قیمت چرم گوسفندی صادراتی

یکی از لوازمی که امروزه توسط افراد زیادی و به خصوص تولید کنندگان لباس و کیف و کفش استفاده می شود، چرم گوسفندی می باشد که از ان هم برای زیبایی کار ها و لباس و هم به دلیل قیمت مناسب ان نسبت به دیگر چرم ها خیلی زیاد استفاده می شود. چرم گوسفندی همواره از روستاها و به خصوص توسط عشایر به دیگر مکان ها صادر می شود. قیمت چرم گوسفندی صادراتی با توجه به عوامل زیادی، دارای تورم می باشد.

قیمت چرم گوسفندی صادراتی

مشخصات چرم گوسفندی اصل

مشخصات چرم گوسفندی اصل از مشخصه های این گونه چرم های عالی می توان به این مورد اشاره کرد که این چرم به عنوان یه عایق بسیار مناسب در فصل سرما و به خصوص زمستان که از لباس های چرم و سخت استفاده می کنند، حرارت بدن را حفظ می کند و سبب نمی شود که دمای این حرارت کم شود و حتی در برابر نور خورشید و آتش مثل یک عایق عمل می کند.

چرم ها دارای مدل های بسیار زیاد و متفاوتی هستند، برای شناخت چرم گوسفند باید به این نکات اشاره کرد. این چرم ها در برابر جریان برق یک عایق بسیار مناسبی می باشند زیرا نارسانا هستند و جریان برق را جذب و یا از خود عبور نمی دهند و فردی را که بدنش عرق کند ان عرق ها را از بدن جدا کرده و دور می کند و البته فرد با پوشیدن ان خیلی کم عرق می کند و این چرم ها انواع مختلفی دارند و چرم گوسفندی درجه یک بسیار نرم می باشد .

از ان جایی که گفته شد این چرم طی فرایندی با پوست و پشم گوسفند تهیه می شود که برای افراد هیچ ضرری ندارد و حساسیت اجاد نمی کند و ضد حساسیت است پس جای هیچ گونه نگرانی نیست و با اطمینان خاطر می توانید ان را بشناسید و خریداری کنید.

از ان جایی که پوست گوسفند دارای یک لایه بسیار خوب عالی می باشد، پس علاوه بر گرما و سرما در برابر رطوبت هم بسیار عالی عمل می کند و بسیار نرم و لطیف است و رویه ی آن برآمدگی های زیادی دارد که به آسانی قابل مشاهده می باشد و به آسانی می توان ان را از بین چرم های دیگر شناخت.

موارد استفاده چرم گوسفندی

موارد استفاده چرم گوسفندی امروزه اکثر تولید کنندگان لباس و کفش و کیف از محصولی به نام چرم گوسفند استفاده می کنند از ان جایی که این چرم نسبت به چرم دیگر حیوانات کمی سبک تر می باشد، و از لحاظ قیمتی هم قیمت بسیار مناسبی دارد پس بیشتر مورد توجه و استفاده افراد است.

از این نوع چرم در تهیه ی انواع پالتو های زنانه و مردانه و کاپشن های چرم البته بیشتر برای افرادی که در شهر ها زندگی می کنند مورد استفاده قرار می گیرد که در فصل زمستان بسیار مناسب است و افراد را از سرما در امان می دارد و عایق بسیار خوبی می باشد.

عشایر نشین ها و روستاییان از این چرم ها در تولید و تهیه ی انواع کلاه ها و لباس های گشاد و کت و شلوار استفاده می کنند. ان ها از این چرم که به عنوان یک عایق عمل می کند، در تهیه ی انواع جوراب ها و کفش ها هم به دلیل زیبایی و هم به دلیل پر کاربردی بودنش استفاده می کنند.

امروزه برای تولید انواع کیف های دست دوز به دلیل شیک بودن و زیبا شدن کار ها از چرم گوسفندی اصل استفاده می کنند. خمچنین تهیه ی انواع کیف پول ها و کیف های کمری به دلیل جنس بسیار خوب و اعلای این چرم ها از ان استفاده خواهند کرد.

از کاربردی ترین موارد استفاده از چرم های گوسفندی می توان به تولید کفش های بسیار زیبا اشاره نمود همچنین تولید کنندگان در تهیه ی کمربند ها و یا برای روکش صندلی وسایل نقلیه برای پوشاندن صندلی اصلی، استفاده می شود.

چرم گوسفندی لباسی مخصوصا در بین افرادی که در صحرا و کوه زندگی می کنند بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است زیرا ان افراد به دلیل اینکه در فصل سرما در کوه زندگی می کنند ان جا دما بسیار پایین و سرد است و ان ها مجبور هستند از یک عایق خوب استفاده کنند تا حرارت بدن ان ها حفظ شود.

کیفیت چرم گوسفندی صادراتی

کیفیت چرم گوسفندی صادراتی چرم گوسفندی دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشد و کیفیت اعلایی دارند. چرم های گوسفندی دارای کیفیت بسیار خوب و درجه ۱ می باشند و بر خلاف برخی از چرم ها رویه ی آن ها ترک نمی خورد و از بین نمی رود البته همه ی چرم ها این قابلیت را ندارند و فقط چرم گوسفندی اصل این گونه کیفیت عالی و باور نکردنی را دارا می باشد.

چرم گوسفندی دارای کیفیتی است که، در مقابل نور خورشید و گرما کم رنگ نخواهد شد و رنگ اصلی خود را حفظ می کند اما افراد زیادی معتقدند که چرم حیوانات دیگر به غیر از گوسفند، این کیفیت را ندارد و رنگ خود را از دست می دهد و از زیبایی اش کاسته می شود.

از دیگر مواردی که می توان به با کیفیت بودن این گونه چرم اشاره نمود، با دوام بودن آم و سخت و محکم بودن ان می باشد زیرا این چرم با استفاده از پوست و پشم های گوسفند تهیه می شود و در نتیجه بسیار محکم و سخت می باشد و به راحتی پاره نمی شود.

برای افزایش کیفیت این چرم ها، ان ها را با استفاده از پشم های زیاد گوسفندان تولید می کنند و هر چه قدر که مقدار و حجم پشم زیاد تر باشد، کیفیت چرم بهتر خودخد بود و نرم می شود و هنگام استفاده از ان هیچ گونه سختی از لحاظ اینکه چرم سفت باشد، نخواهد داشت.

بازار فروش چرم گوسفندی صادراتی

بازار فروش چرم گوسفندی صادراتی از آن جایی که چرم های گوسفندی دارای کیفیت بسیار عالی و اعلایی می باشند و قیمت ان ها با توجه به چرم های گاو و چرم شتر بسیار مناسب و ارزان تر می باشد، پس اکثر افراد ان را جایگزین دیگر چرم ها کرده و آن را خریداری می کنند.

به همین منظور، بازار فروش چرم گوسفندی بسیار پر رونق می باشد و به اقصی نقاط کشور صادر می شود و دامداران ان را به صورت کلی و عمده یا به صورت جزئی از طریق مراجعه ی حضوری مشتریان و یا فروش بدون واسطه و از طریق سایت ها به صورت اینترنتی انجام می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما