شرکت عرضه چرم گاوی مبلی طبیعی

به عنوان خریدار و فروشنده چرم گاوی مبلی طبیعی قطعا به دنبال چرم اصل و ارزان قیمت آن می باشید. از این روی به شما پیشنهاد می کنیم برای خرید چرم گاوی مبلی به شرکت عرضه اصلی آن یعنی تولید کنندگان چرم در شهر تبریز مراجعه کنید و با سفارش چرم گاوی از این شرکت های عرضه به تفاوت جنس مرغوب آن و قیمت مناسب چرم اصل پی ببرید.

شرکت عرضه چرم گاوی مبلی طبیعی

متریال به کار رفته در تولید چرم گاوی

متریال به کار رفته در تولید چرم گاوی در تولید چرم گاوی نیاز به تجهیزات و متریال زیادی هست و این مواد هم تا حدودی به روش های تولید وابسته است. مثلا برای تهیه چرم گاو نیاز به متریالی به شرح زیر می باشد:

حوضچه هایی برای خیساندن چرم و نیز استفاده از مواد ضد باکتری برای جلوگیری از رشد باکتریها است.

استفاده از آهک آبدیده جهات سست کردن ریشه موی پوست.

دستگاهی بنام لش بر جهت از بین بردن مواد زائد در پوست گاو.

اسید هیدروکلریک برای آهک زدایی و خارج کردن آهک از پوست حیوان.

نمک های کروم و دیگر تجهیزات لازم برای دباغی کردن چرم مانند استفاده از انواع مواد معدنی و عصاره های گیاهی یا صنعتی مانند رزین.

بیشتر بخوانید: چرم مبلی دلتا

ماشین برش برای برش زدن و بریدن چرم پس از دباغی کردن آن.

مواد رنگی محلول در آب و مواد رنگی که در آب حل نمی شود جهت رنگ آمیزی چرم گاوی.

انواع چربی های گیاهی و مصنوعی برای بهینه سازی چرم گاو.

استفاده از براق کننده های متعدد برای جلوه و نما دادن به چرم جهت جذب خریدار و فروش بیشتر چرم.

فروش چرم گاوی مبلی طبیعی ارزان

فروش چرم گاوی مبلی طبیعی ارزان چرم گاو از برترین چرم هایی است که محصولات زیادی از آن مانند چرم مبلی در شهرها زیادی چون تهران یا مشهد و تبریز و اضفهان تولید می شود و توسط مراکز متعدد به فروش می رسد. تولید کنندگان چرم گاوی اشبالت از بزرگ ترین و برترین مرکز فروش چرم گاوی ارزان مبلی طبیعی می باشند که چرم اصل و ارزان قیمت به خریداران می فروشند.

این تولید کننده ها دارای نمایندگی های مجازی در سراسر کشور هستند که فروش چرم گاوی مبلی باکیفیت و درجه یک را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانند و از دیگر فروشندگان این چرم می باشند و خرید از آنان بسیار مقرون به صرفه است. چرم گاوی رنگی و ساده علاوه بر عرضه حضوری دارای مراکز فروش مستقیم اینترنتی نیز می باشد که با داشتن تیم پشتیبانی قوی در کار خرید و فروش چرم گاوی مبلی طبیعی فعالیت داشته و به مشتریان خود به خوبی خدمت رسانی می کنند و با مراجعه به آنها می توان به دلیلی حذف دلال ها ارزان ترین و بهترین چرم را در اسرع وقت به دست آورد.

4

  1. رو مبلی های چرم واقعا زیبا و هیجان انگیز شما خودتون انجام میدید و مبلش درست میکنیم یا باید از بیرون سفارش بریم و میتونم نمونه کارهاتون ببینم

    • سلام، وقتتون بخیر
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  2. سلام، میشه لطفا در مورد تفاوت چرم مبلی و چرمی که در صنعت کیف و کفش به کار میرود توضیح دهید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما