تولید انواع چرم گوسفندی لباسی در ایران

چرم شتر و چرم گوسفندی به نام چرم بره یا برش نیز شناخته می‌شود و پوست گوسفند برخلاف دیگر چرم ها با پشم برنزه می‌شود که موجب تغییر در ساختار پروتئین چرم می‌شود.
بنابراین دوام و ماندگاری چرم بیشتر می‌شود و کمتر آسیب می‌بیند و همچنین برای رنگ آمیزی آماده سازی می‌شود.
چرم گوسفندی لباسی بسیار لطیف و نرم می‌باشد و به دلیل وزن بسیار کمی که دارد لباس هایی که با این چرم تولید می‌شوند بسیار محبوب هستند.

تولید انواع چرم گوسفندی لباسی در ایران

معرفی چرم گوسفندی مناسب برای لباس

تولید چرم خام حکاکی و چرم گوسفندی لباسی از طریق دباغی پوست این حیوان و تبدیل پوست فساد پذیر به ماده‌ای مقاوم، بسیار پایدار و انعطاف پذیر صورت می‌گیرد. این چرم ها پس از دباغی و برنزه شدن برای رنگ آمیزی در انواع رنگ های خنثی و متنوع و پاستیلی جذاب آماده می‌شوند.
چرم گوسفندی به عنوان چرم  سبک دسته بندی می‌شود و تراکم الیاف کمتری نسبت به چرم گاوی دارد اما بسیار زیبا می‌باشد و قیمت مناسبی دارد.

 

سطح این چرم  مانند سطح چرم گاوی می‌باشد اما از لطافت و نرمی و سبکی بیشتری برخوردار است و برای تهیه انواع لباس، کیف و دستکش بسیار مناسب می‌باشد و مقاومت بسیار بالایی دارد.
روکش پشمی موجود در چرم گوسفندی معمولاً به عنوان آستر در پوشاکی مانند کاپشن، دستکش و چکمه استفاده می‌شود که سبب راحتی و نرم تر شدن و همچنین عایق حرارتی این لباس ها می‌شود.

 

پشم گوسفند در برابر حرارت و الکتریسیته ساکن مقاومت بسیار خوبی دارد و آلرژی زا نمی‌باشد. چرم گوسفندی با کیفیت بسیار نازک می‌باشد و حالت الاستیکی به معنی انعطاف پذیری زیاد دارد همچنین بسیار نرم و لطیف است.
از دیگر خواص بسیار جذاب این چرم می‌توان به تنظیم کردن دمای طبیعی و کنترل رطوبت بدن اشاره کرد.
این چرم در برابر گرد و خاک و انواع آلودگی ها مقاوم می‌باشد و ماندگاری بسیار خوبی دارد و مدت طولانی نو و تازه به نظر می‌رسد.

معرفی چرم گوسفندی مناسب برای لباس

تولیدکننده برتر چرم گوسفندی لباسی

شرکت ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان برتر چرم گوسفندی لباسی با کیفیت بسیار بالا و در رنگ بندی های متنوع و جذاب می‌باشد. برای خرید چرم گوسفندی می‌توانید به نمایندگی های ما مراجعه نمایید و از انواع مختلف چرم گوسفندی خریداری نمایید.

 

اگر جزو علاقه مندان به خرید اینترنتی هستید می‌توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید و انواع چرم ها را با یکدیگر مقایسه کنید و سفارش دهید. همچنین می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و خریدی مقرون به صرفه تر را تجربه کنید.

تولیدکننده برتر چرم گوسفندی لباسی

78

  1. یکی از شیک ترین و با دوام ترین چرم هایی که تا به امروز شناخته شده همین چرم گوسفندی می باشد. در نوع خود بی نظیر و زیباست.

  2. سلام خسته نباشید
    من یه پالتو از جنس چرم داشتم ولی بعد چند سال پوسته پوسته شد،علتش نامرغوب بودن پارچه بوده؟یا به مراقبت خاصی نیاز داره؟؟
    و ای کاش تولید کننده ها بر اساس پولی که میگیرن جنس خوب به دست مشتری بدن،قطعا که اجناس شما با کیفیته
    ممنون از شما:)))

    • سلام خانم اکبری عزیز
      اطلاع دقیقی از پالتوی شما نداریم. امیدواریم در خرید های بعدی به این مشکل برخورد نکنید.
      سپاس از دیدگاه مثبتتون

  3. سلام. واقعا محصولات بینظیر و کمیابی دارین سوالی داشتم فروش این محصول به چه روشی صورت میگیرد و همچنین برای سفارش چرم های گوسفندی از طریق خرید اینترنتی امکانش هست؟

  4. سلام‌، آیا چرم گوسفندی مصنوعی هم به مشتریان‌عرضه می کنید یا تمام‌چرم ها طبیعی می باشند؟ آیا شرکت تولید کننده نمایندگی هایی را در نقاط مختلف راه اندازی کرده تا مشتری بتواند به راحتی خرید حضوری انجام‌ دهد؟ تمام مطالب ارائه شده را خواندم بسیار کامل و جامع بود و‌ کار را برای خرید غیر حضوری آسان‌کرده اید با سپاس فراوان‌ از مجموعه شما و کارشناسان که ۲۴ ساعته جوابگوی سوالات‌ ما‌مشتریان عزیز هستند.

  5. سلام.به نظرم چرم گوسفندی رو اگه تو پالتو کاپشن و شلوار بکار ببرند فوق العاده میشه.چرم خیلی خیلی گرم نگه میدارد و استایل آدم رو همه جوره متفاوت میکنه.اینکه چرم رو از این برند خرید کنیم کاره جذاب تر و قطعا مطمئن تری است چون با پیشرفت تکنولوژی در زمینه چرم دستخوش شباهت‌هایی بین نوع مصنوعی و طبیعی آن شده است.

  6. سلام وقتتون بخیر
    چرم طرح دار هم دارید یا همه به صورت ساده هستند؟ چطوری میشه تفاوت چرم طبیعی و مصنوعی متوجه بشیم؟ چرم طبیعی بوی حیوان میده؟

    • سلام خانم لیروای
      محصولات به صورت کامل در سایت موجود می‌باشند. برای کسب اطلاعات لازم با شماره تماس موجود در سایت ارتباط برقرار کنید.

  7. به نطرم که به این راحتیا نمیشه چرم مصنوعی و چرم اصلی رو از همدیگه تشخیص داد چون دنیای چرم واقعا یه دنیای بی انتهاست که ته نداره. الان سایت شما چه تضمین یا چه راهکاری میده برای ماا آماتورها که به کارهاتون اعتماد کنیم؟ خصوصا که اگه خرید اینترنتی بزنیم

    • سلام احمد عزیز
      میتوانید با مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره انجام بدید و سوالات خود را بپرسید.

  8. با سلام
    اطلاعات خوبی راجع به چرم لباسی ارائه دادید که البته داشتن این اطلاعات نشان از تجربه شما در این خصوص است
    ماندگاری چرم هم مثل خیلی از پارچه ها لباسهای ما یک زمان وتاریخ انقضا دارد

  9. سلام وقت بخیر
    دقیقا سایت مجموعه آبکوه به همه ی نیاز مشتری پرداخته توضیحات سایت کامل هست چه درمورد انواع چرم، مراکز، فروش وتوزیع چرم، واطلاعات تماس
    برای یک مرکز تولیدی لباس های چرمی، آیا راهی برای مشارکت با شرکت آبکوه جهت تولید لباس های چرمی میتونه داشته باشه وسرمایه گذاری کنه از این بابت که محصولات مجموعه با کیفیت هست در رنگهای متنوع میشه تهیه کرد

  10. سلام وقت بخیر
    مجموعه شرکت آبکوه به همه نیاز های مشتری درسایت خود اعم از خرید به صورت آنلاین ومستقیم ومعرفی انواع چرم وتوضیحات آن ومعرفی مراکز فروش وشماره های تماس جهت مشاوره پرداخته وبسیار عالیست
    آیا برای مراکز تولید لباس های چرم امکان مشارکت درتولید لباس های چرم از طرف شرکت آبکوه در تیراژ بالا وجود دارد یا خیر

    • سلام مهناز عزیز
      لطفا برای پاسخ سوالات خود با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

  11. سپاس و درود بیکران خدمت شما عزیز ان در سایت چرمستون ک این امکان رو برای ما گذاشته که بدون واسطه مطمعن و در سریعترین زمان ممکن محصولمون رو با قیمت مطلوب تهیه کنیم و به دستمون برسونن و استفاده کنیم چنتا سوال داشتم از خدمتتون اول اینکه شما فقط چرم گوسفندی دارین یا گاوی هم دارین و اینکه برای محافظت از محصولاتت چرمی روغن یا فرآورده ای دارین ک بزنیم و همیشه نرم بمونه و دوامش بیشتر بشه در ضمن نحوه شستنشم اگر میشه بفرمایید و قیمتهاتون هم اگر امکانش هست بزارین توی سایتتون و نکته بعدی اینکه شما سفارش هم قبول میکنین و چرم رنگی هم دارین؟سپاس از شما عزیزان چرمستونبکو و سایت خوبتون

    • سلام طاهر عزیز
      ممنون از نظر شما دوست محترم
      لطفا برای پاسخ سوالات خود با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

  12. سلام وقتتون بخیر
    سایت خوبی دارید ولی چرا اینقدر تعداد کلمه هاتون کم؟؟؟
    شما می‌تونید در مورد این محصول اطلاعت بیشتر بنویسید تا بقیه استفاده کنن در کل ممنون از سایت خوبتون

  13. خیلی در مورد چرم های گوسفند شنیدم کسانی که ازش لباس ، کوت ، بالا پوش ، دارن میگن واسه استایل هم مرکه است منم یکی از علاقه مندان چرم گوسفند هستم کسانی که ازش استفاده کردن میگوید در فصل های سرمای زمستان خیلی گرم نگاه میکنه یه سوال دارم آیا غیر از سایت تون از دیگر جا ها نمیشه خرید ؟ آیا سفارش بدم برام ارسال میکنین ؟

    • سلام محمد جواد عزیز
      فروش محصولات فقط از سایت امکان پذیر است و با ثبت سفارش شما محصول در کمترین زمان برای شما ارسال میشه

  14. سلام وقت بخیر مطالب خوب و جالبی نوشتید من به تازگی کارمو در زمینه چرم شروع کردم اما خیلی از چرم اطلاعات کافی ندارم میشه لطفا یک مقاله هم در مورد شرایط نگه داری لباس های چرم بگید چون خیلی از مشتری هام از من میپرسم و واقعا خیلی دانش کافی در این زمینه ندارم یه سوال دیگه داشتم من تولید لباس های چرم زنانه رو دارم منتهی فعلا میخوام مقدار کم خرید کنم شما فقط عمده فروش دارید یا اینکه به صورت خرد هم می فروشید؟ چون من دنبال یک کار با کیفیت هستم دوستم شما رو به من معرفی کرد و میخوام حتما ازتون خرید کنم اگه امکانش هست با مقدار کم شروع کنم

    • سلام خانم اساسه عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات مرتبط و یا با مشاورین ما از طریق شماره داخل سایت ارتباط برقرار کنید

  15. سلام، وقت بخیر
    وقتی میگی چرم بهترین انتخابی رو گفتی که تو ذهن اکثر افراد هست، یه انتخاب شیک و مقاوم که دارندش باهاش کلاس هم میگذاره

  16. سلام محتواتون عالی بود. بی شک خیلی از افرادی که به لباس های چرم علاقه دارن، اطلاعات کافی نسبت به شرایط نگهدای و کیفیت این محصولات ندارن. اینکه اصلا چرم واقعی باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشه، چرا که امروزه خیلی از محصولاتی تو بازار هستن که به اسم چرم به فروش میرن و کیفیت خوبی ندارن. مرسی که توی سایتتون اطلاعات کاملی نسبت به لباس های چرمی بارگذاری کردین. یه سوال، اونم اینکه چرم گوسفند بهتره گاو؟ چون بیشتر مطالب بر این باور هستن که چرم گاو از کیفیت بیشتری برخورداره

    • سلام آقا امید عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم و یا شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنیدمشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند

  17. امیدوارم کار و کسب شما برخلاف خیلی از همکارانتان، از پشم و چرم طبیعی استفاده کند و مواد شیمیایی و مصنوعی را به اسم چرم طبیعی به مشتری نفروشد.
    قطعا این روزها خیلی از افراد در استایل خود از لباس چرم و انواع آن استفاده می‌کنند و بسیار شیک است. با آرزوی موفقیت.

  18. تفاوت این نوع چرم با چرم های دیگه مثل چرم گاوی در چیه آیا ضخیم است این جرم یا ظریف و سبک میشه و برای چه فصلی مناسب تره؟

  19. با سلام و درود چرم های شما رنگ ها و طرح های مختلفی هم داره ؟ برا درست کردن کیف پول و کیف دستی کوچیک میخواسم .باتشکر

    • سلام خانم بابا خانی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم و یا شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنیدمشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند

  20. با سلام
    بابت توضیحات جامع ممنون.
    من نمیدونستم چرم اینقدر خوشرنگ هم داریم فقط قهوه ای دیده بودم. واقعا عالیه.
    فقط خرید به صورت عمده هست یا خرد هم میشه خرید کرد ؟؟

    • سلام خانم مرادی عزیز
      فروش به صورت اینترنتی میباشد و ارسال کالا به سراسر ایران داریم برای کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم و یا شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنیدمشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند

  21. سلام خسته نباشید
    چند تا سوال داشتم :
    احیانا این چرم ها بو که نمیدن ؟ چون چرم های طبیعی رو دیدم که متاسفانه بو میدادن
    برای ساخت کیف هم مناسب هستن ؟
    رنگ بندی دارن ؟
    چند تا از کاربردهای دیگه شو میشه نام ببرید ؟
    شهرهای دیگه هم فروش حضوری دارید ؟ که بشه قبل خرید چرم رو دید ؟
    خرید از سایت داشته باشیم چند روز طول میکشه که برسه ؟
    و مرجوعی هم داره ؟
    ممنون از راهنمایی تون و موفق باشید .

    • سلام خانم سلیمانی عزیز
      فروش به صورت اینترنتی میباشد و ارسال کالا به سراسر ایران داریم برای کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم و یا شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنیدمشاورین ما پاسخگوی سوالات شما هستند

    • سلام وقتتون بخیر خیلی خیلی خوشحالم که سایتتون رو پیدا کردم چون چرم لباسی رو خیلی دوست دارم من دلم یه کت شلوار زنونه میخوام دوخت هم میکنین؟

  22. سلام وعرض ادب
    چرم گوسفندی دوام زیادی داره و محصول چرم شما واقعا عالی و با کیفیته
    درحالی که برخی از فروشنده اا چرم مصنوعی رو به جای چرم طبیعی به فروش میرسونن
    خداقوت وخسته نباشید به شما بابت زحمت زیاد وتلاش وکوشش شما
    موفق وپیروز باشید

  23. سلام و وقت بخیر خدمت شما چرم گوسفندی دوام خیلی زیادی دارد و یکی از مزیت های خوب دیگه ایم که دارد این است که باعث حساسیت نمیشود

  24. سلام نماز و روزهاتونم قبول و خدا قوت
    چرم گوسفندی دوام زیادی داره و محصول چرم شما واقعا عالی و با کیفیته
    درحالی که برخی از فروشنده های چرم مصنوعی رو به جای چرم طبیعی به فروش میرسونن
    موفق وپیروز باشید

  25. لباس چرم خیلی امتیاز داره مثلا در سرما گرم نگه میداره در حد اعلا و خیلی هم شیک و مجلسیه

  26. سلام وقت بخیر.چرم اصل خیلی با کیفیته و ماندگاری طولانی داره.من از خرید خودم بسیار راضی هستم .و از شما بابت مطالب مفید تون تشکر میکنم.

  27. با سلام، چرم گسفندی یکی از مرغوبترین و باصرفه ترین از لحاظ قیمتی میباشد ممنون از تولید کنندگان محترم

  28. من از چرم مخصوص برش، جهت برش طرح های مختلف به صورت کاملا دستی و بدون دستگاه برش لیزری در کنار چرم گوسفندی لباسی استفاده می‌کنیم و طرح های برش خورده را برای زیبایی بیش تر لباس چرمی به قسمت هایی از لباس می دوزم شما چرم برش هم دارین؟

    • سلام خانم عباس زاده عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط برقرار نمایید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار دهند.

  29. سلام وقت بخیر به همه دوستانی که مثل من تولیدی لباس دارند پیشنهاد میدم این جنس مرغوب رو . باور کنین بعد از اینکه بهشون کار رو تحویل میدین مشتری داعمی تون میشن ! ممنون از محصول خوبتون

  30. چرم از نوع گوسفندی کاربردخیلی زیاد در صنعت پوشاک .کیف وکفش دارد کیفیت وجنس چرم گوسفندی قابل تحسین است

  31. سلام وقت بخیر، خسته نباشید من کار خیاطی خودم رو تازه شروع کردم و دوست دارم جنس اصل به مردم بدم ، چرم گوسفندی اصل واقعا تو بازار پیدا نمیشه. آیا شما امکان ارسال آنلاین هم دارید‍؟

  32. سلام فکرمیکنم نگهداری این لباس هایی ک از چرم گوسفند یا گاو درست شدن خیلی سخت باشه. کاش میگفتین روش نگهداری و یا شستن این لباس‌های چرمی چجوریه

    • سلام حانم حسینی عزیز
      برای کسب اطلاعات لازم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

  33. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مطالب سایت خیلی مفید و خیلی هم خلاصه بود.چرم گوسفندی مزایای بسیار دارد کاش توضیحات بیشتری را در مقاله ارائه میکردید.با سپاس فراوان

  34. سلام.این محصولات از اون دسته محصولاتی هستند که استفاده از اون حتی در بی توجه ترین جا ها مثل کمربند هم میتونه به شخصیت و زیبایی یک فرد بیفزاید.از این نوع پارچه چرم لباسی میشه برای دوخت انوع لباس ها و استفاده از اون در سرما هم استفاده کرد.چرم به دلیل بافت متراکم و محکمی که داره،نمیزاره هوای سرد که اندازه بزرگتری نسبت به هوای گرم دارد از اون عبور کنه و یکی از دلایل یخ نزدن حیوانات در هوای آزار دهنده برای انسان ها همین چرم ها هستند.واقعا محصولات خوبی دارید.خرید از این سایت رو پیشنهاد میکنم

  35. سلام وقت به خیر من از چرم گوسفندی لباسی برای تهیه لباس استفاده میکنم چون بسیار پایدار و انعطاف پذیر هست وتراکم الیاف کمتری نسبت به چرم گاوی دارد و قیمت مناسبی دارد.

  36. من چندین سال قبل چرم گوسفندی لباسی را برای دوخت پالتو خریداری کردم که از جنس عالی برخوردار بوده و بعد از چندین سال هنوز هم در فصل زمستان از آن پالتو‌ استفاده می کنم.

  37. سلام خدمت شما دوست عزیزبابت معرفی چرم گوسفندی لباسی چطوری میتونم چرم اصل و فرعی رو از هم تشخیص بدم

  38. سلام وقت بخیر
    چرم گوسفندی یکی از پرخاصیت ترین چرم های دنیا هست که میتوان از این سایت استفاده کرد خوشحال میشم بیشتر درموردشون توضیح بدین

  39. سلام وقت بخیر
    خیلی در مورد چرم های گوسفند شنیدم کسانی که ازش لباس ، کوت ، بالا پوش ، دارن میگن واسه استایل هم مرکه است منم یکی از علاقه مندان چرم گوسفند هستم کسانی که ازش استفاده کردن میگوید در فصل های سرمای زمستان خیلی گرم نگاه میکنه یه سوال دارم آیا غیر از سایت تون از دیگر جا ها نمیشه خرید ؟ آیا سفارش بدم برام ارسال میکنین ؟

  40. روش نگهداری چرم ها بعنوان لباس چجوریه؟ اگ میشد از روش شستن و نگهداری شونم اطلاعاتی داشتین عالی میشد

    • سلام خانم حسینی عزیز
      لطفا در گوگل در مورد نحوه شستشوی چرم جستجو نمایید تا اطلاعات لازم را دریافت کنید.

  41. سلام وقت بخیر
    ممنون بابت مطالب سایت هرچند که در مورد شست و شو این چرم و اینکه باچه موادی میتوان آن را شست و شو داد توضیحی ندادین
    چه فوق العاده است که چرم گوسفند در برابر آلودگی و گرد و خاک مقاوم و به مدت طولانی نو میماند سوالی که دارم اینکه
    شما چرم گوسفند را هم صادر میکنید؟
    خرید جزئی هم میتوان از سایت انجام داد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما