فروش بهترین چرم گاوی هورس در ایران

بهترین چرم گاوی هورس در ایران از طریق مراکز فروش معتبر و شرکت های پخش کننده عرضه می شود و پیش از آن توسط کارخانه های چرمسازی مطرح مستقر در شهرهای تهران، مشهد، تبریز و اصفهان با جدیدترین ماشین آلات، دباغی می گردند. سایر انواع چرم های طبیعی کیفی نظیر اشبالت، نبوک و طرحدار نیز به فروش عمده می رسد.

فروش بهترین چرم گاوی هورس در ایران

معرفی انواع چرم گاوی هورس

معرفی انواع چرم گاوی هورس

چرم طبیعی گاوی انواع مختلفی دارد. کاربردی ترین انواع چرم گاوی در گروه های زیر قرار می گیرند:

  • چرم گاوی کیفی
  • چرم گاوی لباسی
  • چرم گاوی مبلی
  • چرم گاوی کمربندی
  • چرم گاوی کفش

از بین دسته بندی های فوق چرم گاوی کیفی هم تنوع گسترده تری دارد و هم بخاطر کاربرد فراوانترش، بیشتر خرید و فروش می شود. مهمترین انواع چرم گاوی کیفی در زیر معرفی شده است:

  • چرم گاوی هورس
  • چرم گاوی نبوک
  • چرم گاوی الگانت
  • چرم گاوی شرانگ
  • چرم گاوی اشبالت
  • چرم گاوی طرح دار (طرح پوست مار، سوسمار و کروکودیل)

اما چرم گاوی هورس چگونه چرمی است؟

چرم گاوی هورس بیشتر به خاطر رخ زیبایش در بین مردم مطرح و معروف است. سطح رخ این چرم حالت مخملی مانند و پرزدار دارد که البته این پرزها کوتاه و بسیار فشرده و متراکم می باشند.
همچنین در بسیاری از چرم های گاوی هورس سایه روشن هایی هم دیده می شود که این مطلب مهمترین موردی است که سبب زیبایی مضاعف چرم هورس می شود.

علاوه بر چرم گاوی هورس دو نوع دیگر نیز وجود دارد:

  • چرم هورس شتری
  • چرم هورس بزی

از انواع چرم هورس بویژه چرم گاوی برای تولید انواع کیف های اداری، دوشی، پاسپورتی و جاکارتی استفاده می شود.

فروشنده برتر چرم گاوی هورس در کشور

فروشنده برتر چرم گاوی هورس در کشور

بهترین چرم گاوی هورس چرمی است که سورت A باشد. این چرم که با عنوان چرم صادراتی هم از آن یاد می شود فاقد سوراخ، زدگی و پارگی است.

بهترین شهرهای تولید کننده چرم گاوی هورس در ایران را می توان تهران و تبریز نام برد. البته در سایر شهرها نیز تولید کننده های بسیار خوبی در زمینه ساخت چرم هورس درجه یک فعال هستند که با کمی پرس و جو و یا سرچ در اینترنت می توان با آنها آشنا شد.

در ایران افراد مختلفی را می توان پیدا کرد که تحت عنوان فروشنده برتر چرم از آنها یاد می شود.
این افراد با شرایطی عالی، برترین انواع چرم طبیعی گاوی را عرضه می کنند.

فروشنده برتر بایستی بتواند رضایت مشتری را جلب نماید.
ارائه قیمت مناسب، فروش چرم مرغوب و درجه یک، تنوع طرح زیاد، خوش قولی و خوش اخلاقی همگی از ویژگی های یک فروشنده برتر می باشد.

فروش چرم هورس گاوی در این مجموعه بصورت عمده و با ارائه قیمت کارخانه انجام می شود. علاوه بر نوع هورس، سایر چرم های گاوی نیز به صورت مستقیم به فروش می رسد.

مرکز چرم ابکو انواع محصولات چرم خام گاوی، بزی و گوسفندی را، با کیفیت و قیمتی تضمینی به بازار عرضه می‌نماید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تولید انواع چرم گوسفندی لباسی در ایران، در همین وبسایت، با این محصول باکیفیت و مقرون به صرفه نیز آشنا شده و در صورت لزوم آن‌را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

43

  1. سلام
    این نوع چرم استفاده های دیگری هم دارد و اینکه فروش به صورت عمده یا خرده فروشی می باشد؟

    • سلام زهره عزیز
      شما برای اطلاع از نحوه سفارش گیری فرم را پر کنید.
      یا با شماره تلفن موجود در سایت تماس برقرار کنید.

    • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. واقعا خدا قوت و ممنونم از شما که چرم رو با این کیفیت درجه یک و عالی با این قیمت مناسب به دست مشتری میرسونید.‌خیلی ها کار تولید کیف و کمربند چرم رو توی خونه انجام میدن و محصولات خودشون رو به فروش میرسونن و گاهی اوقات به خاطر بالا رفتن قیمت چرم و مواد اولیه سود چندانی ندارن و فقط زحمت کار براشون می مونه. خداوند به روزی شما هزاران برابر برکت بده که با حذف واسطه و پایین آوردن قیمت و رسوندن مستقیم محصولتون به دست مشتری این مشکل رو براشون حل کردین و به کسب و کارهای خونگی از این طریق کمک کردین. موفق باشید سالیان سال.

  2. برای یک خانم سخت پسند یک کیف اول اینکه باید زیبایی خاص داشته باشه دوم اینکه جنس خوب و مرغوبی داشته باشه. .چرم هورس هم که همونطور که گفته شد دارای پرز هست که زیبایی کیف را دو چندان می کند.کیفیت بالا و پاره نشدن هم یکی دیگه از ویژگیهای چرم خوب هست و اینکه سایه روشن جلوه خاصی به کیف های چرمی میدهد.

  3. سلام ممنون از سایت خوبتون فرق بین چرم مصنوعی با چرم واقعی و اصل رو چجوری تشخیص بدیم ؟
    این درسته که کفشی که از چرم اصل باشه یه بوی خاصی داره ؟
    و اینکه من هر وقت از کفش چرم استفاده میکنم پاهام یه بوی بدی میگیره آیا به چرم بودن اون کفش ربط داره ؟

    • سلام خانم قنبری عزیز
      شما میتوانید با مراجعه به مقالات مرتبط در سایت اطلاعات لازم را دریافت نمایید

      • چقدر جالب!
        وقتی مطالب خونده میشه تازه متوجه میشیم که یه چرم طبیعی(فارق از مصنوعی) که فقط فکر میکردیم نهایت از پوست چندتا حیوانه، حتی در نوع خودش چقدر متعدده!!!
        در اینکه کیفیت و پایداری وسایلی که ما داشتیم و از چرم طبیعی بوده و بسیار باکیفیت بوده و واقعا چندین سال کار کرده شکی نیست…
        اما خود من همیشه ذهنم درگیر این موضوع هست که با اینکه مدام اطلاع رسانی میکنند که از چرم طبیعی استفاده نکنید پس چرا تولید و تبلیغ داریم؟؟؟؟؟
        اصلا چرا باید جلوگیری بشه از این کار و تولید در صورتیکه افراد و تولیدکننده ها و شهرهای بنامی وجود داره برای تولید این چنین محصولات؟؟

        • سلام مهسا خانم عزیز
          لطفا اطلاعات بیشتری در اختیارمون بزارید تا بتوانیم راهنماییتون کنیم

  4. سلام ممنون از اطلاعاتی که دادید من خودم از کیف چرم گاو استفاده میکنم حدود ده سالی هست که خریدمش واقعا میشه گفت خرابی تو کارش نیست فکر کنم باید به نوه ام هدیه بدمش از بس که سالم مونده و بعضی وقت ها دوستام به من میگن تازه خریدی واقعا راضی هستم و با اینکه هر روز ازش استفاده میکنم مثل روز اولش حتی حالت کیف عوض نشده درسته یه کم قیمتش زیاد بود ده سال پیش که خرید کردم ولی فکر کنم تا الان اندازه ده تا کیف برام کار کرده من خرید چرم رو به همه پیشنهاد میدم

  5. ممنون از اطلاعات عالیتون واقعا مفید بود برای من که یه کار کوچیک چرم دوزی تو خونه دارم خیلی خوب بودش

  6. سلام‌ روز بخیر خسته نباشید ممنون از توضیحات کاملتون قیمت عمده اون به چه صورت هست؟ و اینکه اگه کارگاه خانگی تولدی کیف چرم بخواد با شرکت قرارداد ببنده این امکان وجود داره؟ شرایط قرارداد به چه صورت میباشد؟

    • سلام منیر خانم عزیز
      فروش به صورت اینترنتی میباشد و ارسال کالا به سراسر ایران داریم برای کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم و یا شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنیدمشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند

  7. با درود بسیار ،محصولات شما شامل گارانتی و خدمات پس از فروش هم میشوند؟ممنون از زمانی که جهت پاسخگویی به سوالات ما لحاظ میکنید

  8. باسلام چرم هاتون واقعا عالی هستن و جذابیت خاصی دارند و ازنظر کیفیت نیز عالی هستن و فقط یه کم اگه در انتخاب اسم دقت می کردید بهتر بود چون هورس که میشه اسب و شما اسم چرم ها رو گزاشتید چرم گاو اسب؟؟؟؟؟

  9. وسایل چرم دست دوز خیلی امتیاز دارد که دلیل ارجحیت دادن استفاده از این نوع از وسایل است

  10. سلام وقتتون بخیر
    من با چرم های عالی و مرغوب شما تونستم مشتری هامو راضی نگه دارم چون کار چرم انجام میدم و بسیار همه ی مشتری هام راضی هستن و خداروشکر سفارش هام زیاد شده از وقتی که از شما چرم هارو تهیه میکنم

  11. سلام من قصد خرید جزعی محصول چرم گاوی هورس را دارم خیلی از نزدیکنم از محصول شما دارند قیمت به چه صورا هست؟

    • سلام مهدی عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  12. سلام
    طبیعی هست برای تولیدات کیف و کفش و کمر بند داشتن یک چرم خوب یک امر ضروریست این نوع چرم رو برای تولید کنندگان عزیز توصیه میکنم

    • سلام علی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

      • ضمن عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شرکت چرم گاوی آبکو
        من از محصولات چرم طبیعی گاوی برای تولید تولیدی خود بهره برده و از نتیجه حاصله راضی هستم و درعین حال مشتری هام هم زیاد شدن مرسی از تنوع رنگ و کیفیت عالی محصولتون

  13. باسلام چرم طبیعی خیلی داوم بیشتری نسبت به چرم مصنوعی خودم یه کفش چرم دارم بیش پنچ ساله ازش استفاده میکنم هنوز سالمه

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  14. ممنون از اطلاعات عالیتون واقعا مفید بود برای من که یه کار کوچیک چرم دوزی تو خونه دارم خیلی خوب بودش

  15. وسایل چرم دست دوز خیلی امتیاز دارد که دلیل ارجعیت دادن استفاده از این نوع از وسایل است

  16. سلام وقت بخیر از محصولات چرم گاوی هرس این سایت خرید کرده ام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند توصیه میکنم شما هم خرید نمایید

  17. سلام و عرض ادب
    من فرم مشاوره رو پر کردم و با راهنمایی کاملی که بنده رو کردن تونستم اون مقدار چرم گاوی هورسی که میخواستم رو خریداری کنم واقعا دستتون درد نکنه

  18. سلام.وقت بخیر!ازنمونه های چرم گاوی وبزی این سایت خرید کردم ازنظر رخ ورنگ وکیفیت بسیار عالی بودوتونستم کیف وکفش بسیار زیبایی ازشون بدوزم.شما هم باخرید ازاین سایت حتما راضی خواهید بود

  19. سلام
    یک نمونه از این نوع چرم میخام برای بازار یابی جهت تولید کنندگان کیف و یا کفش داخلی و خارجی

  20. سلام وخسته نباشین
    این چرم ها فقط برای لباس کیف و کفش خوبه یابرای چیزای دیگه هم به درد میخوره؟

  21. سلام و روز بخیر خدمت همگی چه مطالب جالبی بود داخل این سایت با نوع های مختلف چرم اشنا شدم و طبق اون چیزی ک شنیدم خیلی از تولیدی های محصولات چرم خرید عمدشون رو از همین سایت میکنن حالا یا چرم گاوی هورس یا بقیه چرم ها در کل عالی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما