فروش چرم بزی طرح پوست مار

چرم بزی معمولا در داخل کارخانه های صنعتی طرح های مختلفی را به خود می گیرد که یکی از آن ها طرح فلس های موجود بر روی پوست بدن مار است که موجب زیباتر شدن این محصول می گردد، مراکزی که در زمینه پخش و فروش چرم بزی طرح پوست مار در کشور ما فعالیت می کنند، این محصول را به صورت گسترده از تولید کننده ها خریداری می نمایند و سپس به صورت کلی یا جزئی به فروش می رسانند.

فروش چرم بزی طرح پوست مار

ویژگی چرم بزی طرح پوست مار

ویژگی چرم بزی طرح پوست مار چرم اصلی به دست آمده از پوست بدن مار یک نمونه از چرم های نیمه سنگین است که یک محصول بسیار کمیاب و در عین حال گران قیمت و لاکچری است که به سادگی یافت نمی شود و هر کسی هم از عهده خرید چنین محصولی بر نمی آید و در اصل این نوع چرم فقط مخصوص خانواده های اشرافی است، اما تولید کننده های چرم به فکر تمام اقشار جامعه بوده اند و برای اینکه مشکل گران بودن بیش از حد این محصول و در عین حال کمیاب و غیر قابل دسترس بودن آن را حل کنند، اقدام به تولید کردن یک نوع خاص از چرم بزی طرح دار با شکل و طرح پوست بدن مار ها کرده اند.

این محصول با وجود اینکه یک نوع چرم طبیعی و اصل می باشد که تمام ویژگی های این محصولات را دارد، اما نسبت به محصول اولیه بسیار ارزان قیمت تر بوده و به صورت گسترده ای هم در دسترس تمام مردم دنیا قرار دارد، پس هیچ کس برای خرید آن با مشکل مواجه نمی شود، برخی از ویژگی هایی که این محصول به صورت طبیعی دارد، در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شوند و ما از شما می خواهیم که آن ها را مطالعه کنید:

  • این محصول به عنوان یکی از سبک وزن ترین و در عین حال نرم و لطیف ترین نمونه های چرم طبیعی در دنیا شناخته می شود و به همین دلیل آن را در گروه چرم های سبک جای می دهند.
  • چرم بزی برای اینکه شکل پوست مار را به خود بگیرد با دستگاه مخصوصی پرس شده و رنگ آمیزی می شود ولی این طرح و رنگ ها حتی بعد از گذشت چند سال هم کدر و کم رنگ نمی شوند و همچنان کیفیت و دوام خود را حفظ می کنند، پس این محصول حتما ارزش خرید را خواهد داشت.

روش تشخیص چرم بزی اصل

روش تشخیص چرم بزی اصل تمام انواع چرم هایی که منشاء حیوانی و طبیعی دارند را می توان با راهکار هایی مشابه و از روی یک سری نشانه ها که در داخل آن ها مشترک است به خوبی شناسایی کرد و انجام دادن این کار به کمی تجربه و دقت نیاز دارد و اصلا غیر ممکن نخواهد بود، فقط شاید برای افراد تازه کار سخت باشد، اگر شما با ادامه این مطلب ما را همراهی کنید، ما تصمیم داریم که برخی از ویژگی های چرم بزی و روش تشخیص دادن آن را خدمت شما عرض کنیم.

  • چرم بزی اصل که محصولی طبیعی است و از پوست بدن این حیوان تولید می شود، مسلما مثل پوست بدن هر موجود زنده دیگری یک سری خطوط، طرح ها و نقاط بسیار محو و ریزی بر روی آن دیده می شود و این محصول نمی تواند کاملا صاف و یکدست به نظر برسد.
  • باید بدانید که رنگ طبیعی این چرم مثل پوست ما نسان ها کدر و مات است و اصلا حالت پولیش خورده، شفاف، براق و صیقلی ندارد و اگر چنین محصولی را مشاهده کردید باید بدانید که اصل نیست.
  • چرم بزی یکی از لطیف ترین و منعطف ترین انواع چرم است که مثل پارچه ای نرم به نظر می رسد و اصلا حالت قالبی، مستحکم و ضخیم ندارد و خود را به راحتی بر روی سطوح مختلف می اندازد.
  • وقتی که یک تکه خیلی بزرگ از این نوع چرم را با دستان خود بلند کنید، متوجه می شوید که اصلا وزنی ندارد و بسیار سبک است به طوری که شما هیچ فشاری روی دستان خود حس نمی کنید، به همین دلیل اگر کیف و کفشی با آن تولید شود هم بسیار سبک و راحت خواهد بود.
  • این محصول خیلی راحت کش آمده و جا باز می کند و این مساله موجب می شود که بر گنجایش لباس ها و کیف های چرمی هم افزوده شود.

ماندگاری چرم بزی طرح پوست مار

ماندگاری چرم بزی طرح پوست مار یکی از دغدغه هایی که معمولا تمام مصرف کننده های چرم بزی دارند این است که میزان دوام و ماندگاری این محصول به طور معمول چقدر است و تا چند سال می توان از آن استفاده کرد؟ ما از شما عزیزان می خواهیم برای دستیابی به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

  • چرم بزی باکیفیت که با روش صحیحی دباغی شده است می تواند به خوبی تا سالیان سال برای شما کار کند بدون اینکه هیچ آسیبی به طرح، رنگ، بافت و ساختار آن وارد شود، به شرطی که شما هم مراقبت های لازم را انجام دهید و آن را مرتبا چرب کنید.
  • این محصول به خوبی ساییدگی، کشیدگی و خراشیدگی را تاب می آورد و به هیچ وجه لکه، خط و خش و یا پوسته بر روی سطح آن ایجاد نمی شود.
  • چرم بزی خوب می تواند در برابر رطوبت، گرما، سرما و نور خورشید از خود مقاومت نشان دهد و رنگ و جلای خوب خود را از دست نمی دهد، خشک نمی شود یا دچار پوسیدگی و پارگی نمی گردد.

عرضه چرم بزی طرح پوست مار

عرضه چرم بزی طرح پوست مار تمام فروشگاه ها و دفاتری که در زمینه عرضه چرم بزی اصل طرح پوست مار در کشور ما فعالیت می کنند، نمونه های مختلفی از این محصولات را به صورت انبوه و یکجا از کارخانه های تولید کننده خریداری می نمایند، بعد آن ها را به صورت طاقه ای، متری و یا قالبی به مصرف کننده ها عرضه می کنند.

این فروشگاه ها برای عرضه کردن هر چه سریع تر و بهتر این محصول در سطح کشور ما و رساندن آن به دست تمام هم میهنان عزیزمان از شعبه های متعددی در تمامی شهر ها و استان ها بهره می برند، که در دسترس همه قرار دارند، اما راه حل خیلی راحت تر برای خرید این محصول این است که آن را به واسطه برخی فروسگاه هایی که در فضای مجازی فعالیت می کنند سفارش دهید و با پست هم تحویل بگیرید، به این ترتیب تمامی موانع و محدودیت ها هم از میان برداشته می شوند و در ضمن واسطه ها از چرخه معاملات حذف می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما