کارخانه تولید چرم گوسفندی اصل در کشور

چرم شتر و چرم محصولی سنتی است که تاریخچه‌ای بسیار کهن و باستانی دارد. ایرانیان از زمان‌های بسیار دور اقدام به فراوری از چرم نموده‌اند. امروزه نیز به عنوان اولین تولیدکنندگان این محصول شناخته می‌شوند. چرم از پوست خام حیوانات مختلفی تولید می‌شود. این محصول از تنوع بسیاربالایی برخوردار می‌باشد. در این میان چرم گوسفندی اصل به دلیل ویژگی های خاصی از قبیل مقاومت، استحکام، زیبایی و وزن مناسب خود، کالایی است که مورد استفاده های گوناگون صنعتی قرار می‌گیرد.

کارخانه تولید چرم گوسفندی اصل در کشور

مراحل ساخت چرم گوسفندی اصل

پشم گوسفند در برابر حرارت و الکتریسیته ساکن مقاومت بسیار خوبی دارد و آلرژی زا نمی‌باشد. چرم گوسفندی با کیفیت بسیار نازک می‌باشد و حالت الاستیکی به معنی انعطاف پذیری زیاد دارد همچنین بسیار نرم و لطیف است.

به منظور دستیابی به چرم گوسفندی اصیل و با کیفیت، ابتدا پوست گوسفندها جدا کرده و در طی مراحل مختلفی مورد شست و شو قرار داده می‌شود. شست و شوی پوست گوسفند با بهره مندی از موادی خاص از قبیل آهک، سود سوز آور، سدیم سولفید و مواد پاک کننده انجام می‌گردد. این کار به این دلیل است تا آلودگی هایی از قبیل میکروب ها، بافت های جانوری و خون موجود بر روی پوست از آنها حذف شوند.

با اتمام مراحل تولید چرم گوسفندی اصل، رویه کوبی، رنگ رزی و طرح دهی آن آغاز می‌گردد. این مرحله از تولید به ذوق و سلایق تولیدکننده و مصرف‌کنندگان وابسته است و نوآوری در آن می‌تواند به افزایش تنوع چرم‌ها منتهی شود.

مراحل ساخت چرم گوسفندی اصل

تولیدکننده نمونه چرم گوسفندی اصل در ایران

 

همان‌طور که گفتیم ایران پیشینه تاریخی قدرتمندی در زمینه تولید چرم خالص دارد. امروزه نیز شهرهای مختلف ایران با ادامه دادن راه چرم سازان پیش از خود توانسته‌اند مرغوب‌ترین و با ارزش‌ترین چرم‌های طبیعی جهان را تولید و به متقاضیان خرید عرضه دارند. شهرهای همدان، تبریز، خراسان، اصفهان، لرستان و شیراز از شناخته شده‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان نمونه‌های چرم گوسفندی اصل ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: چرم گوسفندی لباسی

کارخانه چرم خام حکاکی و چرم گوسفندی می‌کوشد تا محصولات خود را با کیفیت بیشتری به خریداران ارائه دهد تا شهرت، محبوبیت و سود بیشتری را به خود اختصاص دهد. با در نظر گرفتن کاربرد و کیفیت بالای چرم های ایرانی می توانیم ارزآوری بی نظیری را نیز برای آنها متصور شویم و نمونه‌های متنوع چرم‌ها را در سبد محصولات با ارزش صادراتی ایران قرار دهیم.
چرم گوسفندی در دسته چرم‌های سبک قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که این محصول در تولید انواع لباس‌ها، کیف، کفش، ساعت، مبلمان، ملزومات کار، وسایل ورزشی و تزئینی استفاده می‌شود. به واسطه موضوع ذکر شده در می‌یابیم که دسترسی صنایع به این کالای با ارزش از چه اهمیت بالایی برخوردار بوده و به بررسی همه جانبه محصولات وایسته است.

در اینجا جالب است بدانید، با وجود نرم و لطیف بودن چرم گوسفند، اما چرم بز، نسبت به آن، سبک‌‌تر و با ارزش‌‌تر است. بنابراین چنانچه تمایل دارید با این محصول مرغوب و نحوه تولید انواع چرم بزی خام باکیفیت در کشور آشنا شوید، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه فرمائید.

تولیدکننده نمونه چرم گوسفندی اصل در ایران

36

  1. سلام خسته نباشید
    این چرم ها بیشتر مناسب چه تولیداتیه؟؟
    کیف و کفش باشه احتمالا،فکر میکنم چرم مناسب لباس فرق میکنه

  2. این چرم ها با رنگ های متنوعی که دارند ،انتخاب رو سخت می کنند. من معمولا یک رنگ از چرم تو ذهنم هست اون هم رنگ قهوه ای تیره یا روشن هست. ولی رنگ هایی که این چرم ها دارند ،واقعا زیبا و متنوع هستند.

  3. سلام و درود و خسته نباشید از اینکه این سایته خوب رو فراهم آوردین که بتوانیم نیازها مونرو درباره چرم و خرید چرم از هر کجای ایران بدون دغدغه و مشکل و برطرف کنیم و بتوانیم راحت سفارش بدیم و بدون واسطه و بعضی وقتا ارزانتر از جاهای دیگه به دستمون برسه لطفاً چند تا سوال داشتم در مورد چرم امیدوارم جواب بدید شما فقط چرم گوسفند داری یا چرم گاوی هم دارید و یا اینکه برای انتخاب و دیدن اجناستون جایی امکان دسترسی دارید که بشه حضوری سفارش داد و یا فقط از طریق این سایت میتونیم سفارش بدیم سوال دیگه ای که دارم اینه که اگر ما بخواهیم حداقل سفارشتون رو انتخاب کنیم چقدره آیا شما فقط عمده دارید یا به صورت تکی هم میفروشید اگر شماره ای در قسمت فروش یا مشاور تون دارید لطفاً بفرمایید و اینکه آیا تلگرام یا واتساپ دارید به ما بگویید که بتونیم با این قسمت های فروش ارتباط برقرار کنیم اگر پیج اینستاگرام دارید که بشه بیشتر تنوع طرح هاتون رو دید لطفاً بگید ممنون میشم که به سوالاتم جواب بدید و ممنون از سایت خوبتون و خدمات و محصولات خوبتون سلامت باشید در پناه خدا

  4. پیش از این مردم برای خرید محصولات چرم فقط به اصل بودن چرم توجه داشتند ولی امروزه با اطلاعاتی که تولید کنندگان چرم در فضای مجازی و در سایت‌های تجاری خود قرار می‌دهند علاوه بر شناخت انواع چرم گوسفندی وگاوی و…وخصوصیات بارز هر کدام و به تناسب شرایط خود آن را تهیه میکنند

  5. عرض سلام و درود و بخاطر سایت خوبی که دارید:

    چرم گوسفند مزیت‌های زیادی می‌تونه داشته باشه و میشه ازش تو خیلی کارها استفاده کرد بهتره اگه کسی قصد خرید این محصول را داره از مرکز چرم ابکو استفاده کنه چون به این صورت می‌تونه‌یه محصول با کیفیت و همچنین بدون داشتن واسطه برای خودش خریداری کنه و از کیفیتی که داره استفادی کامل ببره.

  6. سلام و احترام
    مطالب عالی و بسیار خوبی ارائه کردید به خصوص از مراحل تولید و شستشو پوست گوسفند که منجر به پاک شدن از انواع میکروب ها میشه و با خیال راحت می تونیم چرم گوسفندی اصل را تهیه کنیم. موفق باشید

    • باسلام و عرض ادب و احترام خدمت شما تولید کننده عزیز که در زمینه تولید چرمهای گوسفندی فعالیت میکنید باتوجه به مقاله شما دراین سایت این سوال پیش میاد که آیا این نوع چرم در صنعت تولید کیف و کفش میتواند مورد استفاده قرار گیرد؟

      • سلام میلاد عزیز
        برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  7. مقاله خوبی بود که در مورد محصول با کیفیت تون نوشته بودین . آره واقعا چرم گوسفند هم عالیه هم با کیفیت طرف دار هم دارد در بازار در این روز ها بیشتر عرضه میگردد موفق باشین خدا قوت بهتون

  8. از این چرمها برای چه مصارفی می توان استفاده کرد؟ در صنعت کیف و کفش هم کاربرد دارند؟

    • سلام، وقت بخیر
      لطفا با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

  9. سلام، واقعا مقاله خوبی بود و اطلاعات زیادی را در اختیار خواننده قرار می دهد. ممنون از مطالب مفیدتون

  10. سلام، چنین اطلاعاتی راجع به انواع چرم باعث می شود تا مشتری با ذهنی آگاه دست به انتخاب بزند. ممنون از سایت خوبتون واقعا مطالب کاربردی ای را ارائه نمودید.

  11. ممنون از توضیحاتی که درباره محصولتون دادید خیلی خوب واموزنده بود ممنونم ازتون

  12. سلام خیلی جالبه چه محصولات دیگه ای علاوه برانچه گفته شده از چرم گوسفند بدست میارید؟

    • سلام سهیلا عزیز
      برای اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

  13. سلام چند تا سوال داشتم در مورد چرم امیدوارم جواب بدید شما فقط چرم گوسفند داری یا چرم گاوی هم دارید و یا اینکه برای انتخاب و دیدن اجناستون جایی امکان دسترسی دارید که بشه حضوری سفارش داد و یا فقط از طریق این سایت میتونیم سفارش بدیم سوال دیگه ای که دارم اینه که اگر ما بخواهیم حداقل سفارشتون رو انتخاب کنیم چقدره آیا شما فقط عمده دارید یا به صورت تکی هم میفروشید اگر شماره ای در قسمت فروش یا مشاور تون دارید لطفاً بفرمایید و اینکه آیا تلگرام یا واتساپ دارید به ما بگویید که بتونیم با این قسمت های فروش ارتباط برقرار کنیم اگر پیج اینستاگرام دارید که بشه بیشتر تنوع طرح هاتون رو دید لطفاً بگید ممنون میشم که به سوالاتم جواب بدید و ممنون از سایت خوبتون و خدمات و محصولات خوبتون سلامت باشید ممنون از سایت خوبتون

    • سلام منصور عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های ثبت شده در سایت با مشاورین ما تماس برقرار نمایید تا اطلاعات مورد نیازتان را در اختیار شما قرار دهند.

  14. سلام چرم گوسفندی با توجه به نوع روشی که تولید آن استفاده می شود، درجه بندی شده و دارای کیفیت های مختلفی هستند. کیفیت چرم گوسفندی یک فاکتور مهم در خرید آن به حساب خواهد آمد و تمامی تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در تلاش هستند تا برای فروش بالای محصولات خود بهترین نوع چرم گوسفندی را تولید و به بازار عرضه کنند. بهترین نوع چرم گوسفندی باید دارای تاریخ مصرف، طول عمر و کاربرد بالا باشد و بتواند از آن استفاده بهینه کرد.

    گاهی تولید کنندگان سود جو برای داشتن سود بیشتر از کیفیت تولید خود کم می کنند و با قیمتی واقعی آن محصولات را به فروش می رسانند؛ درصورتی که قیمت این محصولات بی کیفیت باید کمتر از از حد معمول باشد. وجود این جور محصولات در بازار مانند یک ویروس تمامی بازار را آلوده خواهد کرد، و دیگر محصولات با کیفیت در بازارشناخته نمی شوند. برای جلوگیری از این اتفاق مقامات باید برنامه ای را ایجاد کنند تا امنیت تولید کننده به خطر نیفتد. اما در ایران هیچگونه نظارت درستی انجام نمی پذیرد و بازار جهان سوم میز مملو از این اجناس بی کیفیت شده است.

  15. باسلام من از سایت شما چرم گوسفندی خریداری کردم و واقعا راضی بودم چرم خیلی خوب ومغلوبی داشت خیلی متشکرم از سایت خوب وزحمت کشتون

  16. با عرض سلام و خسته نباشید و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،سوال من این هستش که آیا چرم گوسفندی تفاوت زیادی با دیگر چرم ها دارد؟و ضخامت و مقاومتش در چه حد هست؟ممنون از زمانی که صرف پاسخگویی میکنید،موفق و پیروز باشید

    • سلام خانم امیدیان عزیز
      برای اطلاع بیشتر از محصولات و ثبت سفارش با مشاوران فروش تماس بگیرید.

  17. سلام وقت بخیر
    برام خیلی جالب بود که چرم گوسفندی هم وجود داره من فقط چرم گاوی خریده بودم وفقط فکرمیکردم که چرم فقط گاوی و شتری هست
    تااین که بااین سایت اشناشدم و سفارش دادم تمام تصورات غلط ازاب دراومد و بسیار باکیفیت و مناسب برای کیف و کیف پوله خیلی خوشگلو. نرمه ممنونم از شما بابت تولید اینوع چرم با رنگ بندی مختلف

  18. وقتتون بخیر
    من چرم ضخیم میخوام که بتونم باهاش دستبندهای چرمی درست کنم این چرم ها مناسب هستند؟ میشه ضخامتشون رو بفرمایید

  19. سلام. در مورد چرم این سایت خیلی توضیحات کاملی داده . و تفاوت هر کدام از چرمها گفته شده . بخاطر این اطلاعات بهتر میشه تصمیم بگیریم برای خرید . سپاس

  20. سلام روزتون بخیر باشه
    عباداتتون قبول
    چجوری میتونم نمونه محصولاتتون رو ببینم ؟؟
    کاتالوگ رو برام ارسال میکنید؟؟؟ ممنونم

  21. سلام روز بخیر. از این چرم ها برای تولید دست بند و گردنبند هم‌میشه استفاده کرد؟ برای یک کارگاه خونگی کوچک میخوام استفاده کنم. با تشکر

  22. سلام، انصافا مجموعه ابکو چرم های جذابی را ارایه مینماید، هم چرم های خام گاوی وهم چرم گوسفندی وبزی با کیفیتی دارد

  23. سلام
    وقتتون بخیر
    چرم گوسفند در برابر حرارت و الکتریسیته ساکن مقاومت بسیار خوبی دارد و آلرژی زا نمی‌باشد و این خیلی عالیه. ومن بیشتراینو ترجیح میدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما