فروش چرم بزی رنگی صادراتی به صورت مستقیم

امروزه در کشور ما انواع مختلفی چرم بزی رنگی صادراتی به فروش می رسد. این محصول به دلیل کیفیت عالی که دارد هرساله در بسته بندی های شیک و بهداشتی به خارج از کشور صادر می شود. فروش چرم بزی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می‌پذیرد که به صورت مستقیم به صرفه تر است و به نفع مشتریان می باشد زيرا واسطه ها حذف می شود و قیمت ها کاهش پیدا می کند به همین دلیل خرید مستقیم مقرون به صرفه تر است.

فروش چرم بزی رنگی صادراتی به صورت مستقیم

مهم ترین مشخصه چرم بزی

مهم ترین مشخصه چرم بزی چرم بزی یکی از بهترین محصولاتی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول به دلیل کیفیت عالی که دارد هرساله در بسته بندی های شیک و بهداشتی به خارج از کشور صادر می شود. چرم بزی دارای مشخصات زیادی است که فروشگاه اینترنتی ما قصد دارد شما را با مشخصات این نوع چرم اشنا کند تا شما مشتریان عزیز با آگاهی کامل این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنید.

چرم بزی نسبت به چرم گاو قیمت ارزان تری دارد اما کیفیت آن عالی است و دارای مرغوبیت زیادی است. چرم بزی مخصوص ( دوخت کیف، دستکش، لباس و…) است. چرم بزی نسبت به دیگر چرم ها نرم و لطیف تر است. بنابراین باعث شده استقبال زیادی از این نوع چرم شود. روی پوست چرم بز برجستگی های ریز وجود دارد که می توان برای تشخیص این چرم با چرم های دیگر از این گزینه استفاده کنید.

چرم بز بسیار نرم است و همین علت باعث شده انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. چرم بز به دلیل نرم بودن در صنایع مختلف کاربرد دارد و در تولید پوشاک استفاده زیادی از آن می شود. مانند کیف های مجلسی، کیف لوازم آرایشی، کت و شلوار، کیف پول و… از چرم بز استفاده می شود.

تولید چرم بزی رنگی صادراتی

تولید چرم بزی رنگی صادراتی تولید چرم بزی اعلا به دست بهترین تولید کنندگان ایرانی تولید می شود. چرم بعد از تولید به کارخانه های معتبر فرستاده می شود و کارخانه ها، با استفاده از تجهیزات مجهز، محصول را بسته بندی می کنند و به مراکز فروش ارسال می کنند. خرید چرم بزی در سایت اینترنتی ما صورت می پذیرد.

فروشگاه ما جزء بهترین فروشگاه ها به شمار می آید و خدمات زیادی را برای مشتریان خود ارائه می دهد و یکی از فروشگاه های پر فروش است زیرا کاملا معتبر می باشد و مشتریان زیادی جذب محصول شده اند و مشتریان عزیز می توانند با اطمینان کامل این محصول را از فروشگاه ما خریداری کنند. خرید از فروشگاه ما مزایای زیادی از جمله کاهش وقت و هزینه را به دنبال دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما