لیست قیمت چرم بزی طرح دار

چرم ها دارای انواع مختلف هستند: چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین. هر کدام بر اساس نوع پوست حیوانی که از آن چرم تهیه شده طبقه بندی میشوند، چرم بز در دسته سبک، چرم گوسفند در دسته نیمه سنگین و چرم گاو جزء چرم های سنگین است.در اینجا ما چرم بزی ساده و چرم بزی طرح دار را نسبت به سایر چرم ها از نظر کیفیت و قیمت برای شما نقد میکنیم.

لیست قیمت چرم بزی طرح دار

راهنمای انتخاب چرم بزی طرح دار

راهنمای انتخاب چرم بزی طرح دار اگر شما از آن دسته افراد هستید که به چرم هایی با طرح های خاص علاقه مند هستید، چرم بزی یک انتخاب هوشمندانه است زیرا چرم بزی به شما این امکان را میدهد که طرح محبوب خود مانند طرح کروکودیلی، زنبوری، ماری، افکتی و… را با قیمت مناسب و کیفیت خوب تهیه کنید. این چرم ها پس از دباغی در کاخانه با استفاده از دستگاه های مخصوص طرحدار میشوند و با گذشت زمان پاک نمی شوند و ثابت می مانند.چرم بزی طرح خشتی نیز از مدل های پرطرفدار و زیبایی است که به وسیله دستگاه در کارخانه به صورت دائمب بر روی چرم ساده و دباغی شده حک میشود. این طرح از رایج ترین طرح های موجود در بازار است که شما میتونید با استفاده از آن کیف، کفش و دیگر محصولات چرمی را تولید کنید.

چرم های بزی ساده، عموما در تهیه و تولبد محصولاتی همچون:( کت، پالتو، شلوار) استفاده میشوند اما از چرم های طرح دار در صنایع کیف و کفش بیشتر استفاده میشود زیرا تنوع طرح و رنگی بی نظیری نسبت به چرم ساده در اختیار تولیدکنندگان داخلی قرار می دهددر چرم ها چربی های مختلف و به خصوصی برای رسیدن به حالت دلخواه در کارخانه ها استفاده میشود؛ انواع و اقسام روغن های گیاهی مانند انواع واکس ها، روغن های معدنی و پارافین ها و چربی های شیمیایی مانند هیدروکربن های کلر استفاده و به کار برده میشوند.

کاربرد چرم بزی طرح دار چیست؟

کاربرد چرم بزی طرح دار چیست؟ با رایج شدن چرم و محصولات چرمی میان مردم، کارخانه های تولیدی نیز انتخاب های وسیع تر و متنوع تری در اختیار عموم قرار داده اند که با استقبال عظیم اقشار مختلف جامعه مواجه شدند. حمایت از تولیدات داخلی در سال های اخیر نیز باعث توجه همگان به محصولات چرمی شده است.

با توجه به گونه های متفاوت و زیادی از بز ها در جهان، پوست بز نیز در انواع رنگ ها وجود دارد.چرم بزی نسبت به چرم گاوی دارای لطافت و نرمی بیشتری است که همین ویژگی باعث شده که از این چرم بیشتر در ساخت محصولات زنانه استفاده میشود. محصولاتی مانند:( کیف لوازم آرایش، کیف دستی مجلسی و ساده، کیف پول، پالتو، دستکش و…)

چرم بزی نسبت به چرم گاوی ضخامت کمتری دارد و از نظر سایز از چرم گاوی کوچکتر می باشد. چرم بزی از نظر تراکم در سطح متوسط است و اگر چرم گاوی در رده اول در نظر بگیریم چرم بزی در رده دومو چرم گوسفندی در رده سوم است.با این وجود حتی چرم بزی ضخیم نیز نسبت به سایر چرم ها نرمی بیشتر خود را حفظ کرده است؛ به همین علت چه ضخیم باشد و چه نازک لطافت ذاتی اش را دارد و مصارف آن نیز در زمینه محصولات چرمی زنانه اسفاده میکنند.به علت پوشش موی بز، با سایر چرم ها در ظاهر نیز تفاوت دارد که با کمی دقت متوجه آن میشوید.

بررسی کیفیت چرم بزی طرح دار

بررسی کیفیت چرم بزی طرح دار چرم بزی به طور کلی انعطاف پذیر است و لطافت آن به گونه ای است که با لمس دست و به آسانی می توان نرمی آن را در مقایسه با چرم گاوی تشخیص داد. علت نرم بودن چرم بز لانولین است که در سطح بدن حیوان وجود دارد و در رطوبت تمایل به جذب آب دارد که به همین علت این چرم نیاز به مراقبت بیشتری دارد نسبت به چرم گاوی و گوسفندی. این چرم به علت نرمی قابل توجه اش با بدن و پوست انسان سازگاری بیشتری دارد.

از ویژگی های چرم چرم مرغوب و طبیعی داشتن منافذ بسیار ریز بر سطح چرم است به گونه ای که با چشم دیده نشود و این نمونه چرم برای تولید کفش بسیار مناسب است به این علت که با پوشیدن کفشی از جنس چرم طبیعی بز و دارای منافذ سلامت پای انسان تضمین میشود و به عبارت دیگر ” پا نفس می کشد”.

چرم بزی نسبت به چرم گاوی منافذ ریزتری دارد که تشخیص آن به دست افراد ماهر و با تجربه در این زمینه، ممکن است.هرجلد چرم بزی با توجه به جثه حیوان حداقل 6 و حداکثر 12 پا است هرجلد چرم گاوی حداقل از 18 پا ( کوچک پا) و حداکثر تا 50 پا ( بزرگ پا) میباشد. لازم به ذکر است که چرم های بزرگ پا به دلیل دور ریز کمتر هنگام تولید و ساخت محصول نسبت به چرم های کوچک پا مناسب تر و مقرون به صرفه تر هستند و به همین علت چرم های بزرگ پا با قیمت بالاتری به فروش میرسند.

از نظر کیفیت، چرم بزی در جهان به این ترتیب درجه بندی میشود:

  1. چرم ایتالیا
  2. چرم روسیه
  3. چرم ترکیه
  4. چرم هند
  5. چرک کره
  6. چرم چین

در کشور ایران به علت نبود فن آوری و تکنولوژی برای ساخت محصولات چرمی، پوست های نیمه آماده حیوانات با قیمت پایین به کشورهایی مانند ترکیه فرستاده میشود و آن ها محصولات چرمی مورد نیاز جهان را از این پوست ها تولید و صادر میکنند.

محل فروش چرم بزی طرح دار

محل فروش چرم بزی طرح دار به علت تقاضای بالای افراد برای چرم های طرح دار، چرم بزی مرغوب و با کیفیت، مرکز چرم ابکو فروش چرم بزی طرح دار را در میان دیگر محصولات چرمی خود به مشتریان گرامی ارائه میکند.مرکز چرم ابکو در نظر گرفته است که برای تجربه یک خرید مطمئن و خوب و ایجاد رابطه ای حرفه ای میان پرسنل ابکو و مشتریان از تکنولوژی روز برای تولید محصولات بهره ببرد.

تنوع بالا و تحویل سفارشات در کمترین زمان ممکن و پیگیری دائمی مرکز تا زمان تحویل گرفتن سفارش خیال شما را از بابت داشتن خریدی امن راحت میکند. شما میتواند انواع چرم مورد نیاز خود را از مرکز چرم ابکو تهیه کنید؛ چرم های گاوی، گوسفندی، بزی در طرح های مختلف همچون طرح خشتی پرطرفدار در این مرکز به صورت عمده و خرده به فروش میرسد.

تمام تلاش این مجموعه در راستای تولید محصولات ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب است تا شما عزیزان در هر نقطه ای از کشور بتوانید محصولات مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه کنید و لذت یک همکاری منحصر به فرد و تخصصی را داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما