تامین کننده چرم گاوی طبیعی ارزان

اگر شما هم به دنبال خرید چرم گاوی طبیعی ارزان هستید بهتر است حتما به تامین کننده این محصول مراجعه کنید؛ لذا این تامین کننده با از میان برداشتن دلالان و واسطه ها علاوه بر این که بهترین نوع چرم گاوی را به شما عرضه می کند قیمت محصول نیز کامل ارزان خواهد بود. حال برای اطلاع از مشخصات و کاربردهای چرم گاوی طبیعی بهتر است در ادامه با ما همراه باشید و بهترین راه خرید این نوع چرم را نیز مورد بررسی قرار دهید.

تامین کننده چرم گاوی طبیعی ارزان

مشخصات بهترین چرم گاوی

مشخصات بهترین چرم گاوی از جمله چرم هایی که از هزاران سال پیش مورد استفاده بشر قرار می گرفته است، چرم پوست گاو بوده که به دلیل کیفیت بالا برای تولید انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی لازم است بدانید یکی از مهمترین مشخصات بهترین چرم گاوی، مقاومت و دوام بالای آن است. به طوری که اگر شما بتوانید چرم‌ گاوی طبیعی مناسبی را تهیه کنید به طور حتم این چرم دارای ساختار فیبری بوده که بسیار قوی تر و ضخیم تر از دیگر چرم های حیوانی خواهد بود. از طرفی این نوع چرم کمتر دچار ترک خوردگی و پاره شدن می شود و به طور کلی طور عمر بالایی دارد.

از دیگر ویژگی ها و مشخصات چرم گاوی طبیعی، انعطاف پذیری بالای آن است به طوری که می‌ توان آن را متناسب با فرم بدن استفاده کرد و هر محصولی را با استفاده از آن تولید نمود. این نوع چرم قابلیت ضد آب بسیار بالایی داشته با این حال تولید انواع بارانی و کاپشن ضد آب با استفاده از چرم پوست گاو مناسب خواهد بود.{ یک چرم گاوی مناسب همچنین باید به درستی دباغی شده که این امر موجب می شود پوشیدن آن به عنوان یک محصول پوشیدنی کاملاً راحت باشد. و از آنجایی که پوست گاوی در برابر نور خورشید، گرما و سرمای هوا از مقاومت بالایی برخوردار است طبیعتاً روز به روز استفاده از آن برای ساخت محصولات مختلف رونق پیدا می کند.

دلیل پرکاربرد بودن چرم گاوی طبیعی

دلیل پرکاربرد بودن چرم گاوی طبیعی همانطور که پیش تر هم ذکر شد در حال حاضر یکی از پرکاربردترین انواع چرم در بین انواع چرم های طبیعی، چرم پوست گاو است که از آن جهت ساخت انواع لباس های چرمی ازجمله کاپشن، پالتو، بارانی و همچنین محصولات دیگر چون مبلمان، کمربند، کیف و زین اسب استفاده می شود.

یکی از مهمترین دلایلی که موجب شده کاربرد چرم گاوی بسیار زیاد باشد این بوده که چرم دوز می تواند بر روی این چرم حکاکی های پیچیده ای انجام دهد زیرا همانطور که گفته شد به اندازه کافی ضخامت دارد. از طرفی باید بدانید این نوع چرم برای تبدیل به محصولات مختلف نیاز به ابزارهای متفاوتی نداشته لذا کار با آن بسیار آسان است و برش و سوراخ کردن آن مشکل چندانی برای چرم دوز به وجود نمی‌ آورد.
با تمام این موارد اگر به دنبال محصولاتی مقاوم و با ماندگاری بالا و همچنین عایق رطوبت سرما و گرما هستید بهتر است محصولات چرم گاوی طبیعی را خریداری کنید.

فروشنده مستقیم چرم گاوی طبیعی ارزان

فروشنده مستقیم چرم گاوی طبیعی ارزان استفاده روز افزون از چرم گاوی طبیعی موجب شده که در حال حاضر این نوع چرم به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه شود.
فروشنده چرم طبیعی گاوی همواره سعی کرده این نوع محصول را با قیمت ارزان به دست مشتری برساند لذا برای مشتریان علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب نیز اهمیت ویژه ای داشته که این موارد همواره مورد توجه فروشندگان قرار میگیرد.

دقت داشته باشید چنانچه قصد خرید عمده چرم گاوی طبیعی داشتید بدون شک در خرید مستقیم این محصول برای شما تخفیف های خوبی در نظر گرفته می شود. همچنین خریداران عزیز در خصوص قیمت چرم گاوی باید بدانند این محصول هر روزه در بازار با قیمت های متفاوتی عرضه شده از این رو شما میتوانید جهت اطلاع سریع از هزینه این نوع چرم با مشاوران فروش مجموعه در ارتباط باشید.

3

  1. سلام وقت بخیر ایا امکان بازدید حضوری هم هست؟
    یکی از ویژگی های چرم گاوی اینه که ترک نمیخوره و دیرتر پاره میشه ایا محصولات شما هم این ویژگیهارو دارن؟

  2. سلام من خیلی راضی هستم از محصولات شما واقعا کیفیت و جنس بسیار عالی ای دارن و برای مصارف مختلف میشه ازشون استفاده کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما