قیمت روز چرم خام اشبالت گاوی/ مرکز فروش آن برای کمربند

چرم اشبالت طبیعی یکی از انواع چرم های طبیعی موجود در بازار بوده و دارای سطحی پرزدار است. در واقع، اگر چرم های ضخیم را لایه لایه کنيم، اشبالت به دست می‌آید.
تهیه‌ی کیف و کفش، از جمله موارد استفاده از چرم اشبالت است. اگر ورقه های ضخیم گاوی را لايه لايه کنیم، چرم اشبالت گاوی به دست می‌آيد.
قیمت روز چرم خام اشبالت گاوی را بر اساس سورت بندی چرم (درجه‌ی کیفیت)، حجم خرید و … تعیین می‌کنند.

 

قیمت روز چرم خام اشبالت گاوی/ مرکز فروش آن برای کمربند

تولید چرم گاوی برند درسا

برندها و شرکت های چرم معمولا دارای محصولات گرانی هستند. برند درسا نیز نه تنها از این قاعده مستثنی نیست بلکه محصولات بسيار گران تری نسبت به اغلب برندها دارد. به گونه‌ای كه هر کسی نمی‌تواند مشتری آن باشد و تنها افراد مرفه جامعه توانایی خريد محصولات این برند را دارند.

 

“درسا، چرم و لوکس”، شعار این برند است كه به وضوح از تجمل گرايی و لوکس بودن محصولات اشاره دارد. درسا در زمينه‌ی فروش چرم گاوی فلوتر علاوه بر تولید کیف و کفش و البسه، وسایل بسیار لوكس و زیبایی مانند مبلمان و وسایل دکوری منزل و … را نیز عرضه کرده است.

 

تولید چرم گاوی برند درسا

فروشندگان چرم گاوی کمربندی در ایران

از میان انواع چرم ها، چرم گاوی به دلیل ویژگی هایی که دارد امکان ساخت طیف گسترده تری از محصولات را به تولیدکنندگان می‌دهد. بنابراین فروشندگان بیشتری دارد.
چرم گاوی انواع مختفی دارد. برای مثال چرم گاوی کیفی (که برای تولید کیف به کار می‌رود)، چرم گاوی کمربندی و غیره.

بیشتر بخوانید: چرم مبلی قهوه ای

برای تولید کمربند، تولیدکنندگان زیادی از چرم گاوی استفاده می‌کنند. از آنجایی که می‌توان ضخامت چرم گاوی را تغییر داد، این نوع چرم برای تولید کمربند مناسب به نظر می‌رسد.
اغلب برای تولید کمربند از چرم گاوی یا گاومیش استفاده می‌شود. برای تولید انواع کمربندهای زنانه و مردانه باید از چرم گاوی ضخیم و مستحکم ( ضخامتی حدود ۳۵ الی ۴۰ سانتی متر) استفاده کرد.

 

گفتنی است که ایران یکی از بزرگ ترین و برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع چرم کمر بندی و به خصوص چرم گاوی می‌باشد. شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، ورامین و تبریز بیشترین فعالیت را در این زمینه به خود اختصاص داده‌اند.

 

فروشندگان چرم گاوی کمربندی در ایران

مرکز خرید چرم خام اشبالت گاوی

در دنیای امروز، چرم خام به دلیل استفاده‌ی گسترده‌ای که در صنایع مختلف دارد، از جمله مواد اولیه مهم و ارزشمند به شمار می‌رود.
ارزش چرم خام اشبالت گاوی تولید شده را پیش از آنکه از آن محصولات چرمی تولید شود، نمی‌توان بررسی کرد. بنابراین برای شناخت توانایی فروش چرم در هر کشوری باید بازدهی چرم خام را در تولید محصولات چرمی در نظر گرفت.

 

تولید چرم خام در مناطق مختلفی از ایران انجام می‌شود. اما تهران به دلیل پایتخت بودن و موقعیت مناسب خود، گسترده ترین بازارها را می‌تواند به خود اختصاص دهد.

 

مرکز خرید چرم خام اشبالت گاوی

خریدار چرم خام اشبالت گاوی درجه یک

برای تولید محصولات دست دوز چرمی استفاده از چرم اشبالت گاوی از بهترین انتخاب هاست. در واقع اگر کسی قصد خرید چرم خام اشبالت گاوی را داشته باشد، باید مولفه های بسیاری را با توجه به نوع مصرفی که از چرم دارد، در نظر بگیرد و درباره‌ی آن در سایت ها و … تحقیق کند.

امروزه خریداران چرم خام اشبالت گاوی درجه یک می‌توانند به سایت های اینترنتی متعددی مراجعه کنند و نسبت به خرید محصولی با کیفیت به طور آنلاین اقدام نمایند.

در اینجا ذکر این مطلب خالی از لطف نیست که، علاوه بر چرم گاوی، چرم گوسفندی نیز به جهت اینکه دوام و ماندگاری بیشتری دارد و کمتر آسیب می‌بیند، بسیار محبوبیت دارد. بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به صفحه تولید انواع چرم گوسفندی لباسی در ایران، در همین وبسایت، با این محصول باکیفیت و مقرون به صرفه نیز آشنا شده و در صورت لزوم آن‌را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

خریدار چرم خام اشبالت گاوی درجه یک

قیمت روز چرم خام اشبالت گاوی در بازار

نوسانات قیمت ارز و دلار در سال ۹۸ باعث افزایش چشم گیری ذر قیمت ها در بازارهای تهران شده است. در نتیجه‌ی آن قیمت انواع چرم نیز تغییراتی در جهت افزایش داشته است.
با این اوصاف قیمت دقیقی نمی‌توان برای چرم بیان کرد. چرا که علاوه بر نوسانات زیاد قیمت ها، چرم ها نیز انواع مختلفی دارند که بر اساس موارد زیر قیمت گذاری می‌شوند:

  1. درجه‌ی کیفیت چرم (سورت بندی)
  2. مواد به کار رفته در دباغی آن
  3. طرح و رنگ و کاربرد چرم

 

آمار دقیقی برای قیمت چرم خام گاوی نمی‌توان ارائه داد و باید برای این موضوع مولفه های زیادی را با توجه به نوع مصرف خریدار در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دقیق چرم مورد نظر باید به سایت های اینترنتی مراجعه کرد.

 

قیمت روز چرم خام اشبالت گاوی در بازار

16

  1. با عرض سلام و خسته نباشی. بله من به سایت تون مراجعه کردم و قیمت هایی زدن با کیفیتی ک دارن کاملا پایینه ممنون شم خاستم سفارش بدم تماس میگیرین؟

    • سلام خانم حسینی عزیز
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاورین ما نحوه ثبت سفارش را به اطلاعتان برسانند.

  2. سلام می کنم خدمت ادمین چرم ستون بکو که بسیار مفتخرم که از سایت شما خرید کردم و خواستم این تجربه خوب رو با تمام عزیزان در میان بگذارم چرم خام اشبالت گاوی بسیار مرغوب و بسیار کارآمد و زیبا است.

    • سلام فاطمه عزیز
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا رهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  3. سلام وقت بخیر.اره
    برندها و شرکت های چرم معمولامحصولات با قیمت بالایی دارن دقیقا برند درساهم محصولات بسيار گران تری نسبت به برندهای دیگه داره.
    اطلاعات مفیدی از این سایت کسب کردن
    تشکر فراوان

  4. سلام، طبق مطالبی که گذاشتید چرم اشبالت از لایه لایه کردن چرم بوجود می آید
    سوالم این است که آیا استحکامش کم نیست؟

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  5. سلام و خسته نباشید خدمت شما جنس چرماتون فوق العاده است من تهیه کردم بسیار راضی بودم سپاس از شما.

  6. من یه کمربند چرم خریدم ظاهر به شدت زیبایی داشت اما خیلی زود خراب شد
    کیفیت این چرم ها در چه حد؟

  7. سلام
    من قیمت هاتونو دیدم واقعا عالیه مناسب بود و کیف دست ساز درست میکنم ومیخوام سفارش بدم چیکار کنم؟

  8. سلام من از کمربندهای برند شما استفاده کردم و راضیم هنوز بهد یک سال سالمه جنسشون عایه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما