فروش انواع چرم بزی طرح دار با قیمت مناسب

بزها در بسیاری از مناطق جهان یافت می‌شوند. برخلاف پوست گوسفند، بزها هیچ‌گونه ماده چربی در پوست خود ندارند. از این رو نرم و مقاوم‌تر می‌باشند. چرم ها محصولاتی کاملا طبیعی و با ارزش هستند که در دو دسته سبک و سنگین تقسیم بندی می‌شوند، در این بین چرم بزی با توجه به ویژگی های مثبت خود، کاربرد بیشتر و تنوع بالاتری را در مقایسه با دیگر انواع چرم به خود اختصاص داده است
چرم بزی طرح دار نمونه‌ای از کالاهای با کیفیت و مصرفی است که در تولید انواع مبلمان، دستکش، کت، کاپشن، کفش، کیف، کمربند و ملزومات تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

فروش انواع چرم بزی طرح دار با قیمت مناسب

معرفی انواع چرم بزی طرح دار

چرم بزی در نتیجۀ فراوری پوست بز و تحت فرایندهای مختلف صنعتی آماده استفاده در دیگر صنایع می‌شود. طرح و رنگ انواع چرم بزی، امکان استفاده آسان تر از آن را فراهم می‌کند، زیرا مصرف کنندگان می‌توانند خیلی ساده تر و با دست بازتری خریدهای خود را انجام دهند.

 

چرم بزی بسیار سبک و در عین حال بی نهایت مقاوم است، به همین دلیل امکان درج و اعمال انواع طرح ها و رنگ ها بر روی آنها وجود دارد. تنوع بالای چرم بزی طرح دار آن را از دیگر انواع چرم ها متمایز ساخته و شهرت و اعتبار بیشتری به این محصول فوق العاده و با کیفیت می‌بخشد.

 

معرفی انواع چرم بزی طرح دار

فروشنده عمده چرم بزی طرح دار در کشور

فروش چرم بزی طرح دار در سطح وسیعی از کشور و به روش عمده انجام می‌شود، در نتیجه خریداران عمدۀ این محصول می‌توانند با شرایطی ایده آل و قیمت هایی بسیار مطلوب، حجم زیادی از این کالای بی‌بدیل را خریداری کرده و وارد مشاغل خود کنند
نکته مثبت دیگر در رابطه با خرید چرم های بزی طرح دار عدم وجود واسطه ها و دلالان در فرایند خرید است. محصولات تماما به روش مستقیم به خریداران عرضه می‌شوند، به همین دلیل است که قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه تر دارند.

بیشتر بخوانید: چرم گاوی اصل

کالاهای چرمی مد نظر علاوه بر عرضه به مصرف کنندگان داخلی، به خریداران خارجی نیز ارائه می‌شوند. صادرات چرم طبیعی بزی طرح دار به کشورهای دور و نزدیک جهان، تجارت بزرگی است که سود بسیار ایده آلی را برای تولید کنندگان به ارمغان می‌آورد.

 

خریداران چرم مذکور قادرند در هر زمانی از روز و شب و از هر نقطه ایران سفارشات خود را به ثبت رسانده و خریدی آسان و ارزان را انجام دهند. پس از این امر، سفارشات با ارائه خدمات حمل و نقلی به جای جای ایران ارسال شده و به مصرف کنندگان تحویل داده می‌شوند.
از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری خریداران وجود نداشته و صرفه جویی های بسیار منحصر به فردی در هزینه و زمان افراد به وجود می‌آید.

فروشنده عمده چرم بزی طرح دار در کشور

17

  1. سلام وقت بخیر
    خیلی مدل چرم هاتون قشنگ
    این ها رو به صورت کیف و کفش به فروش میرسونید یا چرم خام؟ چون من دوس دارم سفارش بدم

    • سلام، وقت بخیر
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  2. این چرم های طرح دار واقعا عالی و قشنگ من یه کت چرم طرح دار دارم خیلی دوسش دارم و هر بار میپوشمش احساس رضایت میکنم از خودم

  3. سلام خسته نباشید
    من تولیدی خیاطی دارم خواستم بدونم اگر زیاد بگیرم ازتون تخفیفی داره؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  4. سلام روزتون بخیر باشه
    فقط پارچه چرم خام موجود دارید یا محصولات چرمی موجود هست ؟؟

  5. با سلام و عرض ادب خدمت شما تولید کننده ی محترم برای خرید به صورت عمده چکار باید انجام بدم؟؟ خرید حضوری هم دارید؟؟

    • سلام سرکار خانم رحیمی
      لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  6. با سلام و درود و عرض خسته نباشید خدمت شما
    چرم‌ها بصورت رنگی هستند یا فقط در تناژ قهوه ای موجود دارید

  7. سلام و درود و خسته نباشید
    طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق
    برای کارگاه مبل لازم دارم در تعداد بالا ثبت سفارش کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام سعید عزیز
      ضمن تشکر از شما، لطفا برای کسب اطلاعات مورد نیاز از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  8. با سلام و وقت بخير
    لطفا در مورد خرید آنلاین بیشتر راهنمایی می‌فرمائید من به چند نوع از این رنگبندی ها برای تولید نیاز دارم.

    • سلام خانم سلطانی
      برای اطلاع بیشتر از محصولات یا ثبت سفارش با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما