خرید چرم گاوی کراست صادراتی

چرم گاوی کراست صادراتی دارای خصوصیات کیفی منحصر به فردی است که آن را به انتخاب اول اغلب تولیدکنندگان محصولات چرمی تبدیل می کند. آشنایی با ویژگی های کیفی چرم گاوی مرغوب اهمیت زیادی در خرید کیف و دیگر تولیدات در این صنعت دارد. برای خرید مستقیم و ارزان قیمت بهترین نوع چرم کراست با ما همراه شوید تا بزرگترین عرضه کنندگان عمده را معرفی کنیم.

خرید چرم گاوی کراست صادراتی

خصوصیات بهترین نوع چرم گاوی

خصوصیات بهترین نوع چرم گاوی چند سالی است که شاهد پیشرفت و بهبود صنعت چرم سازی در کشور هستیم. هر چند در کنار تولیدات عمده، حجم قابل توجه ای از نیاز بازار و تولیدکنندگان فرآورده های چرمی از طریق واردات تامین می شود. همانطور که می دانید چرم های طبیعی انواع مختلفی دارند که یکی از پرطرفدارترین آنها چرم گاوی است.

از خصوصیات این نوع چرم باید به ضخامت مناسب اشاره کنیم که سبب محبوبیت آن در بین تولیدکنندگان انواع کیف و کفش شده است. این نوع چرم الیاف بسیار متراکمی دارد که سبب مقاومت آن در برابر عوامل طبیعی به ویژه نور آفتاب می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که چرم گاوی نسبت به انواع دیگر چرم های طبیعی قابلیت واکس خوری بهتری دارد اما باید واکس های باکیفیت و مرغوب را برای افزایش میزان طول عمر آن انتخاب کرد. چرم گاوی طبیعی در برابر آب نفوذ ناپذیر بوده به همین علت نیز در تولید انواع چکمه، بوت های زمستانی و کاپشن و پالتو زنانه و مردانه مورد استفاده قرار می گیرد.

سطح رویه چرم گاوی کاملاً صاف است که در صنعت چرم به آن بدون گرین می گویند. این ویژگی نیز موجب شده متناسب با نوع مصرف و بکارگیری آن، در انواع مختلف چرم های نرم و خشک با ضخامت های استاندارد و مورد نیاز تولیدکنندگان طراحی و به بازار عرضه شود.

عرضه عمده چرم گاوی کراست صادراتی

عرضه عمده چرم گاوی کراست صادراتی یکی از انواع چرم گاوی درجه یک که برای صاردات نیز انتخاب هوشمندانه ای است، چرم کراست نام دارد. این نوع چرم بعد از مرحله دباغی، رنگ آمیزی نمی شود و معمولاً سطح آن کاملاً سفید است. به همین علت نیز از چرم گاوی کراست معمولاً برای تهیه اکسسوری های زنانه و مردانه، انواع تابلوهای نقاشی، نگارگری و … استفاده می کنند.

در این بین یکی از مهمترین دغدغه های خریداران عمده تهیه چرم گاوی نازک یا ضخیم با کیفیت بسیار بالا و همچنین بافت طبیعی است. برای این منظور امکان ارتباط با تامین کنندگان و مراکز عرضه مستقیم می تواند تضمین کننده کیفیت و همچنین قیمت محصول در سفارشات کلی و صادراتی باشد.

نمایندگان عرضه این مرکز به عنوان بزرگترین بازار تولیدی و فروش انواع چرم گاوی کراست صادراتی، برای تامین جدیدترین تولیدات با قیمت رقابتی آماده همکاری با خریداران و شرکت های صادراتی در این حوزه هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما