گوسفند بهتره، ولی خب طبق چیزایی که من خوندم چرم گاو از طول عمر بیشتری برخورداره.به طور کلی باید گفت من واقعا از این محصول راضی بودم. اگرچه همیشه از مغازه های سطح شهر لباس و کفش های چرمی رو میخریدم ولی خب سایت شما ثابت کرد که هم میتونیم با قیمت کمتر خرید کنیم و هم میشه در زمان صرفه جویی کرد. فقط اینکه ، آیا امکان خرید عمده اون از سایت شما وجود داره؟ و اینکه ارسال به سراسر نقاط کشور دارین؟

  6. سلام محصولات چرمی که از این سایت به فروش می رسند کاملا طبیعی هستند؟ اگر به صورت عمده چرم گاوی را سفارش دهیم آیا تخفیف هم می دهید؟ فروش حضوری هم دارید؟ ممنونم از اینکه جوابگوی سوالاتم باشید.

    • سلام خانم یوسفی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  7. درود برتولیدکننده گان چرم ابکو
    تولید یک محصول باکیفت نیازمند مواداولیه مرغوب میباشد وشناخت مواد خوب نیاز به مهارت دارد واین خصوصیت تولیدکنندگان آن مجموعه میباشد

  8. سلام. کیف و کفش های چرمی که توسط فروشگاه شما عرضه میشه از چرم اشبالت هستش؟ چند رنگ دارد و این که امکان سفارش مدل های ساده و طرح دار به سلیقه مشتری وجود دارد یا خیر؟

  9. سلام عرض ادب به مجموعه چرم آبکو ممنونم بابت نکات جالب و کاربردی در مورد چرم گاوی
    با تشکر از عوامل تولید کننده یا چرم بی‌نظیر

  10. سلام خسته نباشین عالی بود کیفیتش زیاد بود محصولتون مچکرم به رفیقام هم میگم که حتما خرید کنن

  11. سلام وقتتون‌بخیر اطلاعات کامل و جامعی از جرم گتوی داده بودید ممنون ولی کاش نمونه اون رو روی کفش و کیف هم داخل این مطالب قرار میدادید و این که نگهداری چرم خیلی سخته و متاسفانه چون قیمت چرم اگر اصل باشه همه نمیتونند اون رو تهیه کنند و خیلی ها به اسم چرم طرح جرم رو میفروشند با تشکر از اطلاعات کامل و جامع شما

  12. سلام وقت بخیر
    محصول چرم شما کیفیت بسیار بالایی داره و تنوع طرح شما زیاده
    ممنون از سایت خوب شما
    خسته نباشید خداقوت

  13. با سلام و خدا قوت ممنون از شما بابت محصول مرغوبتان من از این چرم برای ساخت کیف استفاده کردم و واقعا عالی شده

  14. با سلام و خدا قوت امکان بازدید حضوری برای دیدن نمونه کار هست؟ یا نمونه کار رو ارسال میکنید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام احسان عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  15. سلام خسته نباشید ضدحریق بودن از کیفیت بالای چرم محسوب می شود؟ ممنون میشم از روش تشخیص چرم مرغوب بیشتر اطلاعات بدید

    • سلام خانم کردی عزیز
      بله ضد حریق بود از محاسن چرم است و اینکه پشت چرم اصل بصورت پرزدار است که در مورد چرم مصنوعی وجود ندارد.

  16. سلام خسته نباشید چرم های زیادی هست وقتی طبیعی هست چرا از چرم مصنوعی برای کاپشن ها و یا کیف و کفش استفاده میکنن و چه دلیلی داره انقدر گرون باشه همه دوست دارن چرم طبیعی خریداری کنن دلیل گرونی چرم متوجه نمیشم?

  17. با عرض سلام
    یک سوالی داشتم از شما خواستم بدونم که شما آیا ارسال هم دارید به همه‌ی شهر ها و اینکه عمده قابل سفارش هست یا خیر

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  18. چرماتون عالی بود من یه بار واسه خودم یه بار واسه مامانم خرید کردم از شما واقعا راضی بودم

  19. سلام چرم طبیعی حس گرمی و نرمی را منتقل می کند بوی چرم طبیعی بسیار خوش آیند است و همچنین چرم از مقاومت بالایی برخوردار است

    • سلام حانم سلیمی عزیز
      برای اطلاع از نحوه سفارش با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی نمایند.

  20. سلام برای خرید چرم گاوی به صورت عمده جهت یک واحد تولیدی کیف وکفش از مجموعه چرمستون ابکو چکار باید انجام بدم

  21. سلام چرم گاوی ضخیم تون عالی بود من عمده خریدم برای مبلمان اداری ممنون از مطالب سایت که خیلی تو خرید کمکم کرد

  22. ما برای تولیدات خودمان از این چرم های گاوی ضخیم درجه یک استفاده می کنیم که علاوه بر کیفیت فوق العاده از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.
    با تشکر از شما بابت چنین تولیدات پرکاربرد و مفیدی

  23. سلام، بدون شک چرم گاوی از بهترین چرم هاست که کاربرد های فراوانی بخصوص در تولید کیف، کفش، و.. دارد،

  24. سلام صبح همگی بخیر چرم گاوی ضخیم درجه یک واقعا درجه یک هست من از این چرم جهت ساخت کیف پول و در طراحی مبل استفاده کردم واقعا فوق العاده بوده و مانند چرم های نامرغوب نیست که پوست بیاندازد به شما توصیه اکید میکنم حتما بخرید بعد مشتری ثابت میشید

  25. سلام نماز و روزه هاتون قبول خواستم بگم دورود برتولیدکننده گان چرم ابکو که با
    تولید یک محصول ایرانی با کیفت پرچم تولید کنندگان ایرانی بالا بردن وهمچنین یک کالا خوب نیازمند مواداولیه مرغوب میباشد وشناخت مواد خوب نیاز به مهارت دارد واین خصوصیت تولیدکنندگان آن مجموعه میباشد

  26. سلام و عرض ادب میشه راهنمایی کنید چگونه تو سایت باید سفارش بدم و تا چه مقدار میتونم خرید کنم و چند روزه به دستم میرسه

  27. سلام و عرض ادب ، ممنون از اطلاعات خوبتون واقعا مفید و کاربردی بود فقط راجب قیمت این چرم ها ازکی باید اطلاعات بگیرم

  28. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    چرم هاتون خیلی با کیفیت و لطیف هستن
    من چندین بار ازتون خرید کردم
    ممنون از سایت و محصولات خوبتون

  29. سلام وقت بخیر
    ممنون از شما بابت کیفیت عالی چرم من برای کلاس دوخت کیف چرم گرفتم خیلی عالی بود از نظر کیفیت و هم از نظر دوخت کلا راحت بود به دانشجویان خودم هم پیشنهاد کردم برای خرید بفرمایید که اگر مقدار بالا بخوام سفارش بدم هزینه چطور میشه ؟ و اینکه برش زده آماده میتونید ارسال کنید با سایز بندی ؟ ممنون میشم پاسخ بدید ?

    • سلام خانم پهلوانی نژاد عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز با شماره های موجود در سایت تماس برقرار نمایید.

  30. سلام و عرض ادب خدمت شما
    میشه توضیح بدید ضخامت چرم ها چطور هست برای دوخت کیف و کفش میخواستم بدونم برای هر کدام از نظر ضخامت باید چقدر فرق داشته باشه چون کفش باید ضخیم تر کاربشه و من می‌خوام ست کار کنم ممنون میشم که راهنمایی بکنید

    • سلام سرکار خانم پهلوانی نژاد
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  31. سلام روزتون خوش
    من میخوام به صورت عمده سفارش بدم
    دقیقا باید چکار کنم ؟؟
    راهنمایی کنید

    • سلام خانم صالحی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  32. با سلام و درود خدمت شما
    من از چرم های صنعتی استفاده کروم و به شدت پشیمون شدم، چرم واقعا بابد اصل باشه و از کیفیت خوبی برخوردار باشه

  33. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده ی محترم
    برای بنده چند سوال پیش اومد
    نحوه ی ارسال کالا و بارگیری به چه صورت هست
    و برای دیدن کاتالوگ و نمونه محصول باید چکار کرد

    • سلام خانم رحیمی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  34. سلام روزتون بخیر باشه
    نماز روزتون قبول درگاه حق
    بنده میخوام بصورت عمده خریداری کنم ولی نمونه محصولات رو قبلش میخوام ببینم چکار کنم؟

    • سلام سعید عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  35. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه چرم ابکو و بابت توزیع و پخش چرم گاوی ضخیم درجه یک با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم چرم اشبالت تولیدی این مراکز به جنس بسیار خوب و نیز قیمت مناسبی دارد و همچنین به علت جنس این محصول که کشی است و بسیار کش می‌آید در نتیجه بریدن آن بسیار راحت است و هر جا نیاز به کشیده شدن آن باشد کش می‌آید.خیلی در صنعت پوشاک کاربردی می باشد

  36. با سلام و خسته نباشید
    من از این محصولات برای گارگاه کیف خرید کردم خیلی عالی بود و واقعا راضی هستم

  37. سلام وقتتون بخیر.این نوع چرمها واقعا کیفیت خوبی دارند چون خودم تو تولید مبل خانگی ازاین چرمها کار کردم خیلی خوب این مدل چرمهارو میشناسم ومیدونم کسیکه استفاده کرده باشه صددرصد راضی.
    باسپاس.

  38. سلام
    واقعا مطالبتون جامع و کامل بود.من که مشتاق شدم و همه مطالبتون روخوندم.

  39. سلام
    من چرم سبک میخوام و درخواست دارم شما امکان تهیشو دارین؟ ممنون میشم جواب بدین

  40. باسلام
    وقتتون بخیر
    اگر بخواهیم به صورت عمده از شما خرید کنیم باید از طریق واتساپ پیام بدم؟

  41. سلام وقت بخیر من عاشق کت و پالتو چرمم چندبارجنسشون بد دراومده ایندفه میخوام پارچه چرم بخرم و بدم خیاط بدوزه ازجنس شما دخترخالم گرفته بودو راضی بود.

  42. عرض ادب و احترام دارم خدمت عزیزان در سایت چرم ستون به کو ممنونم که محصولات بسیار عالی برای ما ارسال کردید من مدت هاست مشتری شما هستم و خواستم این رضایت در خرید مرو با دیگران هم در میان بگذارم و اینکه آیا شما به جز چرم گاوی چرم گوسفندی هم دارید

    • سلام طاهر عزیز
      ممنون از حسن نظر شما
      لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما