مراکز تولید چرم گاوی اصل صادراتی

چرم از پرکاربردترین محصولات طبیعی به حساب می آید که در ساخت و تولید ابزار و کالاهای مورد نیاز انسان، مورد استفاده قرار می گیرد‌. مراکز تولید چرم گاوی اصل صادراتی، با ارائه با کیفیت ترین محصولات، توانسته اند در سطح داخلی و بین المللی به موفقیت های فراوانی دست یابند. این تولیدکنندگان موفق، برای دسترسی آسانتر مشتریان به چرم گاوی، محصولات خود را از طریق این سایت اینترنتی در ابعاد مختلف و قیمت های مناسب عرضه می کنند.

مراکز تولید چرم گاوی اصل صادراتی

بررسی میزان مقاومت چرم گاوی

بررسی میزان مقاومت چرم گاوی مردم کشورهای مختلف دنیا در بازه های زمانی گوناگون، استفاده از چرم را همواره در دستور کار خود قرار داده اند. به همین علت همواره سعی کرده اند که با دباغی کردن پوست حیوانات مختلف، به تهیه انواع مرغوب این محصول پرداخته و از آنها برای ساخت وسایل مختلف، بهره ببرند. چرم گاوی با دارا بودن خصوصیاتی منحصر بفرد، از بهترین نوع چرم در سطح دنیا شناخته شده و در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان، در سطرهای ذیل، به بررسی میزان مقاومت چرم گاوی صادراتی خواهیم پرداخت :

  • این محصول در قیاس با چرم حیواناتی مانند گوسفند، بز، شتر مرغ و گوساله، از ضخامت بیشتری برخوردار است.
  • همچنین بافت این چرم طبیعی از تراکم فراوانی بهره برده و به همین علت نیز دارای مقاومت زیادی در برابر فشار، کشش است.
  • بنابراین محصولات بدست آمده از این فرآورده طبیعی نیز همین خصوصیات مثبت را دارا بوده و در زمره کالاهای بادوام به حساب می آیند.
  • همچنین چرم گاوی به سبب داشتن استحکام مطلوب، در برابر اجسام نوک تیز و برنده نیز دارای مقاومت بالایی بوده و به سختی دچار پارگی می شود.
  • این نوع چرم، در برابر رطوبت، نفوذ آب، تابش مداوم خورشید و پوسیدگی نیز از دوام و مقاومت مطلوبی بهره می برد.
  • در صورتیکه چرم بدست آمده از پوست اکثر حیوانات، این ویژگی ها را در سطحی بسیار پایینتر دارند و در مقایسه با چرم گاوی، دارای کیفیت کمتری هستند.
  • به همین دلیل نیز از بیشترین میزان مصرف برای تولید انواع پالتو، کاپشن، کیف، کفش، مبلمان و روکش صندلی برخوردار می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت چرم گاوی

عوامل موثر بر کیفیت چرم گاوی به دلیل افزایش روز افزون استفاده از چرم گاو در تولید ابزار و کالاهای گوناگون، مراکز متعددی در سطح دنیا، به تهیه و عرضه انواع این محصول می پردازند. به همین علت نیز کیفیت چرمهای ارائه شده از ویژگی های متفاوتی برخوردار بوده و از نظر ضخامت، تراکم بافت، رنگ و طرحهای طبیعی روی آن، با یکدیگر‌ فرق دارند.

در این مطلب، به شرح عوامل موثر بر کیفیت چرم گاوی می پردازیم :

  • شرایط آب و هوایی هر نقطه از جهان، با یکدیگر متفاوت بوده و این نکته تاثیر ‌فراوانی بر کیفیت پوست دام خواهد داشت.
  • در مناطق گرمسیری، پوست گاو از ضخامت کمتری در مقایسه با گاوهای پرورش یافته در نقاط سردسیری برخوردار هستند.
  • نوع تغذیه دام و امکان استفاده آنها از علف های تازه و با کیفیت نیز از نکات موثر بر درجه کیفی چرم های طبیعی می باشد.
  • بدین ترتیب، چرم گاوی که در مناطق سبز و حاصلخیر رشد کرده از کیفیت بیشتری در مقایسه با چرم بدست آمده از دامهای مناطق خشک بهره می برد.
  • رسیدگی مداوم به دام در طول عمر حیوان و جلوگیری از ابتلای آنها به بیماری های گوناگون نیز، از دیگر عوامل تاثیر گذار در این زمینه به شمار می رود.
  • بنابراین می توان نتیجه گرفت، با فراهم آوردن شرایط مناسب برای رشد و پرورش دام، چرم بدست آمده از پوست آنها از مقاومت و کیفیت بیشتری برخوردار هستند.

توزیع مستقیم چرم گاوی اصل

توزیع مستقیم چرم گاوی اصل توزیع چرم اصل گاوی در ابعاد مختلف و رنگبندی های گوناگون توسط سایت اینترنتی مرکز تولید و پخش آن انجام می گردد. این مجموعه موفق و معتبر، محصولاتی با کیفیت و کاملا سالم را با قیمت های مناسب در دسترس خریداران داخلی و خارجی قرار می دهد. بدین ترتیب، مشتریان چرم گاوی مرغوب می توانند از هر نفطه از کشورمان، با مراجعه به این سامانه، به انتخاب و خرید محصول مورد نظر خود بپردازند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما