تولید عمده چرم گاوی درجه یک صادراتی

تولید عمده چرم گاوی درجه یک صادراتی با کیفیت و مرغوبیت بالا در بیشتر شهرها و استان های کشور ما صورت می گیرد که به خاطر کیفیت خوبی که دارند قیمت بالاتری را هم به خود اختصاص داده اند. تولید این چرم ها در ایران زیاد است به گونه ای که نوع بهتر و مرغوب تر آن را برای کشورهای سفارش دهنده ، با قیمت مناسبی صادر می کنند.

تولید عمده چرم گاوی درجه یک صادراتی

انواع چرم گاوی و کاربرد آنها

انواع چرم گاوی و کاربرد آنها چرم ماده ای می باشد که دوام بیشتری را دارد و به وسیله پوست های حیوانات که دباغی شده اند به دست می آید، این چرم ها انواع مختلفی را دارند و دارای کاربردهای بسیاری نیز می باشند که در این بخش قصد داریم که به بیان انواع چرم گاوی و کاربرد آنها بپردازیم.

تولید چرم گاوی در ایران رواج زیادی را دارد که نسبت به سایر چرم ها گران تر هم می باشد، چرم کامل گاوی یکی از انواع چرم گاو است که وقتی که چرم به صورت کامل اصلاح و تولید می شود به آن چرم گاوی میگویند که دوام و ماندگاری بسیار بالایی را دارد.

  • یکی از انواع چرم گاوی چرم آنیلین است که با استفاده از رنگ های محلول قابل پردازش هستند و در برابر خراش و لکه بسیار حساس می باشند که در زمینه تولید پالتو و لباس و … از چرم کاربرد زیادی را دارند.
  • چرم نیمه آنیلین که با استفاده از رنگ دانه ها پوشش می یابند در نتیجه باعث می شوند که لکه های بیشتری پوشش داده شوند، این نوع چرم ها برای ساخت و ایجاد روکش مبل مورد استفاده قرار می گیرند که به آن چرم گاوی مبلی هم می گویند.
  • چرم های محافظت شده هم گونه ای دیگر از چرم گاوی هستند که دارای روکش غیر چرمی هستند و به عنوان محافظ بر روی چرم طبیعی گاو می چسبند. این چرم های گاوی کاربردهای زیادی را در تهیه و تولید کفش و کیف و … دارند.

فروشندگان ممتاز چرم گاوی درجه یک صادراتی

فروشندگان ممتاز چرم گاوی درجه یک صادراتی فروشندگان ممتاز چرم گاوی درجه یک صادراتی این نوع چرم ها را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند، هر چند که این روزها قیمت چرم گاوی هم مانند دیگر محصولات تحت تاثیر نوسانات بازار قرار گرفته است و با افزایش قیمت محصولات دیگر قیمت این محصول هم افزایش می یابد و ثبات قیمتی را ندارد.

فروشندگان چرم گاوی این اجناس را به صورت عمده هم به فروش می رسانند که خرید عمده این چرم ها صرفه اقتصادی خوبی را خواهد داشت زیرا که با خرید عمده قیمت این محصول کمتر و ارزانتر از قیمت بازار و مراکز فروش محاسبه خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما