کارخانه تولید چرم مبلی گاوی ممتاز

چرم مبلی از جمله مقاوم ترین و با کیفیت ترین مدل های چرم می باشد و با استفاده از پوست حیواناتی مانند گاو و گاومیش بدست می آید. کارخانه تولید چرم مبلی گاوی ممتاز با ارائه مرغوب ترین انواع این محصول در تمام نقاط کشورمان در حال فعالیت می باشد. این مجموعه معتبر، چرم های طبیعی اصل را در رنگبندی های متنوع و قیمت های بی نظیر در دسترس مشتریان قرار می دهد.

کارخانه تولید چرم مبلی گاوی ممتاز

بررسی دوام چرم گاوی مبلی

بررسی دوام چرم گاوی مبلی چرم از جمله فرآورده های طبیعی می باشد که با استفاده از پوست حیوانات مختلف بدست آمده و به سبب ویژگی هایی که دارد مورد استفاده فراوانی در صنایع مختلف دارد. از با کیفیت ترین انواع این محصولات، چرم بدست آمده از پوست گاو و گاو میش است که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد و از طول عمر بسیار بالایی نیز بهره می برند. به همین علت مراکز فعال در این عرصه از این محصولات در تولید انواع مبلمان اداری، راحتی و اسپرت بهره می برد.

در سطرهای ذیل به بررسی دوام چرم گاوی مبلی می پردازیم :

  • چرم گاوی از ضخیم ترین انواع چرم های طبیعی به حساب می آیند که دارای بافتی محکم و قطور می باشند.
  • این ویژگی سبب می گردد که محصولات بدست آمده از این چرم از استحکام بالا و طول عمر بی نظیری برخوردار باشند.
  • بافت بسیار متراکم و محکم این محصول طبیعی باعث می گردد که در برابر فشار، ضربه و برخورد با اجسام نوک تیز مقاومت خود را حفظ نماید.
  • همچنین این خصوصیت باعث می شود که در برابر نیروهای کششی و خمشی نیز کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.
  • چرم گاوی مبلی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب دچار پوسیدگی یا کاهش میزان رنگ نخواهد شد و به همین علت نیز بسیار مناسب استفاده در تولید مبلمان می باشد.
  • این محصولات علی رغم ضخامت بالا و بی نظیری که دارند به راحتی قابل شکل دهی بوده و بسیار منعطف می باشند.
  • به دلایل ذکر شده، این نوع چرم طبیعی با توجه به رنگبندی ها و طرح های متنوعی که دارد، از مناسب ترین مواد اولیه در صنعت مبل به شمار می آیند.

مزایای چرم مبلی نسبت به پارچه مبلی

مزایای چرم مبلی نسبت به پارچه مبلی استفاده از محصولات گوناگون برای تهیه مبلمان دارای سابقه طولانی در ایران و دیگر نقاط دنیا می باشند. ‌‌ انواع چرم، پارچه، فوم و حصیر از جمله این موارد می باشند که هر کدام از آنها از ویژگی ها و خصوصیات خاصی برخوردار هستند. اما با توجه به برتری های بارزی که چرم طبیعی نسبت به دیگر موارد ذکر شده دارد، استفاده از آن از رونق بیشتری برخوردار بوده و مورد توجه تولیدکنندگان قرار دارد.

در ادامه این مطلب به تشریح مزایای چرم مبلی نسبت به پارچه مبلی خواهیم پرداخت :

  • ضخامت چرم در مقایسه با پارچه مبلی از مهمترین دلایلی است که به عنوان اصلی ترین ویژگی به حساب می آید.
  • این خصوصیت باعث می شود که مبلمان تولید شده از آن بر اثر استفاده مکرر و پس از سالها مصرف، شکل اولیه خود را حفظ می نماید.
  • این محصول، همچنین در برابر نفوذ آب، رطوبت محیط نیز شکل اولیه خود را حفظ خواهد کرد.
  • چرم مبلی، در مواجه با اجسام نوک تیز مانند چاقو یا چنگال از مقاومت بیشتری نسبت به پارچه بهره می برد.
  • و به همین علت نیز یک ماده اولیه مناسب در تولید مبلمان های خانگی و اداری است.
  • چرم مبلی به راحتی قابل شستشو بوده و پس از انجام این کار کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

محل فروش چرم مبلی گاوی

محل فروش چرم مبلی گاوی مرکز فروش چرم مبلی گاوی با ارائه محصولاتی اصل و با کیفیت باعث گردیده که مشتریان این محصول بتوانند به تهیه آنها با قیمت های مناسب بپردازند. این مجموعه معتبر، مرغوب ترین چرم های مبلی را با رنگبندی های گوناگون از طریق همین سایت اینترنتی به بازار عرضه می نماید. این چرم ها دارای سطحی کاملا سالم، بافتی ضخیم و ابعادی مختلف بوده و به همین علت مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما