پخش مستقیم چرم گوسفندی لباسی

چرم گوسفندی لباسی انواع مختلفی دارد که یک نوع آن چرم گوسفندی می باشد که ما در این مقاله به مشخصات، مزایا،انواع، درجه بندی، روش تولید، خرید و فروش آن می پردازیم. در این مراکز انواع مختلفی از چرم اصل مرغوب در رنگ های متنوع و ابعاد مختلف خرید چرم گوسفندی لباسی سورت یک – مرکز خرید و با طعم متفاوت به فروش می رسند. جهت ارتباط با نمایندگی و فروشگاه های عرضه این محصول راه های ارتباطی زیادی تدارک دیده شده است که عبارتند از: تماس مستقیم با تولید کننده و ثبت سفارش تماس با نمایندگی های فروش مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه این محصولات

پخش مستقیم چرم گوسفندی لباسی

مشخصات ظاهری چرم گوسفندی لباسی

مشخصات ظاهری چرم گوسفندی لباسی در اینجا، ما با انواع چرم گوسفندی، و همچنین مزایا و مضرات آن و از همه مهمتر برای همه علاقه مندان به چرم، کاربردهای ایده آل در پوست گوسفند خواهیم پرداخت.مشخصات چرم گوسفندی مرغوب به شرح زیر می باشد؛ بسیار ظریف و کم ضخامت است. نرم و انعطاف پذیر هم هست. تنوع رنگی چندان زیادی ندارد. از رنگ های موجود چرم گوسفندی می توان به مشکی، سورمه ای، قهوه ای، عسلی، قرمز و زرشکی اشاره کرد. از کاربردهای مهم چرم گوسفندی می توان اشاره کرد به تولید کمربند و ساق پا که در فصول سرد سال باعث گرم نگه داشتن پا و محافظت از ان در برابر سرما می گردد. به دلیلی زیبایی که دادند در تولید کیف های رنگی متنوع نیز استفاده می شوند و از مقاومت خوبی در برابر آسیب ها برخوردار می باشند. کیف های تولید شده از چرم شترمرغ به بسیاری از کشورهای خارجی صادرات می شوند. ویژگی چرم گوسفندي سورت یک جدا کردن پوست از لاشه به شیوه صنعتی نداشتن سوراخ و زدگی ثبات رنگ ضخامت تقریبا یکسان در تمام سطح چرم پرزهای یکنواخت و یکدست در پشت سطح چرماین چرم ها بسیار منعطف بوده و هرگز دچار ترک خوردگی و شکستگی نخواهند شد.

از مقاومت بسیار بالایی در برابر دما و حرارت برخوردار می باشند. رنگ آنها کاملا طبیعی بوده و در اثر برخورد با مواد شیمیایی دچار واکنش نخواهند شد. در برابر رطوبت، نم و باران کاملا محافظت شده هستند و هرگز در داخل آنها رطوبت نفود نمی کند. از نظر وزن بسیار سبک بوده و جابجایی وسایل تولید شده از چرم راحت و اسان می باشد. از پرکاربرد ترین چرم خام طبیعی در کشور می توان به انواع چرم گاو، بز و شتر مرغ اشاره کرد. چرم شترمرغ به دلیل کیفیت بالا در تهیه لباس به کاربرده می شود. در تهیه کمربند و ساق بند پا از ان استفاده می گردد. زیرا خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و به دلیل کشسانی عالی خون را در پاها به جریان در می آورد. از چرم گوسفندی در تهیه کفش در کارخانه های کفاشی استفاده می گردد. به دلیل بافت مقاومی که دارند هرگز دچار آسیب و خراش نخواهند شد و در برابر باران و برف نفوذناپذیر می باشند. بنابراین در فصول مختلف سال می توان از کفش های چرمی استفاده کرد.درچرم گوسفندی تراکم الیاف این چرم‌ها نسبت به بقیه چرم‌ها کمتر است لذا مقاومت چرم‌های گاوی و گوساله‌ای را ندارند. سطح آنها همچون سطح چرم‌های گاوی صاف می‌باشد. با توجه به لطافت و سبکی که این چرم‌ها دارند از آنها بیشتر در تهیه کیف و لباس و دستکش استفاده می‌گردد.

اطلاعاتی مفید درباره چرم گوسفندی لباسی

مقاومت چرم گوسفندی در برابر انواع سایش‌ها بسیار بالا است و حتی بعد از استفاده‌های طولانی مدت جنس آن نرم‌تر می‌شود. از چرم گوسفند برای ساخت جلدهای کتاب، دستکش، کیف و … استفاده می‌شود و ایتالیا بزرگ‌ترین تولید کننده این محصول در اروپا است.پوست گوسفند ، بچه گوسفند و گوسفند به طور کلی نرم تر بوده و بسیار صاف هستند. در هنگام پوشیدن آن، لوکس بودن سبک و راحتی ملایمی را به شما ارائه می دهد که در صورت ترجیح شما این نوع چرم را بسیار ایده آل می کند. همچنین به دلیل خاصیت تنفس فیبرهای توخالی پوست گوسفند، اثاثه یا لوازم داخلی پوست گوسفند (و البته پوشیدن لباس مانند کت ، کت یا دستکش) برای تابستان و زمستان عالی خواهد بود، در تابستان خنک و در زمستان گرم است.

نحوه استفاده از چرم گوسفندی لباسی

نحوه استفاده از چرم گوسفندی لباسی انواع چرم گوسفندي: چرم گوسفندی در حالت کلی به دو نحو قابل تولید است و در دو پوشش متفاوت از آن استفاده می گردد: چرم گوسفندی کیفی چرم گوسفندی لباسی که مورد اول برای دوخت کیف های چرمی شل کاربرد داشته و از دومی برای دوخت دستکش، کاپشن و پالتو استفاده می شود. در کشور ما ایران خرید و فروش چرم گوسفندی لباسی مرسوم تر است.

چرم های خالص و با کیفیت عالی جهت تولید لباس به کارخانه انتقال داده می شوند. نکات مهم در تولید چرم طبیعی لیست قیمت چرم طبیعی گوسفندی در بازار امروز توسط تولید کنندگان بانظارت سازمان های دولتی در تعیین قیمت انجام می شود. قیمت این تولیدات به فاکتورهای بسیاری از جمله کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد. قیمت خرید چرم ایرانی اعلا در بازار روز بسیار متفاوت است و به صورت آنلاین تغییر می کند.

افزایش قیمت این محصول یک روند تدریجی را شامل می گردد و با توجه به شرایط بازار تغییر می کند. اگر میزان واردات و صادرات کم شود قیمت این محصول نیز به شدت افت کرده و قیمت نزولی در آن دیده می شود. اما اگر با یک مدیریت صحیح به بازار جهانی صادر گردد بسیار سودآور و پرفروش خواهد بود. تهیه و فروش انواع چرم ایرانی اصل به صورت عمده و انبوه در بسته بندی و قیمت های عالی از طریق نمایندگی و مراکز فروش این محصول تجاری در استان های مختلف در حال انجام است.

علت پوسته پوسته شدن چرم گوسفندی لباسی

چرم سبك معمولا به چرم هایی گفته می شود كه از پوست گوسفند، بز و مانند آن بدست می آید. نسبت به انواع دیگر چرم نرم تر و سبک تر است و به همین دلیل در ساخت پالتو و کاپشن چرم که راحتی در آن اهمیت دارد و انواعی از کیف و کفش مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چرم چون نرم تر است راحت تر چروک می شود و احتمال آسیب و ساییدگی در آن بیشتر است به همین دلیل نگهداری از آن اهمیت بیشتری دارد.

دسته بندی انواع چرم دسته بندی انواع چرم چرم نیمه سنگین به چرمی گفته می شود که از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ به دست می آید. این نوع چرم به علت کمیاب و گران قیمت بودن بیش تر در ساخت محصولاتی که جنبه تزیینی دارند و یا لوکس محسوب می شوند مورد استفاده قرار می گیرد. چرم سنگین به طور معمول به چرم هایی گفته می شود كه از پوست گاو، گاومیش، شتر و مانند آن به دست آمده است.

چرم سنگین بهترین نوع چرم جهت استفاده های معمول می باشد. این نوع چرم دارای بیشترین مقاومت و زیباترین رخ در میان چرم های دیگر است. این نوع چرم به علت استحکام و مقاومت بالا، در زیره و رویه ی کفش، ساخت کیف های دستی و جیبی مرغوب و یا تسمه های ماشین آلات صنعتی و … به مصرف می رسد. دسته بندی انواع چرم جدا از دسته بندی بالا چرم ها بر اساس نوع دباغی نیز دسته بندی می شوند: چرم گیاهی در دباغی این نوع چرم تا حد امکان از مواد و رنگ های شیمیایی استفاده نمی شود به جای آن از رنگ های گیاهی و مواد و روغن های حیوانی استفاده می گردد. این نوع چرم به علت اینکه دارای بیشترین سازگاری با محیط زیست بوده و در اثر تماس با پوست انسان عوارضی ایجاد نمی کند از بهترین انواع دباغی چرم به شمار می رود.

  • چرم درجه 1 دارای رخی کاملاً سالم باشد. هیچگونه اثر بریدگی یا بیماری و یا اصطلاحاً کارد مال در سطح آن دیده نشود. در سطح خارجی آن بقایای جراحت، مرض یا علامت گندیدگی و فساد نباشد. پشت چرم (نطع چرم) لش دار باشد (یعنی دارای ضخامت کافی باشد). در صورت داشتن ضایعات، ضایعات محدود به ۱ تا ۲ مورد باشد و فاصله این ضایعات تا لبه چرم بیشتر از ۳ سانتیمتر نباشد. در نهایت فرم اصلی خود را کاملاً حفظ کرده باشد.
  • چرم درجه ۲ چرم درجه دو چرمی است که: آثار بریدگی، عیوب و ضایعات آن کمتر از یک پنجم کل چرم باشد. ضایعات متراکم بوده و فاصله این ضایعات از لبه چرم بیشتر از ۳ سانتیمتر نباشد. ضایعات در امتداد ستون فقرات یعنی در وسط چرم نباشد.
  • چرم درجه ۳ چرم درجه سه چرمی است که: آثار بریدگی، عیوب و ضایعات آن بیشتر از یک پنجم کل چرم نباشد. ضایعات در روی چرم پراکنده نباشند. در روی سطح چرم یک یا دو نقطه فساد، بقایای زخم و جراحت دیده شود.
  • چرم درجه ۴ چرم درجه چهار چرمی است که: چنانچه ضایعات چرم درجه سه (بریدگی و جراحات) در امتداد ستون فقرات(یعنی در وسط چرم) باشد این چرم چرم درجه چهار نامیده می‌شود.

سفارش کلی چرم گوسفندی لباسی عمده

سفارش کلی چرم گوسفندی لباسی عمده تولید چرم درجه یک گوسفندی جهت تهیه انواع لباس مختلف با استفاده از دستگاه و تجهیزات مختفی در کارخانه صورت می پذیرد. چرم ها در ابتدا در کارخانه دباغی می شوند و از لحاظ کیفیت درجه بندی می گردند.کاربرد چرم ایرانی از زمان های گذشته نزد بافندگان و تولید کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای ساخت انواع لباس های شاهانه و درجه یک استفاده می شده است. فروش چرم در ایران در گذشته تا امروز به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد جامعه ایفا کرده است. قیمت جهانی چرم در این عمده فروش ها از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار می باشد. بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدکننده این نمونه صادراتی را در اندازه و حجم فوق العاده زیاد سفارش داده و از ان در تولید استفاده می نمایند کیفیت انواع چرم گوسفندی و باکیفیت بودن آن در این کلی فروشی ها تضمین شده است.

این مراکز کاملا معتبر بوده و دارای تمامی مجوز های صنعتی و بهداشتی از سازمان های نظارتی مختلف هستند. فروشگاه ارائه چرم اصل این تولیدات را با قیمت های بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. نحوه تولید چرم در کارخانه بسیار مهم می باشد و توسط افراد متخصص انجام می گردد. این محصول در سراسر کشور و در تمامی استان ها دارای نمایندگی فروش می باشد و تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهند.

توزیع کنندگان بهترین چرم گوسفندی لباسی

خرید چرم رنگی گوسفندی ارزان هم به روش های سنتی و هم به شیوه جدید و نوین مقدور می باشد. اگر در شهری مغازه چرم فروشی وجود داشته باشد این احتمال می رود که چرم گوسفندی لباسی را با طیف رنگی محدود داشته باشند. در غیر اینصورت سفارش و خرید چرم گوسفندی را باید از شهرهای بزرگتر انجام داد. برای راحتی مشتریان، معمولا اکثر فروشگاه ها و مراکز، ارسال پستی نیز دارند.

اما برای خرید عمده چرم راه های بهتر و بهینه تری هم وجود دارد. مثلا اینکه به سراغ دفاتر فروش کارخانه های چرمسازی بروید و یا شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه را پیدا کنید. شرکت چرم رادمان، با کاهش هزینه ها، دسترسی آسان و خرید راحت را برای مشتریان فراهم آورده است.

حذف واسطه ها و سفارش مستقیم از کارخانه، عمده ترین مزیت این شرکت می باشد. منبع: چرم رادمان خرید چرم گوسفندی مخصوص لباس از تولید کننده این محصول در قیمت های مناسب و همراه با تخفیف امکان پذیر می باشد. ساق پا یک نوع لباس پوششی برای افرادی است که از درد پا رنج می برند اما به دلیل داشتن شعل های سخت هر روز در حال فعالیت و رفت و امد می باشند. برای دانشجویانی که مجبورند خرید چرم گوسفندی لباسی سورت یک – مرکز خرید و مسافت زیادی را پیاده بروند بسیار مناسب می باشد.می توان با یک انتخاب هوشمندانه بهترین نوع چرم ضخیم را انتخاب نمود. مرکز خرید چرم انواع چرم باکیفیت عالی را به بازار ارائه می نماید. این چرم ها از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار داشته و فوق العاده مرغوب هستند. در مرکز فروش چرم می توان انواع این محصولات و تولیدات را مشاهده نمود

فروش ویژه چرم گوسفندی لباسی

فروش ویژه چرم گوسفندی لباسی عرضه چرم گوسفندی: چرم گوسفندی سفارشی را به صورت عمده به مشتریان و کسانی که به این محصول برای تولید البسه نیاز دارند، عرضه می کنند. قیمت چرم گوسفندی نسبت به شرایط بازار منغیر است. عوامل متعددی در تعیین قیمت چرم گوسفنی مرغوب موثر است. در صورتی که محصول رنگ آمیزی شده باشد، بر هزینه اش افزوده می شود. رنگ آمیزی چرم با انواع مختلف رنگ انجام می شود.به طور مثال از موارد زیر برای این کار استفاده می شود.

رنگ اکریلیک مخصوص چرم: به صورت پودر هستند و حلال آن ها الکل استرنگ اکریلیک تیوپی یا شیشه ای: مانند گواش است. فروشنده چرم گوسفندی رنگی ایرانی این محصول را با کیفیت عالی و در یک بسته بندی مناسب به بازار عرصه می نماید. امروزه این چرم ها در سراسر کشور خریداران مخصوص به خود را دارند. زیرا هر روز شرکت ها و کارگاه های تولید محصولات چرمی افزایش پیدا می کنند و بر تعداد آنها افزوده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما