قیمت چرم گوسفندی اصل

چرم یک متریال صد در صد طبیعی است که آن را از طریق پوست بدن حیوانات مختلفی حاصل می کنند و یک نمونه از محبوب ترین آن ها چرم گوسفندی می باشد که با نرخ مناسبی در کشور خرید و فروش می شود.

برای استعلام کردن به روز ترین قیمت چرم گوسفندی اصل و باکیفیت باید از طریق یکی از مراکز اصلی پخش و فروش کلی آن در سطح کشور ما اقدام کنید که به صورت اینترنتی هم امکان پذیر می باشد.

قیمت چرم گوسفندی اصل

خصوصیات چرم گوسفندی اصل

خصوصیات چرم گوسفندی اصل اگر بخواهیم در مورد چرم طبیعی با شما صحبت کنیم، باید به انواع مختلف آن ها اشاره نماییم که شامل چرم سبک، چرم سنگین و چرم نیمه سنگین هستند و در این میان چرم سبک را از طریق دباغی و فراوری کردن پوست بدن حیواناتی مانند گوسفند، بره و بز تولید می گردد.

چرم گوسفندی یکی از نمونه های بسیار رایج، پرمصرف و محبوب از این محصولات است که دارای خصوصیات مثبت فراوانی می باشد، که موجب می شوند به طور گسترده ای در تمام دنیا برای تولید کردن ملزومات انسان ها مورد استفاده قرار بگیرد و برخی از مهم ترین آن ها هم در این قسمت خدمت شما همراهان گرامی بیان خواهند شد:

  • چرم گوسفندی یک محصول صد در صد طبیعی با منشاء حیوانی است که فاقد هر ماده و افزودنی شیمیایی و صنعتی می باشد، پس این محصول سازگاری و هماهنگی بسیار زیادی با محیط زیست، طبیعت و حتی پوست و بدن انسان ها دارد و موجب بروز آلرژی و حساسیت در آن ها نمی شود.
  • این محصول اگر برای مدتی در داخل طبیعت رها شود، به دلیل اینکه ساختار آن مثل بدن موجودات زنده است به سادگی و با سرعت زیاد توسط حشرات و باکتری ها تجزیه شده و از هم گسسته می گردد و به چرخه محیط زیست وارد می شود و در آن باقی نمی ماند و ایجاد آلودگی نمی کند.
  • چرم گوسفندی اگر در معرض رطوبت قرار بگیرد به هیچ وجه بو نمی گیرد، دچار پوسیدگی نمی شود و پاره هم نخواهد شد چون یک سری منافذ طبیعی در سطح خود دارد که موجب تبخیر سریع این رطوبت می شوند.
  • این محصول چون از پوست گوسفند تولید شده است برخی از خواص اولیه خود مانند خاصیت کشسانی و قدرت ارتجاعی خیلی زیادش را حفظ کرده است و این خاصیت موجب می شود که خوب کش بیاید و بر گنجایش و طول آن افزوده شود.

موارد استفاده چرم گوسفندی

موارد استفاده چرم گوسفندی هر کدام از محصولات چرمی که در کشور به تولید می رسد، مصرف کنندگان خاصی داشته که جهت کاربرد های گوناگون، آن ها را بکار می گیرد؛ همچنین چرم به عنوان متریال مخصوص یک محصول شناخته می شود و با توجه به این مساله ما می خواهیم به بیشترین موارد استفاده از چرم گوسفندی اشاره کنیم.

  • این چرم بیش از همه برای تولید کردن انواع و اقسام پوشاک به ویژه لباس های چرمی زنانه مورد استفاده قرار می گیرد و آن را به عنوان چرم گوسفندی لباسی می شناسند که در دوخت انواع کت چرم استفاده می کنند.
  • چرم گوسفندی ضخیم تر و مستحکم تر را می توان به عنوان لایه بیرونی کیف، کوله پشتی و ساک های چرمی نیز به کار برد؛ البته باید آن را با یک لایه چرم گاوی یا مواد پلیمری آستر کرد تا دوام بیشتری داشته باشد.
  • از این محصول برای تولید کردن انواع پوست نوشته ها، تابلو ها و دیوار کوب های چرمی یا حتی رومیزی و رومبلی چرم نیز استفاده می کنند.
  • زیور آلات یا تزئینات چرمی مختلفی را با استفاده از چرم اصل و درجه یک گوسفندی تولید می نمایند.

روش تشخیص چرم گوسفندی اصل

روش تشخیص چرم گوسفندی اصل ممکن است که برخی از مصرف کننده ها با روش تشخیص دادن و شناسایی کردن چرم گوسفندی باکیفیت و اصل آشنا نباشند و در این زمینه با مشکل مواجه شوند، به همین دلیل هم ما تصمیم گرفته ایم که در این مورد توضیحات مختصری را ارائه دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

  • اولین و حرفه ای ترین راه برای تشخیص دادن اینکه یک چرم اصلی است یا تقلبی، این است که یک تکه بسیار کوچک از آن را بسوزانید، چرم اصلی که از سلول های بدن گوسفند تشکیل شده است، وقتی می سوزد بوی گوشت کز داده شده را ساطع می کند و از آن خاکستر سیاهی بر جای می ماند.
  • اگر دقت خود را به کار بگیرید متوجه می شوید که بر روی سطح چرم طبیعی یک سری خطوط و نقاط بسیار محو و ریزی وجود دارد، که مثل پوست ما انسان ها به نظر می رسد ولی محصولات فیک صاف و صیقلی هستند.
  • چرم اصل گوسفندی رنگی مات و غیر براق دارد که کمی هم کدر است، ولی محصولات تقلبی و پلیمری سطحی شفاف و براق دارند که پولیش خورده به نظر می رسد.
  • این محصول خیلی سبک وزن است و وقتی که یک طاقه بزرگ از آن را با دست خود بلند می کنید اصلا وزنی را حس نخواهید کرد و اذیت نمی شوید به همین دلیل است که می گویند وسایل چرمی برای شما از همه مناسب تر هستند.
  • چرم گوسفند طبیعی مثل یک تکه پارچه لطیف، نرم و انعطاف پذیر است و وقتی آن را رها می کنید خود را می اندازد، چین می خورد، حالت می گیرد و اصلا حالت خشک ندارد.

بازار فروش چرم گوسفندی اصل

بازار فروش چرم گوسفندی اصل بازار های اصلی و بزرگ فعال در زمینه پخش و فروش چرم گوسفندی اصل این محصول را به صورت گسترده و در حجم خیلی زیاد از کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده خریداری می کنند و به وسیله ماشین های حمل بار در تمام شهر ها و استان ها توزیع می نمایند تا به فروش برسانند.

فروشنده های فعال در سطح این بازار، معمولا فروشگاه ها و شعبه های متعددی را در همه جای کشور ما راه اندازی می کنند تا بتوانند با تمام هم میهنان ما به راحتی و به شکل حضوری ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را به فروش برسانند.

آن دسته از عزیزانی که به هر دلیلی امکان مراجعه کردن حضوری به این مراکز را ندارند هم نباید نگران باشند، چون به کمک درگاه های فروش آنلاین موجود در بستر فضای مجازی می توانند به سادگی محصول مورد نظر را خریداری نمایند و آن را جلوی خانه تحویل بگیرند؛ پس ما هم به شما توصیه می کنیم که در این ایام شیوع ویروس کرونا از همین راه برای خرید محصول استفاده کنید تا از ابتلا به بیماری در امان بمانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما