مرجع صادرات چرم گوسفندی

از زیباترین و مقرون به صرفه ترین انواع چرم ها می توانیم به چرم گوسفندی اشاره داشته باشیم از این نمونه چرم ها در تهیه محصولات بسیار زیاد استفاده می شود و در صنعت نساجی کارایی آنها بسیار بالا است.

مرجع صادرات چرم گوسفندی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار مشتریان خود در اقصا نقاط کشور قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌پردازد.

مرجع صادرات چرم گوسفندی

کاربرد چرم گوسفندی چیست؟

کاربرد چرم گوسفندی چیست؟

چرم گوسفندی ضخیم یکی از انواع چرم های مورد استفاده در صنایع کیف و کفش و همچنین در صنایع مبلمان می‌ باشد که باعث خلق زیبایی خارق العاده ای در این سری از محصولات خواهد شد. از این چرم برای تهیه رویه کفش استفاده می شود و از نظر کیفیت و صورت بندی در بالاترین سطح کیفی خود قرار دارد.

استر چرم از ضخامت نازک تری نسبت به رویه چرم برخوردار است. از استر در داخل کیف و کفش استفاده می کنند. این نوع چرم از ضخامت خوبی برخوردار است و به همین دلیل مقاومت آن هم نسبت به چرم‌ های دیگر بالاتر می باشد. برای تهیه انواع کتانی، چرم باید نرمی و لطافت خوبی داشته باشد.

به دلیل مقاومت بالای این سری از چرم ها، از چرم گوسفندی بیش از هر نمونه چرم دیگری در صنعت مبلمان استفاده می شود. در صورت استفاده از چنین چرمی در مبل، ضمن زیبایی خارق العاده محصول، شما می توانید تا سالیان سال از مبل خود استفاده نمایید. توجه داشته باشید که باید در تهیه انواع مبل های با چرم گوسفندی، چرم هایی با بهترین سورت را استفاده شده باشد؛ چرا که اگر چرم با سرت ضعیف در مبل به کار رفته باشد، چرم سالک یا کارد مال یا حتی زیر شکم دارد که در نتیجه مبل زیبایی خود را از دست می دهد.

مشخصات چرم گوسفندی اصل

مشخصات چرم گوسفندی اصل

انواع لباس و ست کیف چرم گوسفندی لباسی، همیشه در بالاترین سطح کیفی و استاندارد خود قرار داشته است و همواره افراد زیادی ترغیب می شوند که این محصولات را خریداری کنند.

افرادی که به دنبال متمایز شدن از دیگران هستند، رغبت بسیار بیش تری را نسبت به خرید این قبیل محصولات داشته اند.

اما اینطور نیست که بگوییم چرم حیوانات به صورت خالص در صنعت پوشاک استفاده می شوند؛ در حال حاضر چرم ها از ترکیب پوست جانوران با مواد مختلف مانند زاج سفید، پوست درخت صنوبر،کاج، بلوط، فندق، کائوچو، سماق و مواد شیمیایی دیگر به وجود می آیند که جنس انعطاف پذیری هم دارند.

ما با توجه به منشا و نوع عملیات دباغی که بر روی پوست حیوانات صورت می گیرد، دارای انواع چرم ها هستیم.

چرم، جنسی است که از دباغی پوست حیوانات مختلف، به‌ ویژه گوسفند به‌ دست می ‌آید. در واقع فرایند دباغی، پوست فسادپذیر را به یک ماده ی طبیعی پایدار، دائمی و انعطاف ‌پذیر تبدیل می کند که از آن ها استفاده بسیاری می شود.

چرم سنگین نمونه ای از چرم ها بوده از پوست حیواناتی مانند گاو، گاومیش، گوساله، گوسفند، شتر و …به دست می آید. چرم سنگین یکی از بهترین انواع چرم ها است که دارای بیش ترین مقاومت و زیباترین رخ در میان دیگر چرم هاست.

در واقع این چرم‌ ها الیاف بسیار متراکمی دارند و به همین دلیل از مقاومت بالایی برخوردار هستند. سطح آن ها صاف است که در اصطلاح بدون گرین می‌باشند. چرم ها به صورت نرم و خشک و در ضخامت‌های مختلف تهیه می ‌گردند. گرین یا فول گرین، چرمی است که لایه لایه نشده و رویه یا رخ آن هنوز ساییده نیست.

این نوع چرم به علت استحکام و مقاومت بالا، درصنعت کفش سازی، ساخت کیف های دستی و جیبی مرغوب و یا تسمه های ماشین چرم نیمه سنگین استفاده می شود.

راهنمای انتخاب چرم گوسفندی

راهنمای انتخاب چرم گوسفندی چرم گوسفندی درجه یک، همانطور که از اسم آن مشخص است از حیوانی به نام گوسفند تولید می شود که در رنگ های متنوع و زیبایی عرضه می شود.

از چرم گوسفندی برای تولید محصولات بسیار زیادی استفاده می شود. در حال حاضر در انواع مدل های مختلف کیف و یا کفش و همینطور انواع و اقسام لباس ها از این مدل چرم استفاده می شود. در بعضی از نقاط کشور هم از آن برای درست کردن چادر استفاده می شود.

اما شما در هنگام خرید این نمونه از محصولات باید به موارد زیر توجه داشته باشید؛

  • رنگ بندی و کیفیت گوناگون چرم گوسفندی.
  • میزان اعلا بودن چرم گوسفندی که طول عمر آن را بسیار زیاد می کند.
  • مقاوم و استحکام بالای چرم گوسفندی
  • بادوام بودن چرم گوسفندی

با وجود برخورداری از نقوش بسیار خاص و طبیعی بودن، این چرم جزء زیباترین انواع چرم ها در دنیای محصولات چرمی به شمار می رود که از زیر مجموعه های گوناگونی برخوردار است.

شرکت صادرات چرم گوسفندی

شرکت صادرات چرم گوسفندی

به دلیل استقبال بسیار زیاد از این سری محصولات، بازار فروش چرم گوسفندی نیز بیش از هر زمان دیگری شده است و افراد می‌ توانند با خیالی راحت نسبت به خرید انواع چرم ها اقدام نمایند. از طرفی بازار پخش چرم گوسفندی بسیار خوب است و مشتریان می‌ توانند در اقصا نقاط کشور، چرم گاوی خود را در رنگ دلخواه تهیه نمایند.

اما خرید عمده از مزایای بیش تری برخوردار است؛ چرا که افراد می‌ توانند در این صورت در ازای پرداخت پول کم تر به محصول با کیفیتی دست یابند و دست واسطه را از معامله حذف کنند، با این وجود خرید برای آن ها اقتصادی تر خواهد شد.

قیمت چرم گوسفندی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. اما شما با تهیه عمده این سری از محصولات می توانید خریدی به صرفه داشته باشید و با نازل ترین قیمت محصول خود را خریداری نمایید.

اما روش های خرید کثیری وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها خریدی به صرفه داشته باشید، از بهترین روش‌ ها خرید از راه اینترنتی است، در این صورت شما در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید و با نازل ترین قیمت محصول را خریداری خواهید کرد.

چرم گوسفندی از جمله چرم هایی هستند که توانسته اند بازار فروشی فوق العاده را به خود اختصاص دهند و بیش تر به طور عمده معامله می شوند.

معمولا برای ساخت وسایل چرمی خانم ها به کار برده می شوند. تولیدکنندگان این چرم ها با عنایت به این که کارایی زیادی دارند موفق به ایجاد بازار فروشی عالی در شهر های مختلف ایران شده اند.

عوامل بسیار زیادی در قیمت چرم شتر تاثیر گذار است که یکی از مهم ترین آن ها ناخالصی در این چرم است. همانطور که گفته شد بسیاری از چرم های موجود در بازار به صورت ناخالص ارائه می شوند و این ناخاصی در آن ها هم باعث می شود تا قیمت تمام شده آن ها با افت مواجه شود.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این سری از محصولات، شرکت صادرات چرم گوسفندی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین آن ها را در اختیار مشتریان خارجی قرار دهد و با ارائه آن ها در نهایت به سود خوبی می رسد و ارز خوبی را وارد کشور خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما