محل فروش چرم گاوی طبیعی ارزان

چرم گاوی بدلیل ویژگی های مثبتی که از لحاظ ضخامت، زیبایی و تنوع رنگ دارد، از پرمصرف ترین و با کیفیت ترین انواع این محصولات به حساب می آید. محل فروش چرم گاوی طبیعی ارزان نیز با هدف ارائه محصولاتی درجه یک و تامین نیازهای کشورمان به فعالیت می پردازد. این مجموعه معتبر، محصولات خود را به صورت کاملا اصل می باشد با تنوع رنگ فراوان و قیمت های مناسب از طریق همین سایت اینترنتی به بازار عرضه می کند.

محل فروش چرم گاوی طبیعی ارزان

نکات مهم هنگام خرید چرم طبیعی

نکات مهم هنگام خرید چرم طبیعی چرم طبیعی از بالاترین سطح مصرف در میان مواد اولیه مورد نیاز انسان برای تولید کیف، کفش، لباس و … برخوردار است. این محصول با ارزش، از دباغی کردن پوست حیوانات مختلف مانند گاو، گاومیش، بز، گوسفند و شترمرغ بدست آمده و دارای ویژگی های بسیار مناسبی است. هر کدام از این محصولات دارای خصوصیات ویژه ای بوده و استفاده متعددی در صنایع مختلف دارند. از آنجایی که بسیاری از مراکز تولید و عرضه، به ارائه چرم های مصنوعی به جای چرم های طبیعی می پردازند، در هنگام خرید بهتر است از نکاتی مهم در زمینه شناخت انواع درجه یک این محصولات مطلع باشید :

  • چرم اصل دارای عطری کاملا طبیعی بوده و عاری از هرگونه بوی محصولات شیمیایی و نفتی است.
  • در صورتی که محصول ارائه شده این عطر طبیعی را نداشته باشد، چرم مصنوعی یا فوم بوده و بهتر است از خرید آن صرفنظر فرمائید.
  • چرم درجه یک دارای بافتی متخلخل و ناهمگون است، در صورتی که چرم مصنوعی کاملا یکدست و صاف می باشد.
  • چرم با کیفیت و طبیعی در مواجه با حرارت آتش، تغییر شکل نداده و جمع نمی شود.
  • در صورتی که چرم های مصنوعی بدلیل دارا بودن مواد نفتی، چروک خواهند شد و بوی مواد شیمیایی می دهتد.
  • طرح های طبیعی موجود روی چرم های اصل، غیر همگون و متفاوت بوده و این در حالی است که چرم مصنوعی از طرح هایی یکسان بهره می برد.
  • چرم طبیعی را هنگامی که تا می کنید پس از چند ثانیه به شکل اولیه خود بر می گردد، در حالی که چرم مصنوعی دچار چین خوردگی و شکست می گردد.
  • در هنگام خرید چرم طبیعی، علاوه بر موارد ذکر شده می توان از طریق ضخامت محصول نیز به کیفیت آن پی برد.
  • چرم طبیعی دارای ضخامتی متفاوت در قسمت های مختلف می باشد، در صورتی که چرم مصنوعی دارای بافتی یکسان در تمام قسمت ها است.

مهمترین مشخصات چرم گاوی

مهمترین مشخصات چرم گاوی چرم گاوی در میان محصولات مشابه، از خصوصیات منحصر بفردی برخوردار بوده و در صنایع گوناگون مانند تولید مبل، لباس، کفش، کیف، کاپشن و … مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول طبیعی دارای رنگبندی های بسیار متنوعی بوده و بدین ترتیب به افزایش زیبایی محصولات ساخته شده از آن کمک می نماید.

در سطرهای ذیل به معرفی مهمترین مشخصات چرم گاوی درجه یک خواهیم پرداخت :

  • چرم گاوی در مقایسه با محصولات تهیه شده از چرم گوسفند، بز و شترمرغ دارای ضخامت بیشتری بوده و به همین دلیل استحکام زیادی دارد.
  • لایه داخلی این چرم ها از بافتی به هم پیوسته و کاملا محکم برخوردار بوده و به همین دلیل در برابر فشار، استفاده مداوم، چین خوردگی مقاومت فراوانی دارد.
  • این چرم ها در برابر نفوذ آب و رطوبت محیط های مختلف استقامت بسیار زیادی داشته و به همین دلیل در تولید کاپشن، بارانی و مبل مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع کننده چرم گاوی طبیعی ارزان

توزیع کننده چرم گاوی طبیعی ارزان مرکز فروش چرم طبیعی با هدف جلب رضایت مشتریان، محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه از طریق همین سایت اینترنتی عرضه می نماید. اصل بودن چرم، ابعاد متنوع آنها و دباغی بسیار مطلوبی که از آن بهره می برند باعث گردیده که مشتریان زیادی از داخل و خارج کشور به تهیه آن بپردازند. به دلیل اینکه این مرکز با توزیع چرم ارزان و با کیفیت می پردازد، یکی از مراکز مهم فروش این محصولات به حساب می آید.همچنین، شرایطی را فراهم کرده که مشتریان بتوانند به صورت آنلاین به خرید محصولات خود بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما