چرم گاوی مبلی/ مرکز خرید و فروش انواع طرح دار آن

امروزه در ساخت مبلمان از چرم های مبلی استفاده می شود که چرم گاوی مبلی یکی از انواع آن است. این نوع چرم یکی از گران قیمت ترین نوع چرم هاست که همین دلیل در کنار کیفیتی ممتازی که دارد، باعث خاص و منحصر به فرد بودن آن می شود. مبلمان چرم گاوی در کشور ما با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین چرم ها ساخته می شود.
همچنین این نوع چرم ها به دلیل دوام و استحکام و قابلیت کشسانی بالاتری که نسبت به دیگر انواع چرم های طبیعی دارند، برای ساخت مبلمان بسیار مناسب است. اگر می خواهید یک چرم مبلی خانگی با کیفیت در ساخت مبلمان خود به کار برید، چرم گاوی یکی از بهترین گزینه هاست.

چرم گاوی مبلی/ مرکز خرید و فروش انواع طرح دار آن

فروشنده عمده چرم گاوی مبلی ارج

فروشنده عمده چرم گاوی مبلی ارجشرکت چرم ارج در این زمینه با تولید انواع متنوعی از چرم رومبلی گاوی بسیار توسعه یافته و با قیمت مناسبی که ارائه می کند، نظر بسیاری از خریداران این نوع چرم را به سمت خود جلب کرده است. اخیرا این شرکت با از میان برداشتن واسطه های خود، امکان خرید مستقیم، و حتی خرید آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. 
همچنین در این مرکز فروش عمده قیمت ها به گونه ایست که اجتناب از خرید کار بسیار دشواری خواهد بود. اما همانطور که انتظار می رود، تغییرات نرخ بازار بر قیمت این چرم ها نیز تاثیر می گذارد. بهتر است برای آگاهی از قیمت روز چرم طبیعی مبلی با مرکز فروش های معتبری از قبیل شرکت ارج در ارتباط باشید تا خرید خوبی را تجربه کنید.

خرید بهترین چرم گاو مبلی برای صادرات

خرید بهترین چرم گاو مبلی برای صادراتاز آنجایی که کشور ما یکی از بزرگترین و بهترین تولیدکنندگان چرم در سراسر دنیا به شمار می رود، شرکت و کارخانجات ما در این زمینه علاوه بر تامین نیاز داخلی، شرایطی برای صادرات انواع چرم، حتی در حجم عمده، به دیگر کشورها نیز فراهم آورده اند. اما این چرم های صادراتی باید حتما از کیفیت مرغوب و درجه یکی برخوردار باشند و همچنین صورت بندی آن ها بسیار اهمیت دارد.
در میان انواع چرم ها، چرم گاوی بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص می دهد، زیرا در تنوع بالایی از جمله چرم گاوی طرح دار، ساده و غیره ساخته می شود و نیز استحکام بسیار بالایی دارد.
چرم گاوی صادراتی متفاوت از انواع دیگر چرم ها در بازار است، حتی نحوه ساخت متفاوتی دارد و قیمت گذاری آن نیز به شکل دیگری صورت می گیرد. بیشترین میزان صادرات این چرم به کشورهای ارمنستان، گرجستان، روسیه و کشورهای اروپایی است.

قیمت انواع چرم گاوی رومبلی در داخل و خارج کشور

قیمت انواع چرم گاوی رومبلی در داخل و خارج کشورهمانطور که ذکر شد، چرم گاوی رومبلی به دلیل تنوع بالا و قیمت خوبی که در مقایسه با کیفیت عالی خود دارد، جزء محبوب ترین ها و پرکاربرد ترین ها بین مردم است. برای خرید چرم رو مبلی باید در نظر داشته باشید که قیمت روز آن در بازارهای داخلی بر اساس کیفیت های مختلفی که دارد، در محدوده 7000 تا 18000 تومان است.
این قیمت تا حدودی تعیین کننده بازار صادرات این نوع چرم نیز خواهد بود و تولیدکنندگان برای فروش چرم مبلی به دیگر کشورها باید سود خود را تا حد امکان پایین بیاورند. این قیمت در کارخانه ها بین 1.5 الی 2 یورو برای هر فوت چرم گاوی صادراتی در نظر گرفته می شود و به همین دلیل مناسب بودن قیمت، تولید و صادرات آن روزانه در حال افزایش است.

عرضه مستقیم چرم گاوی مبلی به صورت خام

عرضه مستقیم چرم گاوی مبلی به صورت خامانواع مختلف چرم گاوی خام در کارگاه ها و کارخانجات برای تولید محصولات چرمی در رنج های قیمتی متفاوت عرضه می شود. لازم به ذکر است که مرغوب ترین و پرکاربردترین نوع چرم خام، چرم گاوی است که میزان تقاضای بالایی نبز در بین مردم دارد.
همچنین چرم خام دارای ویژگی هایی است که سبب طول عمر بالا و دوام زیاد محصولات ساخته شده با آن می شود. قیمت این نوع چرم خام در فروشگاه ها و سایت های مختلف، متفاوت است که می تواند دلایل مختلفی از قبیل کیفیت، استحکام، فروشندگی و… داشته باشد. حتی شما می توانید به صورت عمده نیز این نوع چرم را از فروشگاه های اینترنتی نظیر شرکت ارج و غیره خریداری نمایید.

2

  1. سلام وقت بخیر
    محصولات چرم شما بسیار عالی است اما یک سوال اگه با خودکار روی آن کشیده شود با چه پاک کننده ای تمیز می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما