پخش عمده چرم گاوی رنگی

کیف موبایل چرم دست دوز و چرم دارای انواع مختلف می باشد یکی از انواع چرم گاوی عمده رنگی می باشد این چرم به خاطر تنوع در ساخت وسایل و رنگ های گوناگونی دارد سفارش چرم رنگی به خاطر اینکه در تولید کفش و کیف زیاد می باشد در بازار به صورت فراوان عرضه می شود. پخش عمده این چرم از کارخانه های تولید چرم به بازار و به تولیدی های وسایل چرمی صورت می گیرد برای خرید چرم به صورت عمده می توانید از کارخانه های چرم به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید .

پخش عمده چرم گاوی رنگی

مزایای چرم گاوی نسبت به چرم گوسفندی

مزایای چرم گاوی نسبت به چرم گوسفندی کفش چرم مردانه و چرم از پوست حیواناتی نظیر گاو ، گوسفند ، بز و شتر به دست می آید پوست دباغی شده این حیوانات چرم تولید می شود فروش چرم رنگی در بازار های ایران از فروش خوبی برخوردار می باشد از مزایای چرم گاوی نسبت به چرم گوسفندی :

1- مقاومت و داوام آن : چرم گاوی از مقاومت بالای نسبت به چرم گوسفند برخوردار است همچنین دچار ترک خوردگی کمتر می شود برای همین در ساخت وسایلی مثل کفش مورد استفاده قرار می گیرد .

2- ضد آب بودن این چرم : نسبت به سایر چرم ها از قابلیت ضد آب بودن خوبی برخوردار می باشد به طوری که می توان به عنوان بارانی در زمستان از آن استفاده کرد.

3- ضخیم بودن آن : نسبت به چرم های گوسفندی دارای ضخامت بیشتری می باشد برای همین برای ساختن انواع کت و کیف از آن استفاده می کنند.

4- دباغی آسان : پوست گاو نسبت به پوست گوسفند راحت تر دباغی می شود.

5- نسبت به چرم گوسفند در برابر رطوبت و گرما و سرما و نور خورشید دارای مقاومت بالایی می باشد.

6- بر روی این چرم می توان نقش و حکاکی کرد در صورتی که بر روی چرم گوسفند این کار امکان پذیر نیست .

7- برای درست کردن عایق برای گرما پوست گاو از پوست گوسفند بهتر می باشد.

کاربرد چرم رنگی در صنایع مختلف

کاربرد چرم رنگی در صنایع مختلف کاربر چرم در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند در زمان های دور برای ساخت زره و سر پناه از چرم استفاده می کردند در زمان جنگ کاپشن های خلبانان از چرم بود و در ارتش چرم استفاده قرار می گرفت در حال حاضر در کاربردهای مختلفی از جمله کاربرد چرم رنگی در ساخت انواع کفش ،کیف چرمی مردانه و زنانه و دسبندهای چرمی و.. از آن استفاده می کنند .

امروزه برای ساخت چمدان های چرمی نیز استفاده می شود که دارای طرفداران زیادی می باشد چرم را می توان به عنوان پارچه های چرمی به صورت به روز در صنعت پوشاک نیز استفاده کرد استفاده کردن از انواع پوشاک چرمی مثل کلاه و دستکش و کاپشن راحت می باشد و دارای ماندگاری زیادی می باشد.برروی پارچه های چرمی می توان نقشه و نقوش ایجاد کرد و به عنوان قاب استفاده کرد دوام و ماندگاری چرم باعث شده تا در صنعت کفش از آن در ساخت انواع کفش های چرمی زنانه و مردانه استفاده کنند و همچنین برای ساختن کیف های کارمندی و وسایل عمومی می توان از چرم استفاده کرد.

برای روکش های صندلی های انواع ماشین ها و برای روکشی انواع مختلف مبل نیز استفاده می شود برای روکش صندلی های عمومی در مراکز بانکی و درمانی نیز از چرم استفاده می شود از چرم حیواناتی مثل مار و کوروکودیل برای ساخت انواع لوازم تزئینی و کیف های لوازم آرایشی استفاده می کنند .همچنین از چرم برای جلد انواع کتاب های گران قیمت و جلد مدارک و کیف های لپ تاپ، جلد شناسنامه و کیف های پولی و جلد برای کارت های عابر بانک و خیلی از وسایل پیش پا افتاده که در زندگی روزمره از آن استفاده می کنید از چرم ساخته شده است .

سفارش عمده چرم مرغوب گاوی رنگی

سفارش عمده چرم مرغوب گاوی رنگی چرم مرغوب گاوی رنگی یکی از مرغوب ترین نوع چرم می باشد چون این چرم دارای کیفیت بالایی می باشد این چرم در شرکت های تولید شده چرم رنگ می شود و چون در برابر آتش و رطوبت مقاوم می باشد دارای طرفداران زیادی می باشد.

برای خرید چرم باید توجه داشته باشید چون این محصول دارای طرفداران و قیمت بالایی می باشد افراد سودجو ممکن است نوع تقلبی آن را به بازار عرضه کنند و با قیمت بالایی بفروشند همچنین این محصول را می توانید ار سایت های معتبر اینترنتی خریداری کنید سفارش عمده چرم از طریق کارخانه های تولید چرم می باشد .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما