قیمت عرضه چرم گاوی خام کیفی/ تولید کنندگان عمده آن در تبریز

محصولات چرمی جزء محبوب‌ترین محصولات موجود در بازار می‌باشند. به‌خصوص کیف و کفش‌های چرم که بسیار مورد توجه شیک‌پوشان قرار گرفته است. محصولات چرمی به دلیل جلوه ظاهری مناسب و همچنین مقاومت زیاد در برابر آسیب پذیری، بسیار پر طرفدار می‌باشد. در این مقاله قیمت عرضه چرم گاوی خام کیفی را با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

 

عرضه کننده بی واسطه چرم گاوی خام برای تولید کیف

خرید بی‌واسطه همیشه مزیت منحصر به فرد خودش را دارد.

شما در خرید بی‌واسطه یا مستقیم، از مرکز تولید کننده یا توزیع‌کننده یک محصول، آن را تهیه می‌نمایید و طبیعتا از نوع ایده‌آل آن از لحاظ کیفیت بهره‌مند خواهید شد.

مازاد بر یک خرید با کیفیت، از لحاظ قیمتی نیز به دلیل حذف واسطه‌ها برای شما بسیار مقرون به‌صرفه خواهد بود.

چرم گاوی خام و انواع چرم طبیعی گاوی، خود به خود از قیمت بالایی برخوردار هستند. اگر ما بتوانیم با یافتن مراکز عرضه کننده بی‌واسطه این محصول، خرید خود را انجام دهیم، سود اقتصادی خوبی برده‌ایم.

 

عرضه کننده بی واسطه چرم گاوی خام برای تولید کیف

تولید کننده عمده چرم خام مرغوب در تبریز

کیفیت تحسین برانگیز چرم خام مرغوب در تبریز، سیل کثیری از مردم کشور و حتی جهان را متحیر ساخته است.

چرم خام تبریز در حال حاضر علاوه بر ارسال به سراسر کشور، به اقسا نقاط جهان نیز صادر می‌گردد.

کسب و کار تولیدکنندگان عمده این محصول، از رونق ویژه ای برخوردار می‌باش. این امر یک امر کاملا طبیعی است.

هنگامی که یک کالای با کیفیت وارد بازار می‌شود، قطعا از سمت مردم بازخورد مثبتی را دریافت خواهد کرد و زمانی که تقاضا برای یک کالا زیاد شود قطعا عرضه آن نیز افزایش خواهد یافت.

از چرم خام مرغوب تبریز محصولاتی نظیر: کیف و کفش، پوشاک، مبل و…. تولید می‌شود.

تولید کننده عمده چرم خام مرغوب در تبریز

نماینده فروش چرم خام گاوی کراست

چرم پوست گاو یک چرم کاملا طبیعی می‌باشد که توسط افراد متخصص در مراکز خاص پردازش یافته و در انواع مختلف روانه بازار می‌گردد چرم گاوی کراست یکی از انواع با کیفیت چرم خام گاوی می‌باشد که نمایندگان فروش بسیاری در ایران و جهان دارد.

لازم به ذکر است که چرم طبیعی خصوصیات و ویزگی‌های متعددی دارد که با اشراف داشتن بر آن‌ها همیشه می‌توانیم نوع طبیعی آن را از نوع مصنوعی تشخیص دهیم.

بعضی از این نشانه ها به شرح زیر می باشد:

چرم طبیعی نور را منعکس نمی‌کند در حالی که نور توسط چرم مصنوعی منعکس می‌شود.

چرم طبیعی در برابر آتش نمی‌سوزد و صدمه ای نمی‌بیند در حالی که چرم مصنوعی برابر آتش آسیب پذیر است.

چرم طبیعی سطحش یکسان و هموار نمی‌باشد در حالی که چرم مصنوعی یک دست است.

چرم طبیعی سطحی نرم و لطیف دارد در حالی که چرم مصنوعی تقریبا زبر و خشن می باشد.

چرم طبیعی همیشه شناسنامه دارد و به محض خرید شما می‌توانید شناسنامه آن را از فروشنده دریافت نمایید در حالی که این موضوع درباره چرم مصنوعی صدق نمی‌کند.

نماینده فروش چرم خام گاوی کراست

قیمت هر متر مربع چرم گاوی خام کیفی

چرم گاوی دباغی شده به مراکز تخصصی تحویل می‌گردد و توسط افراد متخصص مورد استفاده برای تولید انواع محصولات چرمی قرار می‌گیرد.

با استفاده از چرم خام محصولاتی مانند کیف و کفش،پوشاک،مبل و …. تولید می‌شود.

یکی از پر طرفدارترین محصولات چرمی موجود در بازار، کیف می‌باشد که در انواع رودوشی و کیف پول تولید و توزیع می‌گردد و هر دو مدل آن فوق العاده محبوب است.

بیشتر بخوانید: چرم گوسفندی مرغوب

قیمت چرم گاوی کیفی با عنایت بر موارد خاصی متغیر می‌شود.

این موارد به شرح زیر می‌باشند:

  • درجه کیفیتی چرم گاوی کیفی
  • حجم و سایز چرم گاوی کیفی
  • میزان صادرات و واردات چرم گاوی کیفی
  • نوع فروش چرم گاوی کیفی

با توحه به بحران اقتصادی حاکم شده بر کشور،قیمت کالا های خاص مانند چرم و محصولات چرمی به طور روزانه در حال تغییر کردن است.

پس برای اطلاع یافتن از قیمت فعلی چرم گاوی خام کیفی باید فقط به مراکز معتبر مراجعه کرد.

در اینجا جالب است بدانید، در میان انواع چرم‌های موجود در بازار، چرم بز، نسبت به بسیاری از انواع دیگر چرم، حتی چرم گوسفند، سبک‌‌تر و باارزش‌‌تر است. این محصول معمولا با استفاده از روش ترکیبی برنزه می‌‌شود. همچنین نسبتاً ارزان می‌باشد. بنابراین چنانچه تمایل دارید با این محصول مرغوب و نحوه تولید انواع چرم بزی خام باکیفیت در کشور آشنا شوید، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه فرمائید.

 

قیمت هر متر مربع چرم گاوی خام کیفی

65

  1. چرم تبریز ز واقعاً کیفیت خوبی داره و بی نظیر چرم تبریز بهترین ها هست هم برای تولید کیف هم برای تولید کفش

  2. با سلام چرم گاوی طبیعی بهترین کالا برای دوخت انواع وسایل به حساب می‌آید

  3. درود بی پایان بر شما گروه صنعتی آبکو چرم یکی از محصولات فوق العاده طبیعی برای به کار گیری انسانها برای کفش کیف مبلمان و خیلی چیزهای دیگر بوده که می تواند به وسایل انسانها زیبایی خاصی عنایت بفرمایید از شما گروه بازرگانی ممنونیم برای فروش محصولی با این کیفیت و درجه یک در اختیار مشتریان و خریداران عزیز قرار داده اید خداوند متعال به کسب و کارتان خیر و برکت دهد انشاالله

  4. سلام و وقت بخیر پس فرقش اینکه چرم طبیعی نور را منعکس نمی‌کنه در حالی که نور توسط چرم مصنوعی منعکس میشه چرم طبیعی در برابر آتش نمی‌سوزه و صدمه ای نمی‌بینه در حالی که چرم مصنوعی برابر آتش آسیب میبنه ممنون از اطلاعات مفیدتون

  5. سلام چه توضیحات کاربردی را مطرح نمودید من خودم به این وجه تمایز چرم طبیعی و مصنوعی دقت نکرده بودم من خودم فعلا چرم لازم ندارم اما اگر از دوستان و آشنایان کسی نیاز داشت حتما شما را معرفی می کنم

  6. ۱۹
    با عرض سلام و خسته نباشید واقعا از کوسن هایی که با پارچه چرم درست شده بود خوشم اومد ایده جدیدیه و میشه از اون استفاده کرد ممنون میشم اگه در رابطه با کیف هاتون بیشتر توضیح بدید چطوری میتونم عکساشون رو ببینم

    • سلام عشقی عزیز
      خیلی ممنونم ، برای اطلاع بیشتر از محصولات با مشاوران فروش تماس بگبرید.

      • سلام. واقعا کیفیت چرم هاشون حرف‌ نداره
        من استفاده کردم توصیه میکنم حتما شما هم استفاده کنید

  7. سلام این محصول باید پرکاربردباشدبرای تولید کننده عمده چرم خام مرغوب بخواهندحتمامناسب است که استفاده کند

  8. باسلام. پیشتر از شما چرم گاوی رو برای تولیدی کیف و کفش تهیه کردیم ک کیفیت اون عالی بود. ازتون متشکریم

  9. کیفیت چرم تبریز عالیه من از کفش چرم تبریزاستفاده کردم خانم بنده هم از کیف چرم تبریز استفاده کرده کاملارضایت داریم و به شماهم توصیه میکنم امتحان کنید

  10. با سلام
    چرم گاوی ، خیلی عالی و مقاوم است و استفاده از آن برای انواع و اقسام تولید کالا و وسایل روزمره زندگی و کسب کار مناسب است . مستحکم و قوی و فاقد هر گونه ایراد شکلی و ماهیتی . از سایت بازدید کردم خیلی عالی بود چرم گاوی هم مشتری خوبی داره و هم تولید کننده اش با انصاف از لحاظ قیمت و تنوع ان را عرضه کرده است . تشکر دارم از سایت محترم و عواملش .
    سفارش به خرید دارم بصورت عمده خرید کنید هم از لحاظ قیمت مناسب است و هم از لحاظ اقتصادی روز . سفارش به خرید دارم

  11. با سلام و خسته نباشید من از این چرم استفاده می کنم چون همیشه کاپشن چرمی گرم خیلی هم راضی هستم محصولات چرم واقعا محصولات خوب و باکیفیتی هستش چون ضخیم و اصل هستش و من همیشه ترجیح میدم از چرم استفاده کنم و تن پوش شیک و زیبایی داره خیلی خوبه

  12. با سلام بهترین و با کیفیت ترین محصولی که من دیدم
    فقد یه سوال شما کافشن هم کا میکنید
    باتشکر

    • سلام کاملی زاده عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  13. سلام خسته نباشید به پرسنل این سایت واقعا چرم بسیار عالی هست و کیفیت خیلی خوبی داره من از خریدم خیلی راضی بودم در خریدش شک نکنید ??

  14. سلام چرمها فقط برای ساختن کیف بکار می‌رود؟ یا می‌توان برای تهیه کفش هم استفاده کرد

    • سلام خانم صفی زاده عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  15. باسلام و خسته نباشید
    از ایده ی کوسن های چرم گاوی بسیار خوشم اومد. برای تهیه ی این کوسن ها چجوری میتونم چرم گاوی رو تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام خانم صدیق عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  16. با عرض سلام و خسته نباشید.واقعا محصولات عالی و کاربردی با قیمت مناسبی دارید

  17. سلام خسته نباشید چرم گاوی یکی از بهترین و باکیفیت ترین چرم برای دوخت کیف و کوسن هست

  18. سلام خسته نباشید این چرم گاو بسیار مقبول هست برای خانم های خانه واقعا عالی هست من خریداری کردم از همین سایت با قیمت بسیار مناسب

  19. سلام چرم طبیعی نور را منعکس نمی‌کنه و چرم طبیعی در برابر آتش نمی‌سوزه و صدمه ای نمی‌بینه در حالی که چرم مصنوعی برابر آتش آسیب مبینه به همین راحتی میشه چرم خوب وطبیعب از غیر طبیعی تشخیص داد

  20. باسلام و درود خدمت شما
    از چرم می‌توانیم در موارد زیادی استفاده کنیم مخصوصا کفش های چرمی مجزوبیت خودش رو دارد
    ممنونم از گروه صنعتی ابکو

  21. سلام شرکت ابکو با داشتن محصولات متنوع چرم جایگاه خودشو داره به عنوان یه برند مطرح پیدا می‌کنه چرم خام گاوی گذاشت هم واقعا هم از نظر کیفیت وقیمت مناسب است با تشکر

    • سلام خانم حسینی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  22. سلام
    میخواستم بدونم چطوری چرم مرغوب رو میشه از نارغوب تشخیص داد واینکه ازین چرم درتولید کفش هم میشه استفاده کرد؟

    • سلام خانم رفسنجانی
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید

  23. با مطلبی که خواندم چرم بزی به صرفه تر و با کیفیت تر از نوع چرم های دیگتون هست

  24. چرم گاوی خام کیفی/ تولید کنندگان عمده آن در تبریز تعریف شو زیادشنیدم قطعاعالیه برای ماممنونم ازتولیدکنندگان وفروشندگان این محصول

  25. کیفیت عالی چرم گاوی و زیبای شما ما رو مشتری وفادار شما کرده خدا به کارتون برکت بده

    • سلام علی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  26. با سلام و خدا قوت
    مطالبتون خیلی جالب و پر ارزش بود و جالب تر از اون خیلی خوشحالم که با مرکز تهیه چرم بدون واسطه آشنا شدم. من دوستم تو خونه کیف و کیف پول و محصولات چرمی دست ساز تولید میکنه، برای اینکه بتونه چرم هاش رو از شما تهیه کنه شرایط تون چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین.

    • سلام خانم شعیبی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  27. با سلام
    تولید کننده کیف و کفش هستم و همیشه از چرم گاو شرکت شما بصورت عمده خرید میکنم و بسیار کیفیتش عالیه و مشتریان فراوان دارم.خواستم هم تشکر کنم و هم به بقیه دوستان توصیه کنم از این محصول استفاده کنند.

  28. سلام درود بهتون بابت این تولیدی که دارین واقعا اصل و کیفیت عالی رو داره من به شخصه یکی از مشتریان راضی این سایت هستم متشکر بابت همچین کیفیت بینظیری که در اختیار مشتریان قرار میدهید

  29. با سلام. من تولید کیف انجام میدم. از چرم تبریز. ولی تا الان نتوانستم قیمت خوبی پیدا کنم که هزینه تولیدم پایین تر بشه و بتونم سود خوبی داشته باشم. اگر که قیمت شما مناسب باشه از شما تهیه میکنم. و مشتری همیشگی تون میشم.

  30. سلام وقت بخیر چرم تبریز در ایران همیشه حرف اول رازده مخصوصاً چرم ابکو آنهم نوع گاوی که بیشتر برای کیف وکفش استفاده می شود توصیه ام به شما اینه که نخرید
    واگر هم می خواهید بخرید بسیار دقت کنید و طوری رنگ و مدل انتخاب کنید که در چند سال آینده هم با یکی دوبار تعقیر رنگ مثل من نخواهید آنرا به علت کوچک شدن به کس دیگر ببخشید
    خلاصه اگر تحمل شما زیاد است حتما چرم ابکو را بگیرید .

  31. این محصول برای تولیدکنندگان پرمصرف است تابتوانند ازش محصولات زیادی تولیدکنن ممنوننم ازشما

  32. سلام وقت شما بخیر ایا دراین سایت فقط چرم خام عرضه میشود چرم بسیار عالی هست حتماخرید وحمایت میکنیم

    • سلام وقت بخیر.
      من سه تا از این چرم ها خریداری کردم واقعا نمای عالی به خونه داد خیلی ممنون .
      باتشکر.

  33. باسلام تشکر از وبسایت خوبتون
    اطلاعت چرمی بسیار مفید بود
    بنده برا نمونه از محصولاتتون خرید کردم و راضی هستم جنس چرم بسیار با کیفیت و مرغوب است سپاس از مجموعه البکو

  34. مصرف چرم طبیعی یعنی کشتار حیوانات که اینم به نسل حیوانات ضرر می رسانه وخطر دارد باید با اصول وقانون چرم طبیعی توزیع شود

  35. سلام محصول چرم گاوی که اگه می خواهید مطمئن شید چرمش طبیعی یا مصنوعی خیلی واضحه چون چرم طبیعی نمیسوزه. ولی چرم‌مصنوعی خیلی راحت میسوزه ممنون از اطلاعاتتون.

  36. باسلام وقتتون بخیر ازسایتتون دیدن کرن اطلاعات مهمی در مورد چرم طبیعی خوندم عالی بود برا تولید و استفاده خیلی از چیزا میشه استفاده کرد

  37. باسلام
    تشکر از مجموعه خوب ابکو
    من از محصولاتتون که چرم گاو است خریدادی
    و از کیفیت آن بسیار راضی هست تشکر فراوان

  38. سلام. چرم گاو طبیعی. نرم ولطیف میباشد. بسیارشیک وزیبامیباشدباتشکرازتولیدکنندگان

  39. تشکر میکنم از مجموعه ابکو
    چرم هایی که سفارش داده بودم رسید کیفیت فوق العاده ای داره.ممنون از شما.

  40. چرم گاوی خام و انواع چرم طبیعی گاوی، خود به خود از قیمت بالایی برخوردار هستند و ازاین چرم گاو می شود کیف و کفش باکیفیت و بادوام ساخت و تشکر از مطالب خوبتون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما