فروش برترین چرم طبیعی گاوی خام

چرم ها انواع مختلفی دارند که در صنعت تولید پوشاک و بسیاری از صنایع کمک بسیاری می کنند، چرم گام یکی از این انواع است که در تولید پوشاک مردانه و زنانه سهم زیادی دارد، تنوع رنگ و کیفیت بالا و طرح و سطح خاص آن و ضخامت و تراکم بالا از خصوصیت های خوب این چرم است، فروش برترین چرم طبیعی گاوی خام آن را با قیمتی مناسب و کیفیت اعلا در شعب فروش آن صورت می گیرد.

فروش برترین چرم طبیعی گاوی خام

طرح پرفروش چرم طبیعی

طرح پرفروش چرم طبیعی الیاف چرم گاوی متراکم و فشرده و بسیار مقاوم هستند که معمولا به وسیله ی رنگ های گیاهی رنگ می شوند. چرم های رنگی در تولید انواع پوشاک زمستانه زنانه و مردانه بیشترین سهم را دارند. سطح چرم گاوی صاف و براق و یکی از انواع نمونه های چرم طبیعی می باشد، این نوع کیفیت و طول عمر بالا و دوام خوبی از خود نشان می دهد و انواع مختلفی نظیر اشبالتی و فلوتر دارند.

طرح ها و رنگ های متنوعی در چرم گاوی در بازار فروش شاهد هستیم که طرح پرفروش چرم طبیعی گاوی در بازار فروش و سایت آنلاین آن بسیار پرمخاطب و پرخواستار است، بازار فروش چرم گاوی طرح دار آن را با قیمت مناسب در کیفیت بالا به فروش می رساند.

چرم بزی چرمی نرم و منعطف و پرکاربرد در دنیای چرم هاست و به عنوان یکی از پر مصرف ترین چرم ها شناخته شده، این چرم به دلیل متراکم بودن بافت چرم خود دارای استحکام و ماندگاری بالایی است، قیمت چرم طبیعی بزی را قبل از خرید آن از سایت های فروش آنلاین و معتبر بررسی کنید، این چرم قیمت مناسبی دارد و برای تولید پوشاک و روکش کاربرد بالایی دارد.

چرم گاوی درنوع فلوتر رنگ بندی مختلف و سطح برجسته و ضخامت خوبی دارد و در برابر سایش و خراشیدگی بسیار محکم و مقاوم است، این نوع در صنعت پوشاک کاربری خوبی دارد و نوع چرم اشبالت آن در تولید کیف و رویه کفش استفاده دارد، اشبالت سطح مخملی دارد و برای محصولات و اکسسوری های زنانه و مردانه کاربرد دارد و در رنگبندی متنوعی نظیر سیاه, قرمز, آبی, سبز و قهوه ای تولید و عرضه به بازار می شود.

از چرم گاوی به دو صورت خشک و نرم در تولید محصولات مختلف استفاده می شود، به طور مثال چرم خام و طبیعی کاربرد بی نظیر و شیکی در تولید کیف و کفش و اکسسوری دارد. ماندگاری فوق العاده چرم گاوی ایرانی زبانزد است و از بادوام ترین و باکیفیت ترین چرم های بازار است و بیشتر در تهیه کفش های مردانه و زنانه، کیف های زنانه و مردانه، دستکش های فصل سرما و ایمنی, انواع روکش چرم مبلی, تولید دستکش های چرمی زنانه و مردانه, کاپشن های چرمی کاربری دارد، این چرم بسیار ضخیم و قیمت آن به صورت متر مربع نرخ گذاری می شود.

خرید استثنایی چرم طبیعی گاوی خام

خرید استثنایی چرم طبیعی گاوی خام چرم گاوی این روزها مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان و تاجران قرار گرفته است زیرا بسیار با کیفیت و عالی و به راحتی نمی سوزد و در برابر گرما بسیار مقاوم است و سطح آن در مقابل آفتاب دارای یک سطح یکنواختی نیست، خرید استثنایی چرم طبیعی گاوی خام را در فروش های سالانه و تخفیفات استثنایی از دست ندهید، خرید آسان و راحت این نوع چرم از مراکز چرم طبیعی صورت می گیرد، به علاوه شما می توانید لز طریق فروش آنلاین سایت های معتبر نیز این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما