مراکز توزیع چرم مبلی طبیعی بصورت عمده

ورود چرم روکش صندلی خودرو و چرم طبیعی به عرصه صنعت مبل، تحول عظیمی در تولید طرح ها و مدل های جدید مبل در بالاترین کیفیت بوجود آورد. مبلمان چرم طبیعی بسیار شیک و لوکس بوده به طوری که در نگاه اول چشم هر بیننده ای را مبهوت خود می کند. خرید چرم مبلی طبیعی بصورت عمده از طریق بازارهای مختلفی امکان‌پذیر است. عرضه کنندگان مستقیم چرم مبلی، این محصول را با حداقل قیمت در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. خرید حضوری یا آنلاین چرم مبلی بصورت عمده، از طریق نمایندگی های فروش این محصول، خریدی مطمئن، آسان و مقرون به صرفه خواهد بود.

مراکز توزیع چرم مبلی طبیعی بصورت عمده

مزایای چرم مبلی طبیعی

مزایای چرم مبلی طبیعی چرم روکش صندلی و چرم مبلی طبیعی به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد، مورد توجه سازندگان انواع مبلمان قرار گرفته است.

این محصول که غالبا از چرم گاو تهیه می شود، دارای تراکم و انسجام بالایی بودن و بسیار مستحکم و مقاوم و بادوام است.

از ویژگی دیگر چرم مبلی به خاصیت کشسانی مناسب این نمونه چرم می توان اشاره کرد. کشسانی چرم طبیعی سبب خواهد شد که مبلمانی که با این نمونه چرم تولید می شود، به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد.

چرم مبلی در مقابل سایش نیز مقاومت بالایی دارد. این نمونه چرم پوسته پوسته نشده و در شرایط دمایی مختلف دچار ترک خوردگی نمی شود.

در رنگ کردن چرم مبلی طبیعی از بهترین و باکیفیت ترین رنگ استفاده شده است. همین امر سبب ثبات رنگ در این محصول شده است.

دوخت راحت و آسان چرم مبلی سبب شده است طراحان مبل به راحتی بتوانند مدل های مختلف روکش مبل را با استفاده از این چرم، اجرا کنند.

ویژگی دیگر چرم مبلی طبیعی انعطاف و نرمی خاص این چرم است. مبل های تهیه شده از این نمونه چرم بسیار نرم و راحت هستند.

تنوع طرح و مدل همچنین رنگ‌بندی های متفاوت این چرم سبب شده است که سلیقه های مختلف به راحتی بتوانند انواع چرم مبلی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند.

بررسی میزان دوام چرم مبلی طبیعی

بررسی میزان دوام چرم مبلی طبیعی برای خریداران انواع چرم مبلی همواره این سؤال پیش می آید که داوم چرم مبلی طبیعی بیشتر است یا چرمی که به صورت صنعتی تولید می شود؟

در پاسخ به این سؤال می توان به این مسئله اشاره کرد که چرم مبلی طبیعی از پوست گاو، گوسفند یا بز همچنین پوست شترمرغ تهیه می شود.

چرم مبلی که از پوست گاو بدست می آید دارای ضخامت بالا و تراکم مناسبی است. هر چه ضخامت و تراکم چرم گاوی بالاتر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

تراکم و انسجام این چرم سبب خواهد شد که چرم مبلی از دوام و ماندگاری قابل قبولی نیز برخوردار شود.

چرم مبلی طبیعی معمولا از یک سمت کش می آید، همین امر سبب استحکام بیشتر چرم مبلی شده است. چرم هایی که خاصیت کشسانی ندارند، گزینه مناسبی برای استفاده در روکش مبل نیستند.

کارخانه تولید چرم مبلی بصورت عمده

کارخانه تولید چرم مبلی بصورت عمده تولید چرم مبلی طی فرآیند خاصی در کارخانه مربوطه با استفاده از بهترین مواد اولیه و به کمک مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات، صورت می گیرد.

برای تولید این محصول از دانش فنی متخصصان و مهندسین این حوزه بهره گرفته شده است. بر همین اساس بهترین و مرغوب ترین چرم مبلی از این کارخانه وارد بازارهای فروش می شود.

چرم مبلی تهیه شده در کارخانه تولید چرم، قابل رقابت با نمونه های خارجی است. همین امر سبب استقبال از چرم مبلی ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی شده است.

غالیا طراحان و سازندگان مبل ترجیح می دهند چرم مبلی تهیه شده در کارخانجات ایرانی را برای تولید مبلمان چرمی، مورد استفاده قرار دهند.

کارخانه تولید چرم مبلی برای فروش بیشتر تولیدات خود، نمایندگی هایی را در سراسر کشور اختیار کرده است.

خریداران عمده می توانند با مراجعه به این نمایندگی ها چرم مبلی را به قیمت تولیدی کارخانه خریداری کنند. بالطبع خریداران عمده از بازارهای چرم مبلی ارزان قیمت استقبال خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما