فروش ویژه چرم گاوی برای مبل

مبلمان یکی از وسایلی است که در زندگی امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد.مبل های چرمی شیک برای شرکت ها و خانه ها تهیه می‌شود تا زیبایی چندانی به آنها بدهد. چرم گاوی برای مبل بیشترین کاربرد را دارد .زیرا که می تواند به مدت طولانی از مبل شما محافظت نماید .اینگونه چرم ها به ندرت خراب و پاره و کثیف می شوند.بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای تهیه مبل های چرمی هستند.

فروش ویژه چرم گاوی برای مبل

مقاومت چرم مبلی گاوی در برابر ضربه

مقاومت چرم مبلی گاوی در برابر ضربه

قیمت چرم مبلی بر اساس کیفیت چرم ها مشخص می شود. هرچه کیفیت چرم مناسبتر باشد قیمت آن مسلماً بالاتر خواهد رفت.چرم های گاوی به صورت طبیعی از پوست گاو تهیه می شوند.

معمولاً اینگونه چرم ها را می‌توان به رنگ‌های مختلفی درآورد و به همین دلیل در صنعت مبل سازی بسیار رواج دارد. چرم مبلی گاوی در برابر ضربه مقاوم است و بر اثر ضربات سنگین پاره نمی شود.

اینگونه چرم ها اگر به درستی دباغی شده باشند، می توانند تا مدت زیادی دوام بیاورد و استحکام آن ها زیاد است.چرم مبلی بر روی مدل‌های گوناگون کشیده می‌شود و به دلیل اینکه براقیت خاصی دارند، هیچگاه از مد نمی روند.

همیشه جزء بهترین و با کیفیت ترین مبل ها به شمار می روند و می‌توان آنها را برای شرکت ها و خانه های لوکس به کار ببرید.چرم های مبل گاوی ضدآب نیز هستند و برای کسانی که کودک دارند ،مناسب است.

زیرا که به راحتی پاک می‌شود و جای لکه و کثیفی بر روی مبل باقی نمی ماند .همچنین برای تمیز نمودن این گونه مبل ها شما می توانید به راحتی با یک پارچه مرطوب آنها را کاملاً تمیز کنید.

مقاومت چرم گاوی در برابر سایش و کشش

مقاومت چرم گاوی در برابر سایش و کشش

فروش چرم گاوی توسط کارگاه ها و کارخانه های که به تولید چرم مشغول هستند ،انجام می گیرد .معمولاً کارگاه‌های تولیدی مبلمان اینگونه چرم ها را در حجم زیاد خریداری می‌کنند.

به همین دلیل قیمت چرم گاوی به صورت عمده پایین‌تر است.اما به دلیل اینکه اینگونه چرم ها طبیعی هستند و چرم طبیعی دارای روند طولانی و سختی برای تهیه شدن، دارد قیمت بالایی نسبت به سایر پارچه های مبلی دارد.

چرم گاوی در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است و به ندرت پوسته پوسته می شود. همچنین این گونه چرم ها از کشش مناسبی برخوردار هستند و می توانید آنها را به راحتی بکشید و بر روی مبل بدوزید.

اینگونه چرم ها به دلیل داشتن کشش مناسب پاره نمی شوند. همچنین در زمانی که بر روی این گونه مبل ها می نشینید به مرور زمان این چرم ها حالت خود را از دست نمی‌دهد و همیشه صاف و مناسب هستند.

بنابراین برای خرید چرم گاوی مرغوب می توانید اقدام کنید و آنها را تهیه کنید و بر روی انواع مبلمان ها بکشید تا بتوانید از مبل ها به مدت بیشتری استفاده کنید.

به دلیل این که این نوع چرم ها ضخامت مناسبی دارند، به راحتی قابل دوخت و نصب بر روی انواع مبلمان هستند و جای دوخت آنها پاره و نامناسب نیست.

سفارش بهترین چرم گاوی برای مبل

سفارش بهترین چرم گاوی برای مبل

سفارش چرم مبلی توسط کارگاه های مبلمان سازی در حجم انبوه انجام می شوند.کارگاه های مبل سازی با توجه به کارایی و استحکام چرم های گاوی اقدام به خرید این گونه چرم ها در رنگ های متنوع می کنند .

با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان و سلیقه آنها چرم ها در رنگ های متنوع و مختلفی به بازار عرضه می‌شود. معمولاً مبلمان هایی که چرم گاوی سفید و سیاه داشته باشند، بیشتر مورد توجه افراد قرار می‌گیرد.

همچنین رنگ های روشنی همانند قرمز نیز در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است .بنابراین کارگاه های تولید مبل به خرید این گونه چرم ها اقدام می‌کند.

همچنین برخی از فروشگاه های مبل ابتدا محصولات خود را در کاتالوگ به نمایش می‌گذارد و بر اساس سلیقه مشتریان بعد از انتخاب کردن نوع مبل اقدام به طراحی و ساخت آن می کنند تا از این طریق بتوانند محصولی را تهیه کنند که مطابق میل مصرف کننده باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما