قطب تولید چرم گاوی اصل

در بین منسوجات یکی از بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه ها، منسوجات چرمی هستند چرم گاوی اصل از بهترین نوع چرم شمرده می‌شود که دارای مقاومت و ضخامت مناسبی بوده و برای انواع لباس های زمستانی از جمله پالتو ،بارانی ،کاپشن، کیف و کفش های مقاوم و درجه یک، کمربندهای مستحکم و.. مناسب می باشد. این تکه های چرمی اصل و با کیفیت به صورت کامل یا تکه ای در مجموعه بی نظیر ما موجود هستند ، بنابراین شما دقیقاً مقدار مورد نیاز برای پروژه خود را می توانید خریداری کنید.

قطب تولید چرم گاوی اصل

انواع چرم گاوی براساس شکل ظاهری

انواع چرم گاوی براساس شکل ظاهری چرم گاوی رنگی که دارای مرغوبیت خوبی باشد باید دارای مشخصاتی بوده که برخی از این مشخصات را به اختصار برای اطلاع خریداران عزیز بیان می کنیم، چرم پوست گاو محصولی بسیار انعطاف پذیر و همچنین قابل تنفس است که برای تهیه پوشاک کیف و کفش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و پوشاکی که از این چرم‌گاوی تهیه می شوند به خاطر حالت کشسانی که دارند علاوه بر راحتی دارای دوام بالایی نیز می باشند.

همچنین چرم گاوی به خاطر نرم بودن و انعطاف بالا نسبت به دیگر چرم ها کمتر دچار پوسته پوسته شدن می شود به همین خاطر برای تهیه کیف و کفش های بادوام و مرغوب غالباً از این نوع چرم استفاده می گردد زیرا دارای حالت انعطاف پذیری فوق العاده ای بوده که این مسئله دوام آن را دو چندان کرده است و آن را به محصولی بسیار مناسب برای تهیه انواع پوشاک زمستانه تبدیل نموده است.

همچنین باید بدانیم که تولید چرم اصل گاوی نسبت به انواع دیگر چرم ضخیم تر بوده و به همین نسبت قوی‌تر و از دوام و استحکام بالاتری نیز برخوردار است و نسبت به چرم دیگر حیوانات کمتر دچار ترک خوردگی می شود و همچنین به خاطر حالت تنفس پذیری و انعطاف بالا که به راحتی با فرم بدن منطبق می گردد برای تهیه پالتو و انواع لباسهای چرمی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین تهیه پوشاک مختلف از این چرم بسیار مرسوم است.

نکات مهم هنگام خرید چرم اصل

نکات مهم هنگام خرید چرم اصل چرم پوست گاو ضخامت های مختلفی دارد و بر اساس ضخامت دسته بندی میشود چرم گاوی ضخیم از مدل های بسیار عالی و مقاوم و درجه یک چرم گاوی است که در مجموعه چرم ما با کیفیت بسیار بالا تولید و به مشتری عرضه می شود چرم گاوی اصل دارای مشخصاتی است که باید آنها را بشناسید تا بتوانید بهترین چرم را انتخاب نمایید.

با توجه به وجود چرم های تقلبی در بازار باید اطلاعاتی در مورد چرم خوب داشته باشید تا خریدی موفق به ثبت رسانید و هزینه های گزاف بابت کارهای تقلبی نپردازید.سعی کنید از برندهای معروف استفاده کنید و به کارهای ناشناخته موجود در بازار اعتماد نکنید.چرم گاو اصل دارای ظاهری یکسان نیست و ممکن است در جهت هایی خراش داشته باشد یا دارای نقاط ریز نامنظمی باشد وجود دانه های منظم و چیده شده یعنی چرم اصل نیست و ساختگی است.

چرم اصل و طبیعی با فشرده شدن کمی حالت چروکیده پیدا می‌کند و بعد از گذشت مدت زمانی صاف می‌شود اگر چرم را فشار دادید و چروک نشد یعنی آن چرم اصل نیست. لبه های تکه های چرم نباید صاف و برش خورده باشد بلکه دارای ناهماهنگی هایی هست و این نشان دهنده اصل بودن چرم گاوی است. و اما نکته دیگر بوی چرم است که بوی پوست حیوان باید از آن به مشام برسد اگر دارای بوی خاص چرم نباشد یعنی اصل نیست و از مواد پلاستیکی ساخته شده است. برای خرید چرم اصل به این نکات حتما توجه کنید.

محل فروش چرم گاوی اصل صادراتی

محل فروش چرم گاوی اصل صادراتی با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد خرید یک چرم گاوی صادراتی طبیعی و تشخیص آن در میان انبوه کار های تقلبی در بازار کار آسانی نیست و با خرید آنلاین و اینترنتی شاید نتوان تمام نکات ذکر شده را در نظر گرفت بنابراین سعی کنید از برند معروف استفاده کنید تا از همه لحاظ به شما اطمینان خاطر دهد و کارهای خود را تضمین شده و با کیفیت عالی به دست شما برساند.

مجموعه چرم ما با تولید چرم گاوی طبیعی و چرم خام بزی درجه یک و انواع کفش چرم گاوی و بزی با کیفیت و عالی تمامی کارها را تضمینی به مشتری ارائه می دهد و در کنار کیفیت عالی بهترین قیمت ها را می توانید در این مجموعه ببینید.قیمت خرید چرم گاوی اصل در این مجموعه نسبت به دیگر کارهای موجود در بازار بسیار مناسب تر است می توانید از طریق این سایت حاضر اقدام نموده و خودتان کارها و را از نزدیک ببینید و قیمتها را مقایسه نمایید. .کیفیت اتفاقی نیست و مجموعه ما نتیجه ی سال ها تلاش خود را در اختیار شما میگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما