تامین عمده چرم گوسفندی صادراتی

چرم گوسفندی صادراتی دارای طرح های مختلفی از نظر شکل ظاهری و رنگ است که پتانسیل بکارگیری آن در صنایع مختلفی تولیدی را به همراه دارد. در این بین آشنایی با ویژگی های بهترین نوع چرم گوسفندی و تشخیص آن از نمونه های مصنوعی و بی کیفیت اهمیت زیادی برای خریداران دارد. برای این منظور و امکان تامین عمده و ارزان این محصول با ما همراه باشید.

تامین عمده چرم گوسفندی صادراتی

طرح جدید چرم گوسفندی لباسی

طرح جدید چرم گوسفندی لباسی چرم گوسفندی در گروه انواع چرم سبک قرار می گیرد که به علت بافت بسیار انعطاف پذیر و وزن سبک عمدتاً در صنعت تولید لباس های چرمی زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. تراکم این نوع چرم نسبت به مدل های گاوی و چرم شترمرغ کمتر است اما لطافت بسیار زیادی دارد.

قابلیت تولید انواع چرم گوسفندی لباسی با طرح های سنتی و مدرن افزایش بکارگیری آن در تولید مدل های جدید لباس هایی نظیر پیراهن های زنانه، کاپشن های فانتزی، انواع کلاه و دستکش را سبب شده است. از طرح های جدید چرم گوسفندی درجه یک، باید به نمونه هایی مانند طرح پوست ماری، سنگی، لوزی و چرم های مدل عروسکی برای دوخت پوشاک اشاره کنیم.

چرم گوسفندی طبیعی مقاومت زیادی در برابر شوینده های شیمیایی دارد و به راحتی می توانید لباس های چرمی را در ماشین لباسشویی و با آب با دمای ولرم بشوئید. هر چند محصولات چرمی در برابر گرما و نور آفتاب نیز مقاوم هستند، با این حال توصیه می کنیم از قرار دادن طولانی مدت آنها در برابر آفتاب خودداری کنید.

شرکت عرضه چرم گوسفندی صادراتی

شرکت عرضه چرم گوسفندی صادراتی عرضه و فروش چرم گوسفندی با هدف صادرات با تنوع بسیار زیادی صورت می گیرد. به عنوان مثال حجم قابل توجه ای از این محصول به صورت خام و بدون رنگ صادر می شود. همچنین تولید و صادرات چرم گوسفندی طرح دار و رنگی دباغی شده برای استفاده در صنایع تولیدی به ویژه مبلمان نیز گسترش بسیار زیادی دارد.

انتخاب بهترین نوع چرم گوسفندی مرغوب نه تنها بر حسب کیفیت که با در نظر گرفتن قیمت هر متر مربع از این محصول صورت می گیرد. از جمله فاکتورهایی که در تعیین قیمت انواع چرم های طبیعی دخیل هستند عبارتند از:

  • هزینه های فرآوری و دباغی چرم
  • قیمت روز پوست خام گوسفندی
  • حجم تقاضا و میزان عرضه چرم به بازار
  • میزان واردات انواع چرم طبیعی به کشور
  • شیوه های تولید چرم طبیعی

با توجه به این موارد به طور کلی شاهد افزایش هزینه و قیمت این محصولات به ویژه در بازارهای بین المللی هستیم. امکان خرید مستقیم چرم از مراکز و شرکت های عرضه عمده این امکان را به فعالین بازار می دهد که بهترین نوع چرم طبیعی را با قیمت رقابتی تهیه و حاشیه سود مناسبی از فروش آنها به دست آورند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما